MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.341
Ik zat juist effe door de Sport & Fitness aan't bladeren, kwam ik deze foto tegen bij een advertentie op blz 106...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wel uberklein, maar dat deed wel effe goed om te zien :D

Het is een advertentie voor fitnessmodels by the way :eek: :roflol:

Je moet gewoon je echte 1rm invullen... Veel mensen krijgen zelfs de tips om een gewicht 5-10% onder hun 1rm in te vullen.

Heb ik ook gedaan en heb ik ook aan Sanca gezegd dat ie dat moest doen maarja :)

Sanca, dump die knee wraps heb je echt niet nodig voor 160kg. Je squattechniek is nog slechter dan de mijne, leg de bar lager en steek je borst vooruit. Kweet niet wat het probleem is, misschien je core maar je stond bij 120kg ook al te trillen? Doe gewoon ff sheiko alleen met je huidige 1RM of iets minder en dan zie je wel ?

2e x dak die foto zie, maar gvd wat een armen heeft die meid! (PS: jij staat er ook leuk bij hoor Batman! :D)

• #7.344
Heb ik ook gedaan en heb ik ook aan Sanca gezegd dat ie dat moest doen maarja :)

Sanca, dump die knee wraps heb je echt niet nodig voor 160kg. Je squattechniek is nog slechter dan de mijne, leg de bar lager en steek je borst vooruit. Kweet niet wat het probleem is, misschien je core maar je stond bij 120kg ook al te trillen? Doe gewoon ff sheiko alleen met je huidige 1RM of iets minder en dan zie je wel ?

Thanks snoob, ik heb mn schema daarjuist al aangepast, was weer even te eigenwijs eerst :rolleyes:

Bij boxsquat leg ik de barbell ook een stukje lager en dat gaat idd beter, ik ga het in de gaten houden :o

• #7.345
daarom dat je bij john nooit benen traint, bang voor een nekslag van de je trainingsmaatje :D :p

:jk:

• #7.348
2de maal? Ik weet niet waar ie overal in ging verschijnen, iig al voor een magazine in NY :cool: Hehe Batman :D
;) ja je had em al eens eerder gepost.
denk dat ie aardig wat moet zweten met zo'n strakke overhemd aan de hele dag op kantoor.
Scheurt zijn hempie aan flarden als ie zijn veters moet strikken :). Maar ja daar heeft ie dan weer zo'n secretaresse voor, maar die strikt ze dan weer zo strak dat de aderen in zijn voeten afknellen...

• #7.351
commentaar bij je filmpjes hoef ik al niet meer te geven, je zult nu wel weten waar het fout is gegaan!

waarom zet je geen waarschuwing bij je filmpjes kerel?
;)

Kont naar achteren, omhoog kijken, dan komt die borst vanzelf naar voren en kun je de spanboog in de rug beter aanhouden.
+1

Weet niet met wat voor schoeisel je squat?
Mocht er veel demping in je zolen zitten, uitdoen en op blote voeten of op (lage) kistjes.

Verder goed bezig kerel.

GRZ Friso;)

• #7.355
jammer dat de avatars zo klein zijn he, anders kon je die foto nemen... best nice!

Idd :D

commentaar bij je filmpjes hoef ik al niet meer te geven, je zult nu wel weten waar het fout is gegaan!

waarom zet je geen waarschuwing bij je filmpjes kerel?
;)

Tja, zoveel tegenvallende factoren geweest, maarja, ik had mn camera net dus ik moest en zou filmen, seffes opnieuw en beter!!!

+1

Weet niet met wat voor schoeisel je squat?
Mocht er veel demping in je zolen zitten, uitdoen en op blote voeten of op (lage) kistjes.

Verder goed bezig kerel.

GRZ Friso;)

Thanks!

Ik heb idd nieuwe schoenen, lijkt me niet dat het daaraan ligt, kan hoor, seffes kijken hoe het meevalt ;)

Volgens mij moet ik mijn squat ook eens filmen :p
Want ik denk dat ik hem net zo doe zoals jij.

• #7.358
Sheiko week 1 Dag 3

Powerclean

50-3
65-3
75-3

Hangclean

85-3 pr
85-3
85-3

Squat

50-5
75-3
90-3
105-3
105-3
120-2
120-2
120-2
120-2
120-2
120-2

Incline bench

55-6
65-3
75-3
75-3
85-3
85-3
85-3
85-3
85-3
80-3

incline flyes

18-10
22-10
22-10
22-10
18-10

Squat

85-3
98-3
112-3
112-3
112-3
112-3

Goodmorning

80-5
80-5
90-5
90-5
80-5

Damn, sheiko kickt harder in dan ik dacht :cool:

Powerclean en hang-cleans...........Daar heb ik Scheiko niet over gehoord jij rat!!

Volume van Scheiko is nice he? ;) Ik ga voor dag 2 morgen! KNALLUH!

zware training zeker? :D

Terug
Naar boven