XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Ja is best wel klote, gelukkig is het maar tijdelijk, deze week en volgende week, dan heb ik 2 weken verlof, daarna nog een paar weken om 04u30 opstaan, daarna weer wat later

Vroeg opstaan sucks monkey ball ... sta al jaren om 4u40 op.
En guess what, het went voor geen meter en je bent altijd moe.

Toch weer wat meer respect nu, ondanks je werk, nu ook zulke zware werkuren,
en toch nog trainen. Je vakantie heb je verdiend :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.942
Thanks bro'! Maar nu moet ik potverdomme morgen nóg een uur vroeger opstaan. Het is dan nog eens een k*twerf waar ik de ganse dag moet slijpen en pikeren in betonnen wanden van 40cm dik :mad:

Maarja, gelukkig kan ik dit ook een beetje als trainen beschouwen :D

Of ik vandaag ga trainen is nog niet 100% zeker, heb nog een paar zaken op de agenda staan, hopelijk loopt het niet te lang uit, maarja, wat extra rust is ook wel meegenomen, I guess

Of ik vandaag ga trainen is nog niet 100% zeker, heb nog een paar zaken op de agenda staan, hopelijk loopt het niet te lang uit, maarja, wat extra rust is ook wel meegenomen, I guess

Neem gewoon rust, zet het een beetje van je af.
Je traint al hard, je werk is zwaar en je hebt een meisje!

Succes en keep it up bro!

• #7.944
Neem gewoon rust, zet het een beetje van je af.
Je traint al hard, je werk is zwaar en je hebt een meisje!

Succes en keep it up bro!

True, je zegt eigenlijk wat in mn achterhoofd zit maar wat ik altijd maar weer blijf negeren

Zie maar dat je uitrust! Volgende zaterdag zal je al hard genoeg afzien :wl: :lifter: :kots: :lol: :D

• #7.946
Sterkte met opstaan morgen man! Heel veel sterkte.....
Misschien kun je beter voortaan speed gaan gebruiken ipv wiet ;)

• #7.949
Sterkte met opstaan morgen man! Heel veel sterkte.....
Misschien kun je beter voortaan speed gaan gebruiken ipv wiet ;)

Thanks! Heb die sterkte wel nodig, ik ben volledig naar de klote, toen ik thuiskwam ben ik eerst een uur in mn bed moeten gaan liggen, trainen zit er natuurlijk weer niet in :(

Ik hoop dat ik mentaal en fysisch zondag sterker in mn schoenen sta :o

Speed :roflol:

Ga je trainen vandaag? Nog beetje uitgerust?

• #7.951
Ga je trainen vandaag? Nog beetje uitgerust?

Gisteren was ik niet om aantespreken, vandaag ben ik weer zo fris als een hoentje :cool:

Seffes effe naar musle2musle rijden om een gainer te halen, ik merk dat ik weer ferm mn voeding aan't verwaarlozen ben, alle extra kcals zijn nu meegenomen :o

Ik heb weer ontzettend zin om te trainen maar morgen staat er weer een competetief onderonsje op de planning @haefland sport (superzwaar), dus nu twijfel ik nog, heb geen zin om er morgen brak bij te staan, mischien dat ik ergens iets van rehab doe, light, high reps, ik ben er nog niet echt uit

Zou dan vandaag idd niks doen. Misschien is het idee om als je zo vroeg uit bed moet 2x doordeweeks licht te trainen. En dan in het weekend 2x zwaar?

vandaag stevig eten en vanavond goed slapen!!!

• #7.954
vandaag stevig eten en vanavond goed slapen!!!

Dat is de bedoeling!

Zou dan vandaag idd niks doen. Misschien is het idee om als je zo vroeg uit bed moet 2x doordeweeks licht te trainen. En dan in het weekend 2x zwaar?

Ik ben er nog niet uit, gisteren trouwens het leuke nieuws gehad dat het spelletje wel eens tot maart zou kunnen gaan duren, dan weet ik het helemaal niet meer

Wat is er aan de hand dan? Moet je heel ver weg werken oid?

• #7.956
Wat is er aan de hand dan? Moet je heel ver weg werken oid?

Yep, ik moet nu elke dag van Bilzen naar Mechelen rijden, is sowieso al stressen op die monsterdrukke snelwegen hier
Normaal gezien starten we om 07u30 en liggen de werven in de buurt, sta ik op ronde 06u00, nu zijn ze op het schitterende idee gekomen om aan de andere kant van Belgie tegaan werken en dan nog eens om 06u00 te beginnen

De laatste tijd heb ik veel moeten metsen, ook wel zware betonblokken maar dat ben ik wel gewend, maar nu is het de hele dag betonnen wanden afbreken met klophamers op luchtdruk, dat is ages ago, valt behoorlijk zwaar nu

Yep, ik moet nu elke dag van Bilzen naar Mechelen rijden, is sowieso al stressen op die monsterdrukke snelwegen hier
Normaal gezien starten we om 07u30 en liggen de werven in de buurt, sta ik op ronde 06u00, nu zijn ze op het schitterende idee gekomen om aan de andere kant van Belgie tegaan werken en dan nog eens om 06u00 te beginnen

De laatste tijd heb ik veel moeten metsen, ook wel zware betonblokken maar dat ben ik wel gewend, maar nu is het de hele dag betonnen wanden afbreken met klophamers op luchtdruk, dat is ages ago, valt behoorlijk zwaar nu

Dan toch maar goed uitkijken met trainen, weinig slapen zwaar werk en zwaar trainen gaan niet best samen denk ik. Ga je met een busje naar je werk? Anders kun je misschien daarin leren slapen?

• #7.958
Dan toch maar goed uitkijken met trainen, weinig slapen zwaar werk en zwaar trainen gaan niet best samen denk ik. Ga je met een busje naar je werk? Anders kun je misschien daarin leren slapen?

I know, I know, maarja, ik draai al een paar jaar op gemid. 5u slaap per dag, het kustste is nu dat vooral mn ritme verstoord is
Slapen in de bus is geen optie, ik ben chauffeur, mn collega heeft bang om op die drukke wegen te rijden :roflol:

dat werk klinkt al als een aanslag op je lijf..zou idd wat rustiger aandoen!! Of een andere baan zoeken natuurlijk :rolleyes:

• #7.960
Terug
Naar boven