Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.281
Yes, yes, nog 1 nachtje slapen en 4 dagen feesten op de wei van werchter kan beginnen ^^

Niet meer getraind deze week?
Ik ben maandag terug begonnen, kan nog amper lopen :D
Vandaag dag 2 van Bill Starr

:rocker:
have fun, Stahmca!

• #9.284
Niet meer getraind deze week?
Ik ben maandag terug begonnen, kan nog amper lopen :D
Vandaag dag 2 van Bill Starr

Na de events op zaterdag tegen mn gewoonte in niet meer getraind, werd hoog tijd dat ik eens een weekje rust inplantte

Niet meer kunnen lopen is nice! Ga je ook je log terug updaten? Stuur me anders via mns/pm/mail eens door wat je zoal doet ;)

Thanks Sancmixon, komt dik inorde! :hedbang:

Hopelijk niet té katabool, word een dik feestje :D

Eyy jos, laat je me nog op tijd weten wanneer we in lummen de gewichten en log moeten gaan halen? Ik werk s'avonds dus ik zou het liefst op tijd willen weten zodat ik dat op tijd kan afzeggen

• #9.286
Eyy jos, laat je me nog op tijd weten wanneer we in lummen de gewichten en log moeten gaan halen? Ik werk s'avonds dus ik zou het liefst op tijd willen weten zodat ik dat op tijd kan afzeggen

Ey swa, deze week zal dus niet meer gaan.... zal in de loop van volgende week zijn, ik kom maandag terug (half baked) maar als je 's avonds werkt zal het probably volgende week zondag worden, nu je lazy ass aan't werk is kan je moeilijk al gaan afzeggen :D

Werchter rocks :) ik wou dat ik er heen ging

Enorm veel plezier man!!!!!!!!!!!!

woei, dikke line up op werchter... have fun man

Vroeger, toen het nog Torhout/Werchter was, ging ik ook wel eens.
Hebben daar de grootste artiesten gehad in die tijd! :thumb:
Lijkt me weer wel eens leuk eigenlijk.
Liefst ook een paar dagen, zuipen, vette happen, meer zuipen, sjansen, beetje ordinaire coïtus, relaxen, nog wat vuile coïtus, slapen, weer zuipen, eten enz. enz.
Alles onder het genot van goede muziek natuurlijk.
En dan in die volgorde ongeveer éh?! :roflol:

Have fun Dude! :thumb:

have fun! Niet te veel zuipeh heh? :D

hey ik heb je gezien aan de ingang van de wei vrijdag :D samen met je broer, wou nog iets komen zeggen maar je zou me toch niet kennen :roflol:
ik moet wel zeggen dat je er in het echt veel bruter uitziet dan op foto's :p

hey ik heb je gezien aan de ingang van de wei vrijdag :D samen met je broer, wou nog iets komen zeggen maar je zou me toch niet kennen :roflol:
Dan had je toch wel even goejendag kunnen zeggen man?! :rolleyes:

stalker alert!!

Had je een emotioneel moment Tsjok..?

daar gaan we weer :rolleyes:

Terug
Naar boven