- Waardering
- 20
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ahk. Ik kende de term nl. niet en had gejoetoept; ik kon zo snel even het verschil niet zien tussen een pinsquat en een (niet-SL) goodmorning. Waarschijnlijk zijn op joetoep of de termen door elkaar gehaald, of de oefeningen lomp uitgevoerd.

Overall nette training vandaag! Ik weet nu wat me straks te doen staat![]()
I'm keeping my eye on you... 
Kijk hier even, zie je duidelijk de uitvoering van een goodmorning
http://www.exrx.net/WeightExercises/Hamstrings/BBGoodMorning.html
Bij zwaardere gewichten buig ik wat door de benen maar de beweging blijft gewoon hetzelfde

origineel gepost door KukiShu :
I don't lift weights because that's the only thing I can do.
I lift weights because it's the only thing I like to do!
auteursrechten!

waar staan je huidige stats ergens?ben ik zo blind dat ik ze niet zie of lijkt dat maar zo?!
al kerstmisproof?![]()
![]()
![]()

Die Axle deadlift is die altijd met fat bar of gewoon een oly bar met banden?
meer trainen op de specifieke oefeningen!
of zou het met je werk te maken kunnen hebben dat je wat oververmoeid raakt in je schouders?
suc6.
I know, ik ben me de laatste terug wat meer aan't toeleggen op OH/PP
Tom, waar ik gisteren mee getraind heb, zei dat ik zeker explosief genoeg was vanuit de benen en goed eronderkom maar op't laatste net dat beetje tekort kom vanwege mn triceps
Dat was me de laatste tijd ook al opgevallen daarom doe ik nu dus ook al regelmatiger CGBP
Cleanen ging by the way easy op die log, was de 4de of 5de keer dat ik erop train, ik weet niet of ik meer zou kunnen duwen als ik niet zo fel 'voorvermoei', ik heb meestal toch al een behoorlijk volume gedraaid eer ik aan de 82 begin