- Waardering
- 11
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bevalt je zo te zien wel hé die strongmantrainingen!![]()

Yeah sanca, good shit.. zo krijg ik nog weer wat nieuwe ideeen .. die savickas press
![]()

Goeie trainingen. congratz met die 100 kg PP
enne, die biervaten zijn die al leeg anders wil ik wel helpen![]()

![]()
Pfff, vandaag weer uberlang moeten werken, ben hier om 5u30 vertrokken en was pas om 18u30 thuis, vandaag dus maar een rustdagje
Strongmanstuff update:
Dat kreng van een vat toch losgekregen en al gevuld met 50kg witte zand, morgen kijken om een zakje bijtehalen
Ik heb ook 2 velgen + band voor op mn axle, moet alleen nog effe kijken om het te lassen, ik weet niet of dat gaat lukken met zo'n steigerbuis![]()

sanca are you already sweating for the 14th of march ? you going down bro you going down !!!!!!!!!!!!

Rustdagje kan geen kwaad! Neem er morgen normaal zelf ook eentje!
Begin je ook te knutselen? In het bouwverlof zullen we eens samen iets in elkaar steken![]()

Misschien een idee om het op deze manier te doen?
http://www.bstrong.net/files/images/wiel.groot.jpg
Lastige is wel dat als er speling zit tussen de schijf en de bar, dat het wiel scheef gaat hangen. Als je er dan nog een extra schijf stevig tegen duwt, is het wel opgelost.

De stuff ligt bij Wim die het zaterdag zal meebrengen.
Have fun!

Probeer hem eens en laat me weten hoe ie bevalt, ik houd 'em sowieso erin, fijn oefening imo
hint 
maar 15 februari doe ik niet meeik kom je wel aanmoedigen oke ?
![]()

Nice chins! Mooi werk man dat je allemaal van die onderdelen aan het maken bent![]()