MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Zie je al groen sanca? :D

Overall nette training vandaag! Ik weet nu wat me straks te doen staat :grumble::angstig:

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.063
Ahk. Ik kende de term nl. niet en had gejoetoept; ik kon zo snel even het verschil niet zien tussen een pinsquat en een (niet-SL) goodmorning. Waarschijnlijk zijn op joetoep of de termen door elkaar gehaald, of de oefeningen lomp uitgevoerd.

Kijk hier even, zie je duidelijk de uitvoering van een goodmorning

http://www.exrx.net/WeightExercises/Hamstrings/BBGoodMorning.html

Bij zwaardere gewichten buig ik wat door de benen maar de beweging blijft gewoon hetzelfe

Thanks man!

Jij gaat anders ook weer goed man, 100kg clean en OH hoop ik dit jaar ook nog te halen

Never felt better :D

Overall nette training vandaag! Ik weet nu wat me straks te doen staat :grumble::angstig:

Thanks!

Maak er iets moois van :wl: I'm keeping my eye on you... ;)

Nette training kerel!

Doe chinpullupmonster!

waar staan je huidige stats ergens? :D ben ik zo blind dat ik ze niet zie of lijkt dat maar zo?! :D

al kerstmisproof? :roflol: :sukkeltje: :joint:

• #7.070
  • #7.071
Training @haefland

Machine military press

paar opwarmsets

Sitting dumbelpress

2x 22-10

Log clean and press

52-....
62-...
72-1 ...x
82-1 2x + 65248954 fails @lockout, clean ging easy
77-2 5x ofzo alleen 1ste rep clean

Axle deadlift

110-8
150-3
190-1 3x, k*t @lockout
170-1 paar singles + hold

Beetje lichte axle cleans op't einde

Laatst bewerkt:
en hoe was het? goed?

Lekker die axle DL. :)

Niet het volume wat we van je gewend zijn Sanca! :P

Die Axle deadlift is die altijd met fat bar of gewoon een oly bar met banden?

fat bar

• #7.077

Bwoa, eigenlijk wel ja, maar ik baal dat ik met de log weer op 82kg ben blijven hangen :mad:

Thanks!

Niet het volume wat we van je gewend zijn Sanca! :P

Op papier lijkt het idd niet zoveel maar ik ben toch een behoorlijke tijd in de weer geweest ;)

Die Axle deadlift is die altijd met fat bar of gewoon een oly bar met banden?

Yep, met een fatbar

meer trainen op de specifieke oefeningen!
:thumbs:

of zou het met je werk te maken kunnen hebben dat je wat oververmoeid raakt in je schouders?
;)

suc6.

• #7.079
meer trainen op de specifieke oefeningen!
:thumbs:

of zou het met je werk te maken kunnen hebben dat je wat oververmoeid raakt in je schouders?
;)

suc6.

I know, ik ben me de laatste terug wat meer aan't toeleggen op OH/PP

Tom, waar ik gisteren mee getraind heb, zei dat ik zeker explosief genoeg was vanuit de benen en goed eronderkom maar op't laatste net dat beetje tekort kom vanwege mn triceps

Dat was me de laatste tijd ook al opgevallen daarom doe ik nu dus ook al regelmatiger CGBP

Cleanen ging by the way easy op die log, was de 4de of 5de keer dat ik erop train, ik weet niet of ik meer zou kunnen duwen als ik niet zo fel 'voorvermoei', ik heb meestal toch al een behoorlijk volume gedraaid eer ik aan de 82 begin

I know, ik ben me de laatste terug wat meer aan't toeleggen op OH/PP

Tom, waar ik gisteren mee getraind heb, zei dat ik zeker explosief genoeg was vanuit de benen en goed eronderkom maar op't laatste net dat beetje tekort kom vanwege mn triceps

Dat was me de laatste tijd ook al opgevallen daarom doe ik nu dus ook al regelmatiger CGBP

Cleanen ging by the way easy op die log, was de 4de of 5de keer dat ik erop train, ik weet niet of ik meer zou kunnen duwen als ik niet zo fel 'voorvermoei', ik heb meestal toch al een behoorlijk volume gedraaid eer ik aan de 82 begin

was jij niet degene die me die tip gaf bij de 140 squat? (in mijn log)
:roflol:

Terug
Naar boven