Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DutchBodybuilding.com BerichtThanks Klus! Had normaal een rustdag moeten wezen maar ik had er weer teveel zin in![]()
![]()

) http://www.realdutchpower.nl/aankondigingen2009/sintjobintgoor.htmheb ff wat trainingen door zitten spitten..
ziek kerel, ziek!

Leuk man, die wedstrijden. Ik hoop sint-job ook mee te doen. En ik ben trouwens ook ingeschreven met Berry voor die strekste krachtsporter
Met wie ga jij je inschrijven?

Succes met die twee wedstrijden Sanca! Ik ben ook nog aan het twijfelen om mij in te schrijven voor mijn eerste wedstrijd... Zou die sterkste man van Limburg goed zijn als eerste wedstrijd?
Ben benieuwd hoe je gaat scoren op die wedstrijden Sanca, vooral die sterkste man van limburg lijkt me zwaar![]()

Thanks! Ik ben ook benieuwd
Is niet sterkste man van Limburg trouwens, maar een andere, deze is eerder en is alleen voor Limburgers![]()

sanca zei:Thanks!
Ik zal eens horen aan Jules, is alleen voor limburgers maarja, jij bent ook Limburger hé, geen idee of het kan
Ikzelf heb Merchtem als eerste gedaan, die lijkt me wel wat voor jou

Staat nergens dat het alleen voor Nederlands Limburgers is he
Die wedstrijd in Sint Job voor -21jarigen lijkt me wel iets voor mee te beginnen. De mail is al gestuurd![]()

Veel plezier met je verjaardagcadeau!
en suc6 met je aankomende wedstrijd.