- Waardering
- 7.034
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sanca jongen, de mentaliteit heb je en dat is het belangrijkste! Nu nog wat sterker worden komend jaar en dan komt het volgend jaar vast goed. Hoe zit dat met je spullen verkopen? Ben je helemaal getikt! Dit zijn lange duur sporten en met de tijd wordt je beter, niet overnacht he.

je had duidelijk je wedstrijd niet man ! Geven ze in belgie niet zo iets als een ''wildcard'' je hoort echt wel bij de top 10 van belgie.. Je verdiend het dus om daar te staan..
Er gaat een reserve mee maar dat is dus Bert geworden (op een half puntje verschil, aaaarghh)no offense maar![]()
Ik kan zo 5 man opnoemen die een pak sterker is en één zou moeten krijgen![]()

oke dan trek ik in wat ik zei.. jij weet het beter als belgbedoelde het goed (A)

oke dan trek ik in wat ik zei.. jij weet het beter als belgbedoelde het goed (A)

Het beste deel van het programma doe je niet?!
Nette training verder. Alhoewel je volgens mij vroeger bij deadlift dit aantal reps deed met 180 of zit ik verkeerd?
Hoe voelen de powercleans aan trouwens? Klaar om er 10+ te doen in Maastricht?
We moeten nog eens afspreken om samen te trainen he kerel. Heb zin om me uit te leven op farmers en die k*tsteen van u.![]()
Die 10-tjes zag in niet zitten 

Sanca, betekent dit dat ik jou voorbij ben gegaan op DL?![]()

You wish! Ik ben nog maar net opgang aan't komen,![]()
Ik heb nog tot een half uur voor de training overwogen wat ik zou doen => bench of DL ivm een nog steeds verrotte onderrug, viel achteraf nog goed mee![]()

Onderonsje @haefland sport
Pushpress 80-90-95 100-missed
Deadlift 180kg 7 reps PR (max. reps/ 1 minuut)
Incline ifsa logpress 80kg 6 reps PR
Timberhold 110kg 52.78 sec. PR
Rolling thunder L 65 + R 65 PR
Dus uiteindelijk 3de geworden van de 8![]()

Pfffff, ik hou toch meer van maxen dan van reppen hoor maar nu heb ik wel iets om naar toe te leven, thanks![]()
Zorg maar dat je het haalt. Je kan toch niet minder DL'en dan zo'n ecto-bodybuilder als ik he. 
Op 5/3/1 valt er niet veel te maxen.Zorg maar dat je het haalt. Je kan toch niet minder DL'en dan zo'n ecto-bodybuilder als ik he.
![]()

Je begint anders ook al aardig sterk te worden hoor 
Deloaden is het eerste dat ik doe als ik wakker word.

als dat al niet duidelijk was..? 
wat heerlijk toen ik er toen 8 trokOnderonsje @haefland sport
Deadlift 180kg 7 reps PR (max. reps/ 1 minuut)