Sanca Saxon
Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Training
50.000 likes
50 media-items
50.000 berichten
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 71.497
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 1%
Blijft Squat goed gaan, qua techniek?
Je hebt wat tips gekregen van members hier en vroeg me af hoe dat gaat.
Je Bench en Squat liggen best dicht bij elkaar, je bent best sterk in je borst denk ik.
Die Chins + EZ curl hebben denk ik wel lekker gevoelt
Succes, en nu dus een nieuw schema?
Groet Friso
Bwoa ja, squats gaan redelijk, zit nog wat verkeerd in't koppeke, ik denk aan 101 dingen in plaats van gewoon onder de barbell te vliegen en ervoor te gaan, het word misschien nog eens tijd voor zware lockouts en lowbox ofzo to get my shit together, op de highbox haal ik vol vertrouwen de 200, bij regular squat begin ik aan mezelf te twijfelen vanaf 130 terwijl 2x160 full er toch wel inzat
Ik vind mn borst (bench) dus echt niet je dat hoor, moet echt een flink stuk beter

Chins kicken er altijd wel lekker in ja, I love it, heb ik best wel gemist de afgelopen weken, ze gingen echt easy maar de pullups bevielen me best zwaar
Qua schema ben ik nog aan't twijfelen wat ik ga doen, enerzijds wil ik sheiko nog eens overdoen, anderzijds verlang ik toch weer naar trainingen met meer nevenoefeningen erdoor, ik weet het echt nog niet, die laatste highreptrainingbeviel me ook weer lekker, had ik echt nog eens zin in
Ik moet sowieso nog een afbouwende sheiko training doen, normaal 2 met een uberlichte squat en bench op't einde, weet nog net of ik die laatste ga doen