Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Spijtig van die bench fails, probeer volgende keer anders wat meer hoge rep setjes als opwarming te pakken. Warm de schouders op met plateraises en triceps met wat lichte extensions. alles goed opgewarmd + grote psyche up = big currect PR verkrachting
Volgende keer pakt ge die 105 kg gewoon!
Nog proficiat met uw prestatie in Merchtem he beest! Dei diknak antwerpenoare met hunne Limburg-sjampe zin toch erm shoape![]()

ik had laatst RobbertK zn spullen op het oog, maar die zijn uiteindelijk naar iemand anders gegaan
Het is ook weer een flinke investering hé en ik heb hier een 350kg aan 30mm liggen, krijg ik geen bal voor terug en op de rackpulls en lockouts na kan ik met die 30mm nog even verder
Ben ook wel weer een tijdje al opzoek naar 50kg schijven, pleur ik die gewoon op mn 30mm![]()
haal een stang van 50mm en een stevige diamantboor!
alle schijven uitboren en klaar ben je.
![]()

haal een stang van 50mm en een stevige diamantboor!
alle schijven uitboren en klaar ben je.
![]()

Tsja, warmup is toch ook iets persoonlijks denk ik. Ik ga beter als ik niet teveel wissel in reprange en geen al te grote sprongen maak. Soms pak ik een bepaalde gewicht ook dubbel.
Jammer van die fails man. Wat nu? Die dips zijn wel gruwelijk. Fullrom of quarterdips?
Hoe ziet je Coan bench schema eruit?
Nette training btw

Yep die laatste paar zware pulldowns gaan goed in de onderarmen zitten he? Glist de stang gewoon uit je klauwen.
Ben enkele dagen niet meer online geweest, maar het gaat lekker hier broertje![]()
Gefeliciteerd met je 5e plaats trouwens! Mooie filmpjes ook! Dat kruiwagenonderdeel zou ik ook wel eens willen 'proberen' (ben ik al, net als jij, gewend van op het werk)