MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Succes stoner:p.

• Topic Starter Topic Starter
van hout lijkt mij gewoon geen goed plan

pas op, hout moet je zeker niet onderschatten hoor, kun je stevige dingen meemaken!!! die op de foto ziet er iig goed uit
ik ga er eens een nachtje over slapen en eens rondkijken qua prijzen enzo, valt het een beetje mee schaf ik me er één aan, als het wat duurder is, probeer ik zelf iets in elkaar te fokken ;)

vandaag een welverdiende rustdag ;)

vandaag borst en rug gedaan, ging lekker, behalve bench met barbell :( hoe meer ik vooruit ga op andere oefeningen, hoe slechter mn bench lijkt te gaan?!

incline dumbelpress

15-12
15-12
28-6
28-6
20-10
20-10

bench

30-15
50-10
65-8
65-8
65-6 :(
30-15

fly's

15-10
15-10
15-9
12-12

barbelrow geproneerde greep

40-15
70-12
100-6
100-6
100-6 :woot:
70-12

chin ups

bw+15-4
bw+15-3
bw+15-3
bw+15-3
bw-10
bw-8
bw-6

one armed dumbelrow

30-12
30-12
30-12

zeker nice die bb row :thumbs:

Vanwaar dat volume?

Je bent precies sterker op trek bewegingen als op duw bewegingen, teveel in het geile hanenhok gezeten? J/K :p
Goeie BOR !! :)

gaat lekker sanca....hmmm je gebruikt sinds kort zeker ander eten....:D

alweer dat lekker gevoel hé ;)
de ene periode gebruik ik een hoog volume en een andere een lager volume, hangt er maar net vanaf hoe ik me voel, zolang als ik niet het gevoel heb téveel te doen, drijven we het volume lekker op :D

Je bent precies sterker op trek bewegingen als op duw bewegingen, teveel in het geile hanenhok gezeten? J/K :p
Goeie BOR !! :)

:roflol: :roflol: :roflol:

tja, ik weet ook niet hoe het komt, hoe meer progressie ik boek op trekbewegingen, hoe minder goed de duwbewegingen gaan, vooral bij bench begin ik het de laatste tijd te merken :dunno:

gaat lekker sanca....hmmm je gebruikt sinds kort zeker ander eten....:D

:D

ik let meer op mn eten nu, en vooral, ik eet méér als voorheen ;) alhoewel dat ook nog niet elke dag is wat het moet zijn :( maar langzaam maar zeker kom ik er!

ik heb daarstraks jungle warfair en bad ass mass besteld, ik ben benieuwd wat dat gaat geven...

waar heb je het besteld? en hou ons op de hoogte van jw

Terug
Naar boven