Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.441
  • #7.444
  • #7.445
  • #7.447
  • #7.449
Lekker knallen dalijk dus? Ik ga ook weer......Blijf gewoon het schema volgen i.p.v de rustdag. Over 2 weken is het toch over en kan ik rustig aan doen :o

Hehehe, ben echt toe aan een dagje rust hoor, ben weer té hevig :D

Normaal word donderdag de rustdag weer vervangen door log en farmers ofzo :o

nette foto's kerel, alleen had ik je buffer verwacht........
:p

• #7.453
Hehehe, ben echt toe aan een dagje rust hoor, ben weer té hevig :D

Normaal word donderdag de rustdag weer vervangen door log en farmers ofzo :o

Hehe, ik ga vandaag trainen. Als het echt niet lukt, dan neem ik een dag rust want mijn weekend was natuurlijk best zwaar. Events heb ik pas zaterdag weer :cool:

Bewust... Ik was weer een beetje té bloated, effe een beetje 'gecut' weer
Als je blijft trainen zoals je doet, krijg je de buff er vanzelf een keer gratis bij, langzaam maar zeker! Liever een kilo staal dan een ton pap!

• #7.456
Hehe, ik ga vandaag trainen. Als het echt niet lukt, dan neem ik een dag rust want mijn weekend was natuurlijk best zwaar. Events heb ik pas zaterdag weer :cool:

Hahaha, al even koppig als mij :thumbs: :D

Als je blijft trainen zoals je doet, krijg je de buff er vanzelf een keer gratis bij, langzaam maar zeker! Liever een kilo staal dan een ton pap!

Thanks for the motivation!

Tja, ik heb +-97kg gewogen, maar dat was idd meer een tonnetje pap, ik wou kost wat kost zwaarder worden, met in het achterhoofd dat de krachtstats dan mee omhoog gaan, maarja, niemand wilt dik/vet zijn, liever een beetje esthetisch houden, zal vast wel goed komen

wordt hier nog gepompt of hoe zit dat?

Ziet er goed uit die foto's! :thumbs:

Terug
Naar boven