MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.561
Step ups zijn lekker idd :D En klussie je draagt de verkeerde schoenen, dacht eerst dat jij het was sanca :roflol:

Vroeger deed ik ze wel eens vaker, ben aan't denken ze (voorlopig) weer als warmup te doen, ga nog kijken hoe het bevalt

Welke schoenen draag jij dan? Ik heb ook een soort sportschoenen maar met een harde zool, niet zoals die dingen van Klus

:roflol: Hell no! Mijn calves zijn veel bruter :D

Draag eigenlijk altijd all starrs, maar miss pas jij er niet in met je monstrious calves ;)

• #6.563
Draag eigenlijk altijd all starrs, maar miss pas jij er niet in met je monstrious calves ;)

:P

Hoor ik wel meer ja, van die all starss

Squatclean

40-8
50-8
60-5
70-5 pr
80-1 pr

Flat dumbbellpress

20-15
30-15
38-8 moeizaam
38-8
38-7

Flat bench

40-15
50-15
60-15
75-3
85-3
95-2
95-2
95-1

Narrow grip bench

75-3
75-3
75-3
85-1
90-1 Monsterarch :D Bij flat lukt het archen niet zo :scratch:

Dumbbell pullover

20-20
30-15
40-8
40-8

Peck deck flye

5x12

• #6.565
Valsspeler :D

Nee mooie training ;)

Word hoog tijd dat ik eens begin te archen damned :D

Training voelde wel lekker, als zou ik op bench niet meer echt zwaarder hebben kunnen gaan, voelde weer een beetke k*t aan mn schouder, het hoog volume op bench de laatste 2 maanden beginnen stilletjes hun tol te eisen vrees ik zo, maarja, komt wel goed ;)

Ik zou maar oppassen met je schouder.

Goede trainingen sanca, maar ik kan enkel beamen wat Viking zegt over je schouder. Ik heb er een half jaar last van gehad en het is geen pretje!

• #6.568
I know guys :(

Ik heb er ook een hele tijd last van gehad, nu ging het weer een hele poos heel goed maar op't werk heb ik me weer verrekt met betonnetten te knippen met een grote ijzerschaar, blijkbaar druk gezet op een verkeerde plaats of een verkeerde beweging gemaakt :dunno:

Geen tijd voor blessures!

hopelijk ondervind je er niet te veel last van sanca ;) blijven gaan zou ik zeggen

misschien ff wat rust pakken, Sancaman.. doe ik nu ook.

Mr Sanca, jij werkt toch in de bouw hé? Hoe zit het met je eet en drinkpauzes? Volgende week zijn mijn herexamens gedaan en ga ik wat bijverdienen. Wil ook bulken dus vraag mij af hoe dat bij jou lukt? Met een deftige middagpauze waarin ik mezelf kapot vreet en de rest van de dag volle melk als de andere mannen jupiler zuipen, moet het normaal wel lukken om aan 5000 + kcal te geraken.

• #6.573

Ik zit er ook niet op te wachten hoor :grumble:

hopelijk ondervind je er niet te veel last van sanca ;) blijven gaan zou ik zeggen

Ik hoop met je mee :P

Thanks for the support!!!

misschien ff wat rust pakken, Sancaman.. doe ik nu ook.

Rust roest.

Mr Sanca, jij werkt toch in de bouw hé? Hoe zit het met je eet en drinkpauzes? Volgende week zijn mijn herexamens gedaan en ga ik wat bijverdienen. Wil ook bulken dus vraag mij af hoe dat bij jou lukt? Met een deftige middagpauze waarin ik mezelf kapot vreet en de rest van de dag volle melk als de andere mannen jupiler zuipen, moet het normaal wel lukken om aan 5000 + kcal te geraken.

Ik heb pas nog gemerkt dat ik veel aan kcals inschiet vergeleken met mn vakantie

's Morgen eet ik thuis altijd een grote kom havermout, brinta en whey met 600 a 700ml melk

aangekomen op't werk hebben we meestal nog een 20minuutjes, dan eet ik een paar sneden, puddinkje en een banaan

Om 9u hebben we officieel 10 minuutjes :eek: dan eet ik weer een paar sneetjes met pindakaas, kaas, salami, hesp ofzo en een halve pot kwark

om 12u, 20 minuutjes, weer paar sneden en de rest van de kwark, nu wel wat meer tijd dus meestal iets erbij, doosje tonijn of worstjes ofzo, als we dicht bij een frituur zitten, af en toe een paar hamburgers dan :D

Tussendoor eet ik dan een paar koeken of wat cake ofzo

Na het werk in de bus een banaan en appel

Bij thuiskomst weer havermout, brinta, whey

Waar zijn de groentjes? Zoals ze dat ik belgie noemen.

20 minuten eetpauze?? Wat voor slavendrijvers zijn dat man

Vroeger deed ik ze wel eens vaker, ben aan't denken ze (voorlopig) weer als warmup te doen, ga nog kijken hoe het bevalt

Welke schoenen draag jij dan? Ik heb ook een soort sportschoenen maar met een harde zool, niet zoals die dingen van Klus

:roflol: Hell no! Mijn calves zijn veel bruter :D

keep dreaming boy!
:D

beterschap met je blessure!
;)

• #6.579
keep dreaming boy!
:D

beterschap met je blessure!
;)

:roflol:

Het is geen blessure, effe een ongemak, ik houd het wel even in de gaten

Damned, net als ik gesquat heb is Squatmier online :grumble: :D

Nu niet komen haten bro', squats zijn dieper dan ooit ;)

Fullsquat hijgend en puffend, k*tconditie

70-12
90-12
110-8
110-8
120-6
120-6
120-6

Benchsquat

130-8
140-8
150-8