AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Lekker bezig man, als die yoke buis goed zit zal het veel beter gaan. Nu hakt ie constant in de grond :P
Dat met die stenen vond ik er best gevaarlijk uitzien man, ****ing onstabiel ik zou er maar goed mee uitkijken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.183
Dat is het mooie van die stones. Ben je klein dan zijn die hoogtes lastig. Maar een lang persoon heeft weer het nadeel een zware steen van de grond te krijgen net zoals dat bij de deads is.

Had jij die stone zelf gemaakt? Zou proberen een zwaardere erbij te maken. 125kg is heel netjes.

True

Neen, deze heb ik vanop een bouwmarkt, praktisch voor niks omdat ik ermee wou trainen :D
Plan is om in de toekomst ook zwaardere aanteschaffen/maken

Goed bezig man! :thumb:
Ouwe juicer! :D

Thanks! :cool:

Dan had ik wel in de top 3 gestaan hoor :roflol:

Thanks, fijn weekend herkules!

Lekker bezig man, als die yoke buis goed zit zal het veel beter gaan. Nu hakt ie constant in de grond :P
Dat met die stenen vond ik er best gevaarlijk uitzien man, ****ing onstabiel ik zou er maar goed mee uitkijken.

Thanks! Ja, zal wel stukken beter gaan dan ja :P
Bwoa, de meeste kiezel ligt aan de kant, is goed te doen zo hoor, toch bedankt voor je bezorgdheid ;)

• #9.184
5-3-1 Week 3 Dag 1

Flat bench

50-8
60-8
70-8

80-5
92-3
102-4

Incline bench

70-6
70-6
70-6
70-6
70-6
70-6

Flat dumbbell flyes

14-10
18-10
23-10
23-10
23-8

Dips

8
8
8

Hanging legraise

14
12
10
10
7
6 + side bents 23-12
6 + side bents 23-12
8 + side bents 23-12

WTF, doe jij ook al 5-3-1? :p En de strongman onderdelen, gewoon er nog tussen door?

Goeie training trouwens, 3 reps 'te veel' op bench :thumbs:

• #9.186
WTF, doe jij ook al 5-3-1? :p En de strongman onderdelen, gewoon er nog tussen door?

Goeie training trouwens, 3 reps 'te veel' op bench :thumbs:

Yep, dit is de 1ste cycle nog, bevalt me wel :)
Strongman doe ik idd tussendoor, nu doe ik het programma even zonder DL(SB barbell trainingen, jwz), misschien neem ik hem later wel erin op

Maar eerst zaterdag de voorrondes van België :fire:

Veel succes op de voorrondes! Ik kom (onderandere :p) voor jou supporteren!

nette bench en fly gebeuren!

• #9.189
Thanks!

5-3-1 Week 3 Dag 2

Squat

70-5
85-5
100-5

108-5
123-3
136-4 /shame, had er minstens 6a7 willen doen, ben blijkbaar vermoeider dan ik dacht, njah, 1 rep was al goed geweest ^^

I'm doing jack shit today.

Laatst bewerkt:
Het gaat over squats? Of wat? :p

Sinds Wendler zei dat "doing jack shit" zijn favoriete variant was, durft iedereen er voor uit te komen dat ze weinig werk doen :p

• #9.195
Lekker handig, toch :roflol:

• #9.196
Vandaag moest ik terug gaan naar de kinesist, hij zei dat mn nek nog een beetje vastzat en heeft weer alles gekraakt, de krakende geluiden waren toch al een flink stuk minder hardcore dan vorige keer :D

Over 2 weken nog eens terug op controle maar alles zou terug inorde moeten zijn

• #9.197
Vandaag de squats van vorige keer opnieuw omdat ik niet tevreden was (nu nog niet echt, maarja ^^) en een rustig spierwakkerhoudtraininkje, morgen weer een dagje rust en zaterdag D-day, stiekem hoop ik toch wel op een kwalificatie voor de finale, hopelijk mag het zo zijn

Squat

60-8
80-8
100-8

108-5
130-3 misload
136-6 + 3 epic focus fail bij de 4de rep, moeizaam 2 erbij, gefrustreerd de barbell weer gerackt, mn eigen verrot gescholden en nog 3 repjes eruit geperst

Military press 1ste rep clean

30-6
50-6
60-6
70-3

Pushpress

85-2
95-1
105 facking vaag gevoel bij unracken, terug neergelgd en gelaten voor wat het was, damned

Pull ups + chins

6 + 6
5 + 5
4 + 4
3 + 3
2 + 2
1 + 1

Mooie inhaaltraining Sanca. Succes met de kwalificatie!

• #9.199
Thanks!

Bwoa, ben toch zwaar teleurgesteld in de PP, ik wil morgen voor de 105 log gaan maar dat zie ik atm even niet zitten, die 105 voelde gisteren loodzwaar en kreeg een vaag gevoel in mn nek en een explosie van duizeligheid?!
Njah, dan maar morgen bij het opwarmen beslissen wat ik doe op de log, het is alweer van st-job geleden dat ik nog fantsoenlijk log gedaan heb :o

Terug
Naar boven