Sterkste Limburger @Brunssum
IFSA log lift max.
82.5-1
85-1
90-0
Ik had eigenlijk voor de 87.5 willen gaan maar de competitiedrang dwong me om voor de 90 te gaan, niet gelukt, jammer was een mooie pr geweest
Medley: 110 kg timbers - 160 kg duckwalk - 285 kg yoke (max tijd 2 minuten)
Timbers gingen best goed, ik had een mooie snelheid maar helaas moeten droppen, ongehoord, had niet mogen gebeuren, mja.
Duckwalk ging echt ****ing slecht, heb hem stukje per stukje nog krap binnen de 2min. binnen kunnen lopen, ging aan de yoke staan maar helaas geen tijd meer
One armed thomas inch dumbbell 60mm handle, 50kg 60sec. tijd
Helaas pindakaas 0 reps
Medley: 300 kg sled drag over 20 meter + laadrace 65 kg en 90 kg vat + 110 kg as
Sled vertrok lekker maar vlak voor hij binnen was gleed ik uit, was k*t om hem opnieuw aan gang te trekken, door naar de vaten, 65kg probleemloos, 90kg liep lekker maar toen duwde ik de hoogste pallet van zn plaats, terug opnieuw moeten herpakken om te loaden, as liep ik tot aan de pallets, wou hem er in 1 keer opgooien maar het ding donderde naar beneden, nogmaals geprobeerd maar toen donderde ik naar beneden
Stones: 90 kg - 100 kg - 120 kg - 140 kg - 160 kg - hoogte 9 EP
Voor we begonnen had ik snel de 90 even opgegooid voor het gevoel, jwt, resultaat, wonde aan onderarm(van stones) aan het bloeden, k*t
Toen begonnen, 90 ging vlot in 1 keer, 100 effe op de knieën gepakt, ging goed erop, 120 fail, kreeg er totaal ging grip op, jammer die had ik er toch nog op willen gooien
Maarja, uiteindelijk toch nog 8ste geworden van de oorspronkelijk 11 deelnemers waarvan er 2 gaandeweg zijn uitgevallen door blessures
http://www.youtube.com/watch?v=G-QxRaNWLa4