MuscleMeat

Bezoekers in dit topic

je zal zeker meer zweten;)
 
thanks! ga ik zeker doen!



:eek: omg het loopt nu soms al aan de spuigaten uit, ik zal de flessen water alvast klaarzetten :roflol:

wanneer krijg je het in de bus?? sorry voor de vragen maar ik ben echt benieuwd naar de werking ervan
 
wanneer krijg je het in de bus?? sorry voor de vragen maar ik ben echt benieuwd naar de werking ervan

no problem, vuur je vragen maar af, daarom is dit forum hier ;)

tja, ik weet het eigenlijk niet, wanneer ik mijn shizzle binnen heb, het is de eerste keer dat ik bij nutrishop bestel...
er staat wel bij 'snelle levering gegarandeerd'
het zou cool zijn als ik het dit weekend nog binnenhad, maarja, dat zou wel heel snel zijn dan
 
daaamn, ik heb een mail gehad van nutri-shop, ik moet iets langer wachten op mn shizzle :sad:
maar sowieso seffes DL en shrugs knallen en straks muaythai :cool:
 
update'je ;)

deadlift

100-10
130-4
150-2
140-2
120-6
90-12
90-10

shrugs behind the back

70-12
80-12
80-12

shrugs voor

110-5
110-5
110-4
100-6
70-15

seffes nog een paar rondjes sparren :D
 
JW en BAM zijn leuke producten, vooral de krachttoename vond ik er het leukst aan. Bij mij was het op het einde v.d. 2e week dat ik ze pas goed voelde.

nice :lick:

ik heb van elk 1 potje, hoelang kan ik daar mee doen???
 
nice :lick:

ik heb van elk 1 potje, hoelang kan ik daar mee doen???

1 maand normaal gezien.

Ik had voor 8 weken ( 2 potjes) maar had maar de eerste 4 weken het meeste resultaat ermee. Heb ondervonden dat ik dosis moest opdrijven de laatste weken.
 
24 mei:
chin ups
bw 8
bw 8
bw+10 4
bw+10 4
bw+10 4
bw+10 4
bw 8

Knap resultaat sanca.
Dus jij hebt een chinning bar in je eigen home gym? Waar gekocht ?
Je rug op je foto's verklapt natuurlijk alles.
 
Knap resultaat sanca.
Dus jij hebt een chinning bar in je eigen home gym? Waar gekocht ?
Je rug op je foto's verklapt natuurlijk alles.

thanks!

chinningbar?!
kijk nog eens op die foto's daar zie je op de achtergrond de dwarsbalk waar ik aan lift (links van me) :D

op't werk hebben we layerstellingen (buizen) daar trek ik me regelmatig met 1arm op, begint behoorlijk goed te gaan! :cool:
 
1 maand normaal gezien.

Ik had voor 8 weken ( 2 potjes) maar had maar de eerste 4 weken het meeste resultaat ermee. Heb ondervonden dat ik dosis moest opdrijven de laatste weken.

dan ga ik het voorlopig op 1 maand houden, kan ik daarna nog zien
is die restore ook nodig denk je?!
 
dan ga ik het voorlopig op 1 maand houden, kan ik daarna nog zien
is die restore ook nodig denk je?!

Kan nie slecht zijn, maar echt nodig vind ik hem niet. BAM en JW zijn de 2 belangrijkste. Gewoon zien dat je genoeg koolhydraten inneemt, anders kan je zo'n milde hoofdpijn krijgen.
 
Kan nie slecht zijn, maar echt nodig vind ik hem niet. BAM en JW zijn de 2 belangrijkste. Gewoon zien dat je genoeg koolhydraten inneemt, anders kan je zo'n milde hoofdpijn krijgen.

ik dacht ook al dat die restore niet echt nodig is, die koolhydraten zullen sowieso wel genoeg zijn ;)

Ok, gevonden op de foto :)
Dacht eerder dat je zoiets had hangen thuis Fighting North : Chinning Bar [CHIN] - €90,00
Elke dag chinnen thuis, klinkt zalig (en gratis V-rug erboven op!)


ziet er een leuk ding uit!
nu chin ik nog een 3tal keer per week, vroeger ook dagelijks, elke dag een andere greep, deed wonderen voor mn rug ;)
 
Gaat goed zo te zien. Wat verwacht je van de supplementen wat ze gaan doen? Ikzelf kan me niet voorstellen dat supplementen, afgezien van creatine, een significant verschil kunnen maken eerlijk gezegd.
 
Gaat goed zo te zien. Wat verwacht je van de supplementen wat ze gaan doen? Ikzelf kan me niet voorstellen dat supplementen, afgezien van creatine, een significant verschil kunnen maken eerlijk gezegd.

ik verwacht er toch redelijk veel van, dan vooral qua kracht, als je de recensies nagaat...
tja, wat kan ik zeggen, ik ben wel een beetje verslingerd aan supps :p
 
Back
Naar boven