- Waardering
- 799
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 13%
+1
Fijn weekend Sancabeast!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is het mooie van die stones. Ben je klein dan zijn die hoogtes lastig. Maar een lang persoon heeft weer het nadeel een zware steen van de grond te krijgen net zoals dat bij de deads is.
Had jij die stone zelf gemaakt? Zou proberen een zwaardere erbij te maken. 125kg is heel netjes.

Lekker bezig man, als die yoke buis goed zit zal het veel beter gaan. Nu hakt ie constant in de grond
Dat met die stenen vond ik er best gevaarlijk uitzien man, ****ing onstabiel ik zou er maar goed mee uitkijken.

WTF, doe jij ook al 5-3-1?En de strongman onderdelen, gewoon er nog tussen door?
Goeie training trouwens, 3 reps 'te veel' op bench![]()

Luie donders!Sinds Wendler zei dat "doing jack shit" zijn favoriete variant was, durft iedereen er voor uit te komen dat ze weinig werk doen![]()

Sinds Wendler zei dat "doing jack shit" zijn favoriete variant was, durft iedereen er voor uit te komen dat ze weinig werk doen![]()
ik vind het wel een goed excuus voor wanneer je moe bent of geen zin hebt

Njah, dan maar morgen bij het opwarmen beslissen wat ik doe op de log, het is alweer van st-job geleden dat ik nog fantsoenlijk log gedaan heb![]()
Hoop deze keer toch 95kg te halen.