- Waardering
- 97
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Schitterend filmpje animal!! Je toont wel karakter, prachtig om te zien.

Netjes. Wat een beeste geluiden maak je er ook bij.Om bang van te worden.
![]()

Lekkere muziek
Doe je altijd bij overhead werk een riem aan?

KORN! I CAN SEE I CAN SEE.........I'm going BLIIIIIIIIIND!
ps. ik hou ook een rustdag vandaag....Maar ik kan ook niet stilzitten! Ik ga wat cleanen en dan cardio doen!

Cool filmpje man! Je begint alleen te vroeg, was nog rustig introotje van het beste nummer van KoRn!

Loser! Ik 210! *ff plagen*
nu niet over bandrukken en squatten beginnen jij!![]()

In ieder geval een goede muzieksmaak!
Goede training ook!

ecto's
ey punker, ik weeg meer dan u
en bench meer ook. en voor de rest zwijgen we... want daar verlies ik dubbel en dik![]()

ecto's
ey punker, ik weeg meer dan u
en bench meer ook. en voor de rest zwijgen we... want daar verlies ik dubbel en dik![]()

Stelletje HOMO'S!
ennuh.....Ecto.......WATCH IT SANCA WATCH IT! Je begeeft je nu op zeeeeer glad ijs!![]()

Stelletje HOMO'S!
ennuh.....Ecto.......WATCH IT SANCA WATCH IT! Je begeeft je nu op zeeeeer glad ijs!![]()

Thanks klus!
http://www.youtube.com/watch?v=Ib0xwqaXAqg
Foutje bij uploaden, in't filmpje staat nu eerst 80-8 dan 95-1![]()
je weegt hetzelfde als ik,
- mijn bench is 15 kilo hoger?
- mijn squat is 20 kilo hoger?
- en je deadlift haal ik binnenkort ook wel.
so........what's your excuse?
![]()
Schrijf dat maar alvast op! Tegen de tijd dat jij 210 deadlift zit ik allang op de 230 joh! 
Ik ga zo hard over jouw PR's heen voor aprilSchrijf dat maar alvast op! Tegen de tijd dat jij 210 deadlift zit ik allang op de 230 joh!
BRING IT ON! *HAR HAR HAR!*

april 2009, dat is over ruim een half jaar!
denk je dat ik stilzit ofzo...........die 230 wil ik eind december 2008 al hebben!
met een 200 squat en 125 bench!
![]()

Haha, nee in april wil ik al op de 250 of meer zitten. Maargoed, de match is on..ik loop achter qua bank en squat maar ik daag je uit!![]()