AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Ik schijt voor de middag al standaard 3x :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.924
De squats gingen vandaag gelukkig wel vrij goed en ik stonk alleen maar naar zweet

Moet zeggen dat je rug impressive is. Vooral die BOR die ik in het begin van je log zag is toch wel echt zwaar. Train jij toevallig in Limburg? Dacht dat ik wat bekende gezichten zag.

• #7.927
Moet zeggen dat je rug impressive is. Vooral die BOR die ik in het begin van je log zag is toch wel echt zwaar. Train jij toevallig in Limburg? Dacht dat ik wat bekende gezichten zag.

Thanks!

Achja, die rows moet je met een korreltje zout nemen, ik stond met die gewichten toch wel een flink stuk boven parallel, maarja, het werkte wel om mn rugje te bouwen :D

Ja, ik maak nu wekelijks de trip naar Brunnsum, haefland sport, gym van Jules Bremers

• #7.928
Locustshizzle Week 3 Dag 2

Pushpress 1ste rep clean

20-10
40-10
55-10
65-8
75-5
85-3
85-3

uit rack

85-3
85-2 om 04u30 opstaan voor het werk makes me tired and lazy
78-3
78-3
78-3

Flat bench

40-8
60-8
70-8
80-6
80-6
80-6
80-6
80-6
80-5

Incline dumbbellpress

42-5
42-5
32-8
32-6 hahaha, bijna leeg gepresst
32-5 => leeg

Skullcrusher

20-12
30-12
30-12
30-12

Lekkere training Sanca!

lekker volume aan presses!
:thumbs:

Nice pushpresses lekker dicht tegen je flatbench aan :P

wow wat veel setjes man, t*ring. wat is trouwens de reden dat je niet iedere volgende set het gewicht iets verhoogd of meer reps doet?

vraag me ook af wat verschil is tussen skullcrusher is en french press, wist namelijk niet wat een skullcrusher was maar lijkt wel heel veel op de french press.

ugh, high volume pressing cowboy!

• #7.934
Thanks for the support guys!!!

wow wat veel setjes man, t*ring. wat is trouwens de reden dat je niet iedere volgende set het gewicht iets verhoogd of meer reps doet?

vraag me ook af wat verschil is tussen skullcrusher is en french press, wist namelijk niet wat een skullcrusher was maar lijkt wel heel veel op de french press.

De ene keer verhoog ik het gewicht elke set en een andere keer probeer ik met eenzelfde gewicht een bepaalde reprange te maken, een andere keer dan weer elke set hoger in gewicht en lager in reps oid...verschilt van hoe ik me die dag voel, ik probeer er sowieso progressie in te houden, is het niet op gewicht, is het op volume ;)

Skullcrusher en french press lijken idd zeer sterk op mekaar, maar ik doe skullcrushers op een platte bank en french press op een schuine

Indeed, die PP is muy impressivo ;)

Zak je diep door je benen voor je pusht?

• #7.936
Nice dat volume op PP:cool:

Damn wat een volume! nette training!

Minder man dat je minder energie hebt door het vroege opstaan. Is dat tijdelijk of standaard?

• #7.940
Minder man dat je minder energie hebt door het vroege opstaan. Is dat tijdelijk of standaard?

Ja is best wel klote, gelukkig is het maar tijdelijk, deze week en volgende week, dan heb ik 2 weken verlof, daarna nog een paar weken om 04u30 opstaan, daarna weer wat later

Terug
Naar boven