AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Nice Sanca! Die 90-pounders.. zijn dus +-42kg per stuk? Dan zit je op 84kg totaal. Terwijl je flatbench op 3x90 zit :)?

Hehe, zijn 3RM zal wel hoger zijn dan 90kg.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.723
Je blijft maar gaan Sanca, geweldig hoe jij die trainingen kan zetten met de job die je hebt. Ik als student (en al die andere jeugd hier) zouden dat nooit kunnen trekken, respect voor deze "rockstar". :thumbs:

Thanks man! Respect :cool:

Nice Sanca! Die 90-pounders.. zijn dus +-42kg per stuk? Dan zit je op 84kg totaal. Terwijl je flatbench op 3x90 zit :)?

+- ja :D

Die 3x90 is niet mijn max, ik volgde het schema, 90 is eerder mn 6RM ofzo ;)

Hehe, zijn 3RM zal wel hoger zijn dan 90kg.

Ik hoop het :bang:

:P

Nu euhm, zo speciaal zijn die 90 pounders dan toch niet?
Bedoel maar, 42kilo steek je toch ook gewoon op een halter hé?

• #7.725
Nu euhm, zo speciaal zijn die 90 pounders dan toch niet?
Bedoel maar, 42kilo steek je toch ook gewoon op een halter hé?

Ik heb met mn verstelbare halters al eens 45 per dumbbell gepresst maar door de k*tschijven en schroef van de dumbbell was ik altijd al asociaal veel energie kwijt bij het opgooien, die vaste 90-pounders blijven voor mij dus een specialeke :D

Ik heb met mn verstelbare halters al eens 45 per dumbbell gepresst maar door de k*tschijven en schroef van de dumbbell was ik altijd al asociaal veel energie kwijt bij het opgooien, die vaste 90-pounders blijven voor mij dus een specialeke :D

Op die manier ...
Sowieso zijn vaste DB relaxed maar het kost onmenselijk veel geld als je
echt een volledig setje wilt.

• #7.727
Nette deadliftsessie! Incline DB press is ook lekker! Wanneer weet je zeker of ik je zaterdag kan laten afzien? :lifter: :wl: Stuur me anders nog maar n berichtje :D

• #7.729
Nette deadliftsessie! Incline DB press is ook lekker! Wanneer weet je zeker of ik je zaterdag kan laten afzien? :lifter: :wl: Stuur me anders nog maar n berichtje :D

Thanks!

Waarschijnlijk gaat zaterdag een no-go zijn :(

Maar je mag natuurlijk nog altijd zondag nog meegaan SM'en :D

• #7.730
Nieuw schema waar ik mee aan de gang ga, dit is de rode draad de ik erin ga houden, probs go to the Locust, thx bro' :D

Dag 1

Squats 8 à 15 sets x 2
one armed rows 5 x 5
lat pulldowns 5 x 10
leg extensions 3 x 15
goodmorning 3 x ...
pulltrough 2 x 10

Dag 2

Push press 8 à 15 sets x 3
seated rows 4 x 10
incline bench 7 x 5
dumbbell bench 8 x 8
skullcrushers 4 x 12

Dag 3

Deadlift 8 à 15 sets x 2
Barbell rows 7 x 5
straight leg deadlift 3 x 8
Chins .....

Dag 4

powercleans ...
Narrow grip bench 8 à 15 sets x 3
barbell curls 8 x 6
french press 8 x 6
tricep pushdown 4 x 15

Dag 5

events

Ziet er goed uit.
Ik ben benieuwd wat die doubles en triples voor je gaan doen, of heb je daar al goede ervaringen mee?

• #7.732
Ziet er goed uit.
Ik ben benieuwd wat die doubles en triples voor je gaan doen, of heb je daar al goede ervaringen mee?

Ik heb de afgelopen maand niets anders gedaan dan triples en doubles, beviel best goed

Ik ben ook benieuwd wat het gaat geven, ik heb er wel vertrouwen in, beetje powerbuilden :D

Veel succes alvast :)

Ik ga zo meteen ook al es een eerste versie van mijn bijgewerkte schema posten :p

• #7.734
:DWeer een log gevonden; ziet er goed uit man. Leuk ook hoe je je trainingen beschrijft.:D;)

Zo behoorlijk intensief schema heb je klaar liggen!
Wel goede compound oefeningen.

Je pakt je rug het meest aan, daarna je benen.
Dit zijn ook wel de grootste spiergroepen, er zitten een aantal oefeningen in die synergistisch werken met andere spiergroepen.

Ik weet niet precies de reden, maar waarom pak je haast in iedere (dag 1,2,3) training zo hard je rug?
Daarbij maak je ongeveer dezelfde hoeveelheid herhalingen als je laatste schema, beviel dat goed?

Let op de vermoeidheid in de rug bij dit schema, en zorg dat je de techniek goed blijft doen (met name bij de compounds).

Succes Sanca, ben benieuwd!

GRT Friso;)

• #7.738

Vond ik ook ja :D

:DWeer een log gevonden; ziet er goed uit man. Leuk ook hoe je je trainingen beschrijft.:D;)

Zo behoorlijk intensief schema heb je klaar liggen!
Wel goede compound oefeningen.

Je pakt je rug het meest aan, daarna je benen.
Dit zijn ook wel de grootste spiergroepen, er zitten een aantal oefeningen in die synergistisch werken met andere spiergroepen.

Ik weet niet precies de reden, maar waarom pak je haast in iedere (dag 1,2,3) training zo hard je rug?
Daarbij maak je ongeveer dezelfde hoeveelheid herhalingen als je laatste schema, beviel dat goed?

Let op de vermoeidheid in de rug bij dit schema, en zorg dat je de techniek goed blijft doen (met name bij de compounds).

Succes Sanca, ben benieuwd!

GRT Friso;)

Het schema is een hersenspinseltje van the Locust, toen ik het zag sprak het me meteen aan omdat er nu meer rug inzit, wat ik bij Sheiko wel een beetje miste, ik denk wel dat ik dat best kan hebben, ik kan altijd nog wat varieëren in reps en oefeningen

Sheiko is me heel goed bevallen maar ik miste toch een beetje de overheads en upperback en highreps, over een paar maanden ga ik 'em nog eens doen

Ik denk dat deze Locustshizzle me wel gaat welbevallen :wl:

Johan is een beest olé oleeee

Terug
Naar boven