XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.102
Thanks Klus! Had normaal een rustdag moeten wezen maar ik had er weer teveel zin in :o :D

Af en toe toch eens rust pakken, he beest. :p

• #8.105
werk van je rust maken :roflol:

• #8.107
heb ff wat trainingen door zitten spitten..

ziek kerel, ziek!

Leuk man, die wedstrijden. Ik hoop sint-job ook mee te doen. En ik ben trouwens ook ingeschreven met Berry voor die strekste krachtsporter :D

Met wie ga jij je inschrijven?

• #8.110
heb ff wat trainingen door zitten spitten..

ziek kerel, ziek!

Thanks!

Moet nog zieker :wl:

Leuk man, die wedstrijden. Ik hoop sint-job ook mee te doen. En ik ben trouwens ook ingeschreven met Berry voor die strekste krachtsporter :D

Met wie ga jij je inschrijven?

Ja, kijk er al naar uit (met bang hartje maar soit) :D

Alleen sterkste limburger en st job ben ik al effectief ingeschreven, rest ben ik hopelijk optijd bij...

Domie zou doodgraag met me willen gaan, dan zal ie toch flink hard zn best moeten doen :D

Succes met die twee wedstrijden Sanca! Ik ben ook nog aan het twijfelen om mij in te schrijven voor mijn eerste wedstrijd... Zou die sterkste man van Limburg goed zijn als eerste wedstrijd?

• #8.112
Succes met die twee wedstrijden Sanca! Ik ben ook nog aan het twijfelen om mij in te schrijven voor mijn eerste wedstrijd... Zou die sterkste man van Limburg goed zijn als eerste wedstrijd?

Thanks!

Ik zal eens horen aan Jules, is alleen voor limburgers maarja, jij bent ook Limburger hé, geen idee of het kan

Ikzelf heb Merchtem als eerste gedaan, die lijkt me wel wat voor jou

Ben benieuwd hoe je gaat scoren op die wedstrijden Sanca, vooral die sterkste limburger lijkt me zwaar:cool:

• #8.114
Ben benieuwd hoe je gaat scoren op die wedstrijden Sanca, vooral die sterkste man van limburg lijkt me zwaar:cool:

Thanks! Ik ben ook benieuwd :o

Is niet sterkste man van Limburg trouwens, maar een andere, deze is eerder en is alleen voor Limburgers ;)

sanca zei:
Thanks!

Ik zal eens horen aan Jules, is alleen voor limburgers maarja, jij bent ook Limburger hé, geen idee of het kan

Ikzelf heb Merchtem als eerste gedaan, die lijkt me wel wat voor jou

Staat nergens dat het alleen voor Nederlands Limburgers is he :D

Die wedstrijd in Sint Job voor -21jarigen lijkt me wel iets voor mee te beginnen. De mail is al gestuurd :D

• #8.117
Ook die lijkt me aardig heavy, maar veel succes;)

Is het ook, boom en stones ga ik veel punten op verliezen, proberen met die farmers als een raket te lopen dan :P

Staat nergens dat het alleen voor Nederlands Limburgers is he :D

Die wedstrijd in Sint Job voor -21jarigen lijkt me wel iets voor mee te beginnen. De mail is al gestuurd :D

True :D

Ik denk eerlijk gezegd dat in sint job beter is om mee te starten ja :D

Edit: you've got mail

Vandaag trouwens verjaardagscadeautje gaan halen, plate tree en 2x20 oly schijven, nu heb ik een dikke 240kg liggen, kan ik hier eindelijk ns maxen op DL met mn 50mm shizzle :D

Laatst bewerkt:
Veel plezier met je verjaardagcadeau!

en suc6 met je aankomende wedstrijd.

• #8.119
Jij ook al bijna jarig? En gaan voor die 280 DL :D

Terug
Naar boven