AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.421
Hoelang sta je al zo vroeg op? Normaal gezien zou dat binnen een maand wel moeten wennen...

• #8.423
Hoelang sta je al zo vroeg op? Normaal gezien zou dat binnen een maand wel moeten wennen...

Van eind december. I wish it was that easy, normaal gezien zou ik elke dag om 22u moeten gaan slapen maar dat zie ik niet gebeuren, meestal is het rond 00.00u

Hardcore dat je gewoon doortraint, ik had allllaaaaang een andere baan gezocht.

• #8.426
Normaal gezien was het nu al bijna gedaan met vroeg opstaan, de werf in Mechelen, waarom ik zo vroeg op moet, is bijna gedaan, maaaaar, de volgende is in Herentals én die daarna is ook weer in Mechelen, sucks monkey balls

nice pics sanca

• #8.428
Thanks Flexx!

Update strongmanstuff: Ik heb hier nu ook een 90kg atlasstone ter beschikking, diameter 40cm, heb er daarjuist al een beetje mee gespeeld, paar x geladen op een leeg olievat, is wel effe k*t zonder hars maar k*t gaat ook :D

Niiice! Vanwaar heb je die?

Huh? :p

• #8.433
Nu hebt ge dus al stone, farmers, kegs, sled en axle??

Zit ik hier nog altijd te k*tten om die k*tvaten open te krijgen :grumble:

• #8.435
Hehe, nice pics van haefland
klote man zo vroeg moete opstaan voor je werk.

Toffe bouwmarktkorting!

:D haha machtig van die stone.

Probeer dat ook eens met een auto ofzo.." eehh... tis niet om mee te rijden hoor, maar voor cardeadlift" ;)

• #8.439
Hehe, nice pics van haefland
klote man zo vroeg moete opstaan voor je werk.

Thanks! ja, is effe flink klote ja, maarja, na slechte tijden komen de goei weer ;)

Is altijd leuk meegenomen! En het vat(dat ik gebruik als verhoging) was graties, leuk toch :D

:D haha machtig van die stone.

Probeer dat ook eens met een auto ofzo.." eehh... tis niet om mee te rijden hoor, maar voor cardeadlift" ;)

Het is altijd het proberen waard :eyebrow:

Hey dikke wat weeg je nu? En van welk inboorlingen dorp kom je? Moet de gegevens hebben voor de wedstrijd zondag.

Terug
Naar boven