Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Ik warm zelf ook altijd heel extreem op als ik wil maxen. Werkt het beste bij mij.

Waarschijnlijk ben je er van overtuigd dat het beter bij je werkt, maar of dat zo is.........

Heel veel gasten op DBB zeggen altijd ''dit werkt het beste voor mij'' terwijl ze nog maar 1 jaar trainen ofzo, dikke bullshit dus

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.102

Hehehe :D :D :D

waarschijnlijk niet:
200 kilo vanonder de knie gehaald!

:p

Damn, impressive!

True :D

Thanks! :cool:

Veel aan het clean en jerken man! Dat wil ik ook gaan doen als ik weer goed ben. Schijnt super goed te zijn voor je explosiviteit.

Ja ben er sind skort regelmatig mee bezig en het bevalt me goed, zowel power-, hang-, als squatclean, zeker en vast wel explosieve oefeningen, I :heart: it

Mooi doel zou een Clean & OH van 100 te hebben voor het jaar om is, maar of het haalbaar is... Ik ga er iig voor!

Waarschijnlijk ben je er van overtuigd dat het beter bij je werkt, maar of dat zo is.........

Heel veel gasten op DBB zeggen altijd ''dit werkt het beste voor mij'' terwijl ze nog maar 1 jaar trainen ofzo, dikke bullshit dus

Ergens volg ik hem wel, als je "extreem opwarmd" zit je doorgaans wel beter in de groove, toch?

Ik train niet maar een jaar en ik heb het regelmatig getest. Voor mij werkt het beter om met hele lichte gewichten op te warmer en dan vrij rap omhoog te gaan in gewicht. Ieder mens is anders. Ik ben dan juist weer een van de weinigen in mijn sportschool die altijd ook echt 5 minuten op de cross-trainer stapt om zijn hartslag omhoog te krijgen. Komt je verdere training echt ten goede in mijn geval.

• #7.104
Whatever gets your groove on, does the trick

• #7.105
Flat bench

30-20
50-3
70-3
90-3
110-0 fail @ bottom
100-3

Close grip bench + zercher highboxsquat :D

80-6 + 80-20
85-5 + 85-20
85-5 + 105-10
85-5 + 125-8
85-5 + 145-5

Floorpress

50-8
60-8
70-8
80-6
90-1
90-3 monsterarch
95-3

Parallel dips

+30-3 => +15-5 => bw-6 => deaud

PR'achtig :D

Eerste keer dat ik u floorpresses zie doen. Fijne pressvariant he?

• #7.107
nette floorpresses kerel!
:thumbs:

• #7.110
Dat zou wel netjes zijn man, succes met je 100kg!!!!

• #7.114
  • #7.116
goed zo man
ik poog ondanks mijn leeftijd ook nog maximaal te trainen en er nog goed uit te zien

• #7.118
goed zo man
ik poog ondanks mijn leeftijd ook nog maximaal te trainen en er nog goed uit te zien

Thanks man!

Mijn bedoeling is ook om gewoon door te blijven gaan, en niet als ik een paar jaartjes ouder ben mn tijd gaan verdoen met tv te kijken en in de luie zetel te zitten

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Thanks man!

Mijn bedoeling is ook om gewoon door te blijven gaan, en niet als ik een paar jaartjes ouder ben mn tijd gaan verdoen met tv te kijken en in de luie zetel te zitten

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

soms mag dat nu al he :D

Terug
Naar boven