- Waardering
- 622
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je blijft maar gaan Sanca, geweldig hoe jij die trainingen kan zetten met de job die je hebt. Ik als student (en al die andere jeugd hier) zouden dat nooit kunnen trekken, respect voor deze "rockstar".![]()

Nice Sanca! Die 90-pounders.. zijn dus +-42kg per stuk? Dan zit je op 84kg totaal. Terwijl je flatbench op 3x90 zit?

Nu euhm, zo speciaal zijn die 90 pounders dan toch niet?
Bedoel maar, 42kilo steek je toch ook gewoon op een halter hé?

Ik heb met mn verstelbare halters al eens 45 per dumbbell gepresst maar door de k*tschijven en schroef van de dumbbell was ik altijd al asociaal veel energie kwijt bij het opgooien, die vaste 90-pounders blijven voor mij dus een specialeke![]()
Op die manier ...
Sowieso zijn vaste DB relaxed maar het kost onmenselijk veel geld als je
echt een volledig setje wilt.
Nette deadliftsessie! Incline DB press is ook lekker! Wanneer weet je zeker of ik je zaterdag kan laten afzien?![]()
Stuur me anders nog maar n berichtje
![]()

Ziet er goed uit.
Ik ben benieuwd wat die doubles en triples voor je gaan doen, of heb je daar al goede ervaringen mee?

Veel succes alvast
Ik ga zo meteen ook al es een eerste versie van mijn bijgewerkte schema posten![]()

Weer een log gevonden; ziet er goed uit man. Leuk ook hoe je je trainingen beschrijft.
![]()

Zo behoorlijk intensief schema heb je klaar liggen!
Wel goede compound oefeningen.
Je pakt je rug het meest aan, daarna je benen.
Dit zijn ook wel de grootste spiergroepen, er zitten een aantal oefeningen in die synergistisch werken met andere spiergroepen.
Ik weet niet precies de reden, maar waarom pak je haast in iedere (dag 1,2,3) training zo hard je rug?
Daarbij maak je ongeveer dezelfde hoeveelheid herhalingen als je laatste schema, beviel dat goed?
Let op de vermoeidheid in de rug bij dit schema, en zorg dat je de techniek goed blijft doen (met name bij de compounds).
Succes Sanca, ben benieuwd!
GRT Friso![]()