MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.201
Idem hier :p Hoop deze keer toch 95kg te halen.

Ik ben nu zelfs al een beetje wantrouwig voor de 90, ik ben me al een hele poos mentaal aan't opfokken dat ik 90-95-105 ga doen maar sinds gisteren zie ik dat niet meteen zitten :roflol:

Maar komt vast wel goed *GROM*

Laatst bewerkt:
Je moet op z'n minst wel meer dan mij hebben he :D

• #9.203
Om welke kwalificatie gaat het Sanca? Heb je verder nog iets gehoord over die doping onzin?

• #9.205
Is de kwalificatie voor Sterkste man van België, zou ubernice zijn moest ik me plaatsen :D

Tja, das afwachten nu, heb vernomen dat het nog redelijk lang kan duren en ik nog voor een commisie moet verschijnen om het uitteleggen

het gaat om geranamine = geraniumwortelolie, zit blijkbaar in veel legaal in België verkrijgbare sups, sucks bigtime

• #9.206
Voorrondes sterkste man van België

Medley: treflip 300kg + Duckwalk 150kg over 30m totaal

Joehoew, terwijl ik bij het nummerke trekken, niet 1, niet 1 zat te prevelen kreeg ik natuurlijk toch weer n°1 en mocht ik beginnen
De tire ging redelijk goed, met 6 flips binnengekregen op 36sec. Duckwalk ben ik goed mee beginnen lopen maar schuurde vrijwel meteen mn benen tot (beetje) bloedens open njah, viel nog mee maar bij de 1ste drop kreeg ik weer een steek in mn nek en barstende hoofdpijn die niet meer weggegaan is op paar meter na niet binnen, tijd op (90 sec. voor alle events)

Loglift max. op 3 beurten, IFSA rules

Warmup met easy 80 en 85 dus geopend op 90... ik beklaag het me nu nog...
Op de een of andere bizarre manier bleek het maar niet te lukken op de 90, echt frustrerend na de heel licht aanvoelende 85 en 100kg 1RM op deze boom
2de en 3de beurt werden dus automatisch verhoogd met elk 5kg, heb ze nog geprobeerd, cleanen ging goed, fail @presses

Farmerwalk 100kg over 60m.

Potverdomme, de eerste 30m ging echt easy (had ik ook voor getraind, op't laatste moment werd verhoogd naar 60m), vlot gelopen maar een stukje na de turn stilgevallen en niet meer opgang geraakt, hoofdpijn bij het uittillen was onhoudbaar, geen idee van de exacte meters

Deadlift 240kg net onder de knie

Aaarg, net niet gehaald, lockout scheelde niets maar hij gleed uit mn handen, volgende pogingen wilde het ook niet meer lukken. Met straps was een repje misschien wel gelukt, jammer dat ik te koppig was om ze te gebruiken

Stones of strenght alles op 1.30m

90kg, best easy op 6sec (lift zelf op 4sec, je moest een pasje zetten om te starten) 110 kwam best goed van de grond maar ik had totaal de fut niet meer om heel recht te komen, jammer had toch verwacht t/m de 125 erop te leggen

Ik ben uiteindelijk zwaar teleurgesteld 9de geworden, ik weet van mn eigen dat ik normaal betere prestaties kan neerzetten dan deze

Eerste 7 gaan door en de 8ste staat als reserve (Bert/Tito!) en dat met potverdomme maar een half puntje verschil op me, verry frustrading :roflol:

Laatst bewerkt:
Hey, als er 2 mensen uitvallen kan je ook meedoen ;)
En als er 3 uitvallen, kan ik zelfs meedoen, maar daar kan ik ECHT niets gaan doen :p

Je hebt een beetje pech gehad bij verschillende oefeningen, maar toch altijd goed doorgezet en blijven proberen!

Jammer Sanca...
Maar trek er een les uit man! :thumb:
Flink blijven trainen, en volgende keer pak je het wat handiger aan, en ben je er door!
Ik snap wel dat je je behoorlijk k.. voelt er over...
Respect voor je doorzettingsvermogen!

Nice efkes checken Sanca, heerlijk deuntje bij die medley in het begin. :D

Killer doorzettingsvermogen.

One mean motherf*cker. :fire:

• #9.212
Thanks! Ik sta nu op als 2de reserve, voor't zelfde geld sta ik dus toch nog in de finale maar had me toch liever rechtstreeks geplaatst

Warscars op benen van de duckwalk doet aardig pijn en nog wat last van hoofdpijn, de rest valt heel goed mee :D

Toch goed doorgebikkeld! Alleen jammer dat de log niet wou lukken.

Idd.. je hebt goed je best gedaan kerel !

• #9.215
Toch goed doorgebikkeld! Alleen jammer dat de log niet wou lukken.

Thanks! Ja, die log heeft me de das omgedaan, ik was 100% zeker dat ik die 90 ging halen, als ik hier wat punten op had gepakt was ik waarschijnlijk doorgeweest

Idd.. je hebt goed je best gedaan kerel !

Thanks!!! Jammergenoeg net niet goed genoeg om me te plaatsen en ik weet van mn eigen dat ik normaal beter kan

Ik hoop dat mn log rap binnen is, was weer van st-job geleden dat ik nog max boomgedaan had, ongehoord in wedstrijdvoorbereiding :o
Door privéomstandigdheden ook paar kg's afgevallen, zal ook wel iets meegespeeld hebben

jammer van je log man! Volgende keer beter

Thanks! Ik sta nu op als 2de reserve, voor't zelfde geld sta ik dus toch nog in de finale maar had me toch liever rechtstreeks geplaatst

Warscars op benen van de duckwalk doet aardig pijn en nog wat last van hoofdpijn, de rest valt heel goed mee :D

Ah? Was er een duckwalk? Die heb ik gemist :(

• #9.218
Life goes on:

5-3-1 Week 3 Dag 3

Pushpress

45-5
55-5
65-5

75-5
85-3
95-5 + 3 na de 5de rep even terug gerackt, adem gepakt en 3 reps erachter, jammer van de tussenstop, was anders PR geweest, njah, toch tevreden

Chainsuspended savickes press

60-6
65-5
70-3
60-8
70-3
75-1 2de fail bovenkant hoofd, aaargh
65-5
75-1

Hammergrip dumbbell floorpress

42-6
42-6
42-8 9de had ik links gelockt, rechts lukte net niet

Plate sideraise 2 dropsets

20-2 + 15-3 + 10-8 + 5-12

20-2 + 15-4 + 10-7 + 5-15

Hammercurl

20-5 + 5 (R5 + L5)
20-4 + 4
20-3 + 3
20-2 + 2

Even komen zeggen dat je de moed niet mag laten zakken en verder moet trainen als een beest.

Eén slechte wedstrijd maakt geen slecht seizoen!

Maar blijkbaar ben je al terug begonnen dus de moraal zit goed.

Tot de volgende

• #9.220
Even komen zeggen dat je de moed niet mag laten zakken en verder moet trainen als een beest.

Eén slechte wedstrijd maakt geen slecht seizoen!

Maar blijkbaar ben je al terug begonnen dus de moraal zit goed.

Tot de volgende

I know, na de log zag ik het even allemaal niet meer zitten, was zelfs mn yoke en farmers al aan't verkopen :P klaarde gelukkig vrij snel weer op maar als je dan op't laatste hoort dat je op een half puntje van de reserve zit vreet het aan je, als ik lichter had geopend op de log zat ik minstens 1 plaatsje hoger maarja, het zij nu eenmaal zo

Nu een jaar flink knallen, meer vreten en als ik er dan volgend jaar bij ben hoop ik ook mn mannetje te kunnen staan in de finale ;)

Overall mag ik eigenlijk niet echt klagen over mn eerste wedstrijdseizoen nu, gezien de relatief korte voorbereidingen heb ik het nog redelijk goed gedaan :o

Thanks for the heads up!!!

Terug
Naar boven