XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
net benen gehad

leg extensions

40-15
70-12
85-10
85-10

squat

70-12
100-10
100-10
90-12

staande legcurl

15-15
30-12
30-12
30-12

lunges met barbell eerst 1 kant reps dan wisselen

40-12
48-10
48-10
48-10

stifflegged deadlift aflopende set

128-1
108-3
78-5
48-7

minuutje rust

1 set 40-12

damn, ik zit lekker erdoor :lick:

Heb je een reden waarom je werkt met aflopende sets?

hey mede vechtsporter, je doet ut goed:D

maar eh, je hebt het over gevoel en je bokst? kom judoen man, als je van gevoel houd:P grapje man, keep it up!

Stif legged deadlifts zwaarder dan je squats???

Gaat opzicht wel aardig sanca,toch ook interessant om te zien hoe kracht en duursport samen gaan.Benieuwd naar je resultaten.;)

Stif legged deadlifts zwaarder dan je squats???

Gaat opzicht wel aardig sanca,toch ook interessant om te zien hoe kracht en duursport samen gaan.Benieuwd naar je resultaten.;)

thanks!
tja, ik heb geen squat of powerrack, ik moet de barbell van mn drukbanksteunen afhalen en daar terug opleggen, en net bij dat terugleggen heb ik het moeilijk...

seffes muaythaitraining, ik ben benieuwd hoe mn beentjes gaan reageren ;)

geen squatrack is zo irritant ja, erafhalen lukt nog wel, maar terug leggen is wel handig als iemand je helpt, heb je meestal niet in een home-gym alleen :p

kan je niet zelf een squatrack bouwen van hout of zo? :D

geen squatrack is zo irritant ja, erafhalen lukt nog wel, maar terug leggen is wel handig als iemand je helpt, heb je meestal niet in een home-gym alleen :p

kan je niet zelf een squatrack bouwen van hout of zo? :D

i know, meestal train ik alleen, is best wel klote, ik heb idd ook al eens een paar x gedacht zelf iets ineentesteken, maar weet nog niks concreets, hier zijn al eens topics overgeweest dacht ik, eens naspitten
als jij zelf al ns iets in elkaar hebt gezet zijn tips en/of foto's natuurlijk altijd welkom!

Topic over zelfgemaakte squatracks.

nooit zelf een gemaakt, maar als je een beetje handig bent is het wel te doen denk k. tips? ben niet een van die ventjes die zo handig is :p

Terug
Naar boven