AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.443
Stfu :fu: :D :fu:

Stones

10x 90-1

Keg clean and press

65-3
65-3
65-3
65-5

Keg press 1ste rep clean

65-6
65-6
65-6

Strict barbell press 1ste rep powerclean

50-10
55-10
60-8
65-6
70-3
70-3
75-1
75-1
75-1

one handed dumbbell press strict

18-L8 + R8
25-L5 + R5
30-L3 + R5

Fat dumbbell press

40- lukte voor geen meter

Hammercurl

3x10

Chins

4x8 => deaud

lekkere trainig sanca ,nice presses

• #8.445
Thanks flexx :cool:

De man die geen slaap nodig heeft zet weer een fijne training neer!

Erg sterke training Sanca!

Toch nog aan het trainen geslagen deze week. Ik heb deze week lekker rust gepakt. Ik ga donderdag morgen even alles een beetje los maken. En dan zondag lekker kanllen.

• #8.449
De man die geen slaap nodig heeft zet weer een fijne training neer!

Thanks! :D

Mwoa, valt wel mee, thanks ;)

Toch nog aan het trainen geslagen deze week. Ik heb deze week lekker rust gepakt. Ik ga donderdag morgen even alles een beetje los maken. En dan zondag lekker kanllen.

Brrrr, een week rust, ik mag er niet aan denken :P Zie je zondag!

• #8.450
Sterkste Limburger @Brunssum

IFSA log lift max.

82.5-1
85-1
90-0

Ik had eigenlijk voor de 87.5 willen gaan maar de competitiedrang dwong me om voor de 90 te gaan, niet gelukt, jammer was een mooie pr geweest

Medley: 110 kg timbers - 160 kg duckwalk - 285 kg yoke (max tijd 2 minuten)

Timbers gingen best goed, ik had een mooie snelheid maar helaas moeten droppen, ongehoord, had niet mogen gebeuren, mja.
Duckwalk ging echt ****ing slecht, heb hem stukje per stukje nog krap binnen de 2min. binnen kunnen lopen, ging aan de yoke staan maar helaas geen tijd meer

One armed thomas inch dumbbell 60mm handle, 50kg 60sec. tijd

Helaas pindakaas 0 reps

Medley: 300 kg sled drag over 20 meter + laadrace 65 kg en 90 kg vat + 110 kg as

Sled vertrok lekker maar vlak voor hij binnen was gleed ik uit, was k*t om hem opnieuw aan gang te trekken, door naar de vaten, 65kg probleemloos, 90kg liep lekker maar toen duwde ik de hoogste pallet van zn plaats, terug opnieuw moeten herpakken om te loaden, as liep ik tot aan de pallets, wou hem er in 1 keer opgooien maar het ding donderde naar beneden, nogmaals geprobeerd maar toen donderde ik naar beneden :roflol:

Stones: 90 kg - 100 kg - 120 kg - 140 kg - 160 kg - hoogte 9 EP

Voor we begonnen had ik snel de 90 even opgegooid voor het gevoel, jwt, resultaat, wonde aan onderarm(van stones) aan het bloeden, k*t
Toen begonnen, 90 ging vlot in 1 keer, 100 effe op de knieën gepakt, ging goed erop, 120 fail, kreeg er totaal ging grip op, jammer die had ik er toch nog op willen gooien

Maarja, uiteindelijk toch nog 8ste geworden van de oorspronkelijk 11 deelnemers waarvan er 2 gaandeweg zijn uitgevallen door blessures

http://www.youtube.com/watch?v=G-QxRaNWLa4

toch netjes voor zo'n stonede aap!

Ge hebt u toch nog monsterlijk gegeven kerel. Jammer van die as want het scheelde echt weinig of hij lag erop.

• #8.453
Tof man ben je filmpje aan het bekijken! Hoe vond je het zelf gaan? Met zo'n dumbbell is wel enorm gek*t als je dat niet gewend bent.

WOW je had geluk toen je viel met die as of niet?

• #8.455
Tof man ben je filmpje aan het bekijken! Hoe vond je het zelf gaan? Met zo'n dumbbell is wel enorm gek*t als je dat niet gewend bent.

Ik vond het nog vrij goed gaan, op log en duckwalk na en bij de medleys valt me mn lazyness weer op, net hetzelfde als in Merchtem dus conditioneel moet het ook een stuk beter

Ja, is idd k*tten met zo'n dumbbell, was ook de eerste keer voor me met de 60mm handle

beter stop je met de tabakken,want met jouw postuur moet je juist voordeel halen uit het rennen tussen de medley's door

Heb je geen conditie overgehouden aan al die jaren muai thay? Jammer dat je niet kon beginnen met yoke :P

• #8.458
beter stop je met de tabakken,want met jouw postuur moet je juist voordeel halen uit het rennen tussen de medley's door

I know, zei het net nog tegen de vriendin, bij het bekijken van de filmpjes :eek:

Heb je geen conditie overgehouden aan al die jaren muai thay? Jammer dat je niet kon beginnen met yoke :P

Toch wel, maar dat is toch weer "andere" conditie imo, een muaythaitraining zou ik nog wel kunnen meedraaien denk ik, gewoon die combinatie lopen + gewicht ben ik totaal niet gewend en maakt me direct bekaf

Eerste wedstrijd?
Respect hoor kerel, ik wordt al zenuwachtig van er nog maar naar te kijken!
En maar blijven aanvallen die 120kg stone :thumbs:

• #8.460
Eerste wedstrijd?
Respect hoor kerel, ik wordt al zenuwachtig van er nog maar naar te kijken!
En maar blijven aanvallen die 120kg stone :thumbs:

2de, vorig jaar merchtem C

Thanks! Die 120kg stone heb ik al eens een paar x geladen, zit er dus wel in wou er alleen niet uit :P

Terug
Naar boven