Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

@Sancmixon Het enige wat me weerhoud is weer die lange rit, ik ben een overnachting aan't overwegen of carpool met Own, ik zeg nog niet nee en nog niet ja :o

snapik... zou mooi zijn als OWN ook weer komt ;)
Kunnen we weer geOWNed worden :D
Je kunt ook altijd in de tuin van Wout kamperen, als je tent maar vóór het hamerslingeren weg is.....

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.802
  • #6.803
snapik... zou mooi zijn als OWN ook weer komt ;)
Kunnen we weer geOWNed worden :D
Je kunt ook altijd in de tuin van Wout kamperen, als je tent maar vóór het hamerslingeren weg is.....

:roflol: :roflol: :roflol:

Ik zie nog altijd die blik in zn ogen toen ik hem (even) OWNde op de hammer :D

Ik houd het in beraad :o

het zit 'm een beetje in wat jij een mooi fysiek vind.. Milky straalt lijnen uit, Sanca straalt kracht uit. beiden iets om trots op te zijn.

Waarom al die singles en doubles op een assistence oefening als romanian deadlift???

• #6.807
het zit 'm een beetje in wat jij een mooi fysiek vind.. Milky straalt lijnen uit, Sanca straalt kracht uit. beiden iets om trots op te zijn.

Mn broertje heeft nog meer lijnen dan Milky, weegt wel maar een 70kg maar afgetekend tot en met :D

Ik kan ook zo'n fysiek behalen als ik wil maar ik voel me nu sterker dus blijf ik doorgaan nu :o

Waarom al die singles en doubles op een assistence oefening als romanian deadlift???

Supinated gripwork ;)

• #6.808
Het is wel effre zoeken naar de trainingen in je log met al dat slappe gelul maar toch goede trainingen!

sanca wanneer is die weiland shizzle? mischien dat ik kan?

• #6.812
Het is wel effre zoeken naar de trainingen in je log met al dat slappe gelul maar toch goede trainingen!

I know, wat een sletjes ook hier :D

Thanks! :cool:

:yarly: week of 8-12 cutten, maar dat zie ik niet zitten ;)

sanca wanneer is die weiland shizzle? mischien dat ik kan?

25 oktober

http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/highland-weiland-games-172007/

• #6.815
Hehe, je begint zoals RichardV te klinken. :p
Ben echt wel benieuwd om je eens onder de 10% te zien, maar je moet natuurlijk doen waar je je goed bij voelt.

Hehehe :D

Ik zal nu wel elke maand naar mn oren krijgen van de buffels in Maaseik als ik het de pan laat uitspringen met mn vetpercentage :P

Jammer genoeg moet je al de genen van een Gmen hebben om én sterk én lean te zijn :(

Misschien op trainingsdagen bulken en op rustdagen 'cutten' :dunno:

you talkin' to me punk?

:roflol: heerlijk citaatje he :D

:roflol:

Shut up fool, you know 'Im talkin' to you :D

Ik zal nu wel elke maand naar mn oren krijgen van de buffels in Maaseik als ik het de pan laat uitspringen met mn vetpercentage :P

Jammer genoeg moet je al de genen van een Gmen hebben om én sterk én lean te zijn :(

Ik vrees dat dat geen zoden aan de dijk gaat zetten. Misschien moet je eens informeren wat AlexT heeft gedaan. Die is volgens mij ook +7kg kwijt geraakt en heeft min of meer z'n kracht behouden.

:roflol:

Shut up fool, you know 'Im talkin' to you :D

1: zou dat werken, zo bulken op trainingsdagen. cutten op rustdagen? zou wel handig zijn :p

2: you're talking to me, but I know you dig it :roflol:

• #6.818
  • #6.820
Terug
Naar boven