Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Sanca jongen, de mentaliteit heb je en dat is het belangrijkste! Nu nog wat sterker worden komend jaar en dan komt het volgend jaar vast goed. Hoe zit dat met je spullen verkopen? Ben je helemaal getikt! Dit zijn lange duur sporten en met de tijd wordt je beter, niet overnacht he.

no offense maar :roflol:
Ik kan zo 5 man opnoemen die een pak sterker is en één zou moeten krijgen ;)

oke dan trek ik in wat ik zei.. jij weet het beter als belg:P bedoelde het goed (A)

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.225
Sanca jongen, de mentaliteit heb je en dat is het belangrijkste! Nu nog wat sterker worden komend jaar en dan komt het volgend jaar vast goed. Hoe zit dat met je spullen verkopen? Ben je helemaal getikt! Dit zijn lange duur sporten en met de tijd wordt je beter, niet overnacht he.

Thanks!

Achja, na de log zat ik effe in een serieuze dip, ik was echt gebrand op een plaatsje in de finale, en toen ik terug de tent in liep na mn 3de beurt zei ik tegen Stefan en Bert dat ik het voor gezien hield en ze mn yoke etc. konden hebben, ik draaide gelukkig vrij snel terug bij :D

je had duidelijk je wedstrijd niet man ! Geven ze in belgie niet zo iets als een ''wildcard'' je hoort echt wel bij de top 10 van belgie.. Je verdiend het dus om daar te staan..

Ja man, was niet echt mn dagje, maarja, volgende keer beter

Hihihi, thanks 4 the faith :D Er gaat een reserve mee maar dat is dus Bert geworden (op een half puntje verschil, aaaarghh)

no offense maar :roflol:
Ik kan zo 5 man opnoemen die een pak sterker is en één zou moeten krijgen ;)

:roflol:

Dan hadden ze er zaterdag moeten staan hé, jwz ;)

oke dan trek ik in wat ik zei.. jij weet het beter als belg:P bedoelde het goed (A)

Niks te intrekken schatje, die bloemlezing keeps me going :hedbang:

• #9.227
5-3-1 Week 4 Dag 1 (cycle 2 maar ik tel gewoon in weken, geen deload gedaan

Deadlift

60-10
100-10
135-8

150-5
160-5
170-6 + 3

Stff legged deadlift

100-8
120-8
140-6
140-6
140-3 => deaud

Powerclean

60-6
70-6
80-5
80-3
80-3
80-3
80-2
80-2
80-2

Hanging legraise + Side bents

Paar setjes

Het beste deel van het programma doe je niet?! :D

Nette training verder. Alhoewel je volgens mij vroeger bij deadlift dit aantal reps deed met 180 of zit ik verkeerd?

Hoe voelen de powercleans aan trouwens? Klaar om er 10+ te doen in Maastricht? :D

We moeten nog eens afspreken om samen te trainen he kerel. Heb zin om me uit te leven op farmers en die k*tsteen van u. :D

nice pull training, flink gewicht ook op die stiff legged man

• #9.230
Het beste deel van het programma doe je niet?! :D

Nette training verder. Alhoewel je volgens mij vroeger bij deadlift dit aantal reps deed met 180 of zit ik verkeerd?

Hoe voelen de powercleans aan trouwens? Klaar om er 10+ te doen in Maastricht? :D

We moeten nog eens afspreken om samen te trainen he kerel. Heb zin om me uit te leven op farmers en die k*tsteen van u. :D

De jack shit shizzle? :D Die 10-tjes zag in niet zitten

Yep, maar het is alweer lang geleden dat ik nog highrep DL's gedaan heb, is weer echt wennen, de 1ste 6 gingen lekker snel omhoog maar voor de laatste 3 heb ik toch eerst flink mn adem moeten zoeken :(

Die powercleans gingen wel nice, goede snelheid enzo maar erbij pressen is nog een ander verhaal...

Die steen is gewoon een beauty :D

@Starter: Thanks! die 1ste 6-jes met 140 gingen vrij vlot, bij de 2de set riem aan gedaan en bij de 3de was ik gewoon dood

Sanca, betekent dit dat ik jou voorbij ben gegaan op DL?:p:D

• #9.232
Sanca, betekent dit dat ik jou voorbij ben gegaan op DL?:p:D

You wish! Ik ben nog maar net opgang aan't komen, :D

Ik heb nog tot een half uur voor de training overwogen wat ik zou doen => bench of DL ivm een nog steeds verrotte onderrug, viel achteraf nog goed mee :P

You wish! Ik ben nog maar net opgang aan't komen, :D

Ik heb nog tot een half uur voor de training overwogen wat ik zou doen => bench of DL ivm een nog steeds verrotte onderrug, viel achteraf nog goed mee :P

Volgende week reppen op 180? Je moet er in ieder geval meer dan 7 doen. En direct achter elkaar. :D

• #9.234
Pfffff, ik hou toch meer van maxen dan van reppen hoor maar nu heb ik wel iets om naar toe te leven, thanks :D

Edit:

Onderonsje @haefland sport

Pushpress 80-90-95 100-missed

Deadlift 180kg 7 reps PR (max. reps/ 1 minuut)

Incline ifsa logpress 80kg 6 reps PR

Timberhold 110kg 52.78 sec. PR

Rolling thunder L 65 + R 65 PR

Dus uiteindelijk 3de geworden van de 8 :D

Na een beetje zoeken lijkt dit de laatste DL-repsessie geweest te zijn, dateert van 25 november :D

Pfffff, ik hou toch meer van maxen dan van reppen hoor maar nu heb ik wel iets om naar toe te leven, thanks :D

Op 5/3/1 valt er niet veel te maxen. :D Zorg maar dat je het haalt. Je kan toch niet minder DL'en dan zo'n ecto-bodybuilder als ik he. ;)

• #9.236
Op 5/3/1 valt er niet veel te maxen. :D Zorg maar dat je het haalt. Je kan toch niet minder DL'en dan zo'n ecto-bodybuilder als ik he. ;)

Check de edit op mn vorige post, word spannend, er zat nog meer in toen (met een lagere 1RM) maar moest stoppen om er geen puke DL's van te maken.... :D

God forbit :eek: :P Je begint anders ook al aardig sterk te worden hoor ;)

Geen deload, terwijl je wel een wedstrijd hebt gedaan?

• #9.238
Ik heb eerlijk gezegd nooit echt deloads gedaan

Ik heb eerlijk gezegd nooit echt deloads gedaan
Deloaden is het eerste dat ik doe als ik wakker word.
En later op de dag meestal nog wel een paar keer... :D

Ik snap niet hoe sommige gasten dat maar "om de paar weken" doen...
Hoe hou je het vol! :D

:jk: als dat al niet duidelijk was..? ;)

Terug
Naar boven