Lenn
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 79
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat je de stang eerst op je belt flikkert en erna verder omhoog cleant.
Dat je de stang eerst op je belt flikkert en erna verder omhoog cleant.

Nope
Yep
Hehehe
Ik wou dat ik deze morgen ook zo kon lachen... Ging normaal met Bert trainen maar heb hem meteen na het ontwaken moeten afbellen => keelpijn, lopende neus en lichte koorts, heb me maar terug in mijne nest gegooid![]()
Jij dus ook al? Ik heb gelukkig mijn portie al gehad (vorige week, toen het zo heet was...)
Prettig weekend ondanks alles 
Sjit man!Jij dus ook al? Ik heb gelukkig mijn portie al gehad (vorige week, toen het zo heet was...)
Beterschap man! Hij kon nog wel eens een aar dagen blijven hangen, want ik ben nog steeds aan het blaffen als een gek, maar verder gaat het wel!
Volgende week gewoon weer rammen! Ben ik nu ook aan het doen!Prettig weekend ondanks alles
![]()

op de radio zeiden ze dat 1/4 werchtergangers zou besmet worden met Mexicaanse griep... dat beloofd
Succes de 19e sanca, ik gun het je echt om te winnen!
Als er eens een wedstrijd in de omgeving van apeldoorn is, kun je me dan even waarschuwen, dan kom ik een kijkje nemen.

Ik heb gelukkig een sterke partner bij me
Als ik heb opgezocht waar Apeldoorn ligt laat ik je iets weten moest ik er ooit in de buurt komen![]()
.Haha, apeldoorn ligt in Gelderland. Omgeving Arnhem is ook goed.

let's hope so!I realy (realy!!) hope you're kidding... In HBVL zeiden ze dat de kans op besmetting ontzettend miniem is...
Gelderland, Arnhem... zal ik ook moeten opzoeken dan![]()
Naja, moet ik nodig zeggen, ik vraag jou wat voor wedstrijd, en ut staat me gewoon aan te staren hehe 
en anders nietNiet te hopen dat je die klotegriep hebt opgelopen man...
Het zou wel heel slecht uitkomen weer...
Ik gun je deze keer een goede wedstrijd!![]()
?Beetje blond sanca? hahahaNaja, moet ik nodig zeggen, ik vraag jou wat voor wedstrijd, en ut staat me gewoon aan te staren hehe
![]()

Niet te hopen dat je die klotegriep hebt opgelopen man...
Het zou wel heel slecht uitkomen weer...
Ik gun je deze keer een goede wedstrijd!![]()

hij gunt het me altijd wel hoor maar ik heb altijd de pech om in mn voorbereiding vies tegenslag te hebben