MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

3*6*120 fullsquat is een hele nette prestatie hoor!
:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.582
Kan je nu al makkelijker terug diep geraken?

• #6.584
  • #6.586
Vandaag nog een beetje een vervelend gevoel gehad in mn schouder maar naar mijn gevoel is het niet zo ernstig :o

Vandaag rust, of eventueel nog een klein recuperatietraininkje maar probably not, en morgen HG wedstrijd, ben benieuwd wat het gaat geven :D

sissy :p

:jk:

waar is het morgen te doen dan?

EDIT: heb je trouwens niet te lang doorgetraind om nog te kunnen maxen op de games?
Heb al enkele studies gezien die uitwijzen dat je x aantal weken voor een wedstrijd al
moet beginnen met rustig aan trainen etc

• #6.588
sissy :p

:jk:

waar is het morgen te doen dan?

EDIT: heb je trouwens niet te lang doorgetraind om nog te kunnen maxen op de games?
Heb al enkele studies gezien die uitwijzen dat je x aantal weken voor een wedstrijd al
moet beginnen met rustig aan trainen etc

In het kasteel van Ooidonck :D http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/open-vlaamse-kampioensschap-hg-179223/

Bwoa het wel of niet te lang doortrainen maak ik me geen zorgen over, weet ook niet in welke mate dit invloed heeft op de prestaties, maar wel over het feit dat ik weer zo goed als geen voorbereiding heb gehad, hoop dat ik toch wel een paar mooie prestaties kan neerzetten, maarja, het word sowieso weer een leuke ervaring :)

Hey Sanca,

Nog steeds goed bezig zie ik !
:klink:

Greetz R.

• #6.593
mooi ! en ?

• #6.595

Door het alweer ontbreken van een degelijke voorbereiding ben ik jammer genoeg, maar zoals ik al wel had verwacht, als voorlaatste geëindigd (mn broertje die ook besloot meetedoen, 1ste keer, eindigde nog onder me)

Maarja op alle onderdelen heb ik PR's gezet, dus voor mn eigen was het best een goede wedstrijd al kwam ik nog wat tekort om kunnen aantesluiten

Ik wil echt nog meer wedstrijden gaan draaien, volgende is over 2 weken, maar dan wil ik wel in de toelomst erop kunnen trainen, hopelijk vind ik hier iets in de buurt

Laatst bewerkt:
Eigen PR's verbeteren zonder te oefenen is altijd goed. :thumbs:

• #6.597
Terug
Naar boven