Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik doe het al jaren met 5 uur, in't weekend probeer ik dan altijd wat bijteslapen, het is raar, maarals ik door de week langer dan 5a6 u slaap lijk ik niet uit mn bed te raken?!Thanks!
ik doe het al jaren met 5 uur, in't weekend probeer ik dan altijd wat bijteslapen, het is raar, maarals ik door de week langer dan 5a6 u slaap lijk ik niet uit mn bed te raken?!
Als jij doordeweeks aan 5 uur genoeg hebt heb jij doordeweeks aan 5 uur genoeg. Kwestie van gewenning enzo. Ik slaap ongeveer 4 uur per nacht, alleen lig ik er wel 8 uur in.

Zit je nog met die insomnia?! Das minder
Ik heb een beetje geluk op dat gebied, ik kruip in mn bed, en als ik mn ogen dan toe doe, slaap ik gelijk door tot de wekker afloopt
:di know, i know, maarja, ik draai al een paar jaar op gemid. 5u slaap per dag, het kustste is nu dat vooral mn ritme verstoord is
slapen in de bus is geen optie, ik ben chauffeur, mn collega heeft bang om op die drukke wegen te rijden![]()
klinkt vet die wedstrijd, je hebt de juiste instelling... gewoon lekker vlammen!Thanks!
Voor mezelf was het best wel een goede wedstrijd, weer een paar kleine pr'tjes gezet, maar ik zal nog hard moeten werken om de grote jongens bijtehouden, niettemin blijf ik er gewoon voor gaan!
Mmm, om een beetje achter je veren (Competetief onderonsje @haefland sport
- IFSA log op max 3brt. 80-1, 85-1 pr, 90-0
- Axle deadlift reps (geen straps)180 op reps 60sec. 5 reps pr
- Timberhold 120kg per hand 39.70sec pr maar teleurgesteld
- Stones op 1.20m 100-120-140-160 100-1 120 wou weer niet, heb ik sjans al een paar x opgelegd, jammer
-biervat 65kg clean en press reps 60 sec 5 reps pr (1ste keer)
Ik had verwacht laatste te worden, uiteindelijk 8ste van de 13
) te zitten ga ik morgen hetvolgende doen: