XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Sanca, wat is nu je 1RM op clean?

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.342
continental clean is met autobanden?

hahaha ;)

• #9.346
continental clean is met autobanden?

Nope

Dat je de stang eerst op je belt flikkert en erna verder omhoog cleant.

Yep :D

Hehehe :D

Ik wou dat ik deze morgen ook zo kon lachen... Ging normaal met Bert trainen maar heb hem meteen na het ontwaken moeten afbellen => keelpijn, lopende neus en lichte koorts, heb me maar terug in mijne nest gegooid :grumble:

Nope

Yep :D

Hehehe :D

Ik wou dat ik deze morgen ook zo kon lachen... Ging normaal met Bert trainen maar heb hem meteen na het ontwaken moeten afbellen => keelpijn, lopende neus en lichte koorts, heb me maar terug in mijne nest gegooid :grumble:

Sjit man! :( Jij dus ook al? Ik heb gelukkig mijn portie al gehad (vorige week, toen het zo heet was...)
Beterschap man! Hij kon nog wel eens een aar dagen blijven hangen, want ik ben nog steeds aan het blaffen als een gek, maar verder gaat het wel!

Volgende week gewoon weer rammen! Ben ik nu ook aan het doen! ;) Prettig weekend ondanks alles ;)

toch geen Mexicaanse griep zeker sanca :p?

• #9.349
Sjit man! :( Jij dus ook al? Ik heb gelukkig mijn portie al gehad (vorige week, toen het zo heet was...)
Beterschap man! Hij kon nog wel eens een aar dagen blijven hangen, want ik ben nog steeds aan het blaffen als een gek, maar verder gaat het wel!

Volgende week gewoon weer rammen! Ben ik nu ook aan het doen! ;) Prettig weekend ondanks alles ;)

Tja, 4 dagen in de volle zon gelegen, moest nog 1.5 dagje werken voor't verlof maar daarvan moest ik dus een paar uur in de regen staan en dat heeft me genekt (+ wat verminderde weerstand van het feesteuh ^^)

Koorts is weg, neus loopt niet meer achterlijk veel, een beetje noog maar ik heb nog een hoest waar vele waakhonden "U" tegen moeten zeggen

Thanks! Voor u ook goed weekend en dat je snel weer de oude mag zijn!

toch geen Mexicaanse griep zeker sanca :p?

Never say never...op Werchter zijn al 6 gevallen van mexicaanse griep vastgesteld :eek: :D

op de radio zeiden ze dat 1/4 werchtergangers zou besmet worden met Mexicaanse griep... dat beloofd

• #9.351
Succes de 19e sanca, ik gun het je echt om te winnen!
Als er eens een wedstrijd in de omgeving van apeldoorn is, kun je me dan even waarschuwen, dan kom ik een kijkje nemen:D.

• #9.353
Succes de 19e sanca, ik gun het je echt om te winnen!
Als er eens een wedstrijd in de omgeving van apeldoorn is, kun je me dan even waarschuwen, dan kom ik een kijkje nemen:D.

Ik heb gelukkig een sterke partner bij me :D

Als ik heb opgezocht waar Apeldoorn ligt laat ik je iets weten moest ik er ooit in de buurt komen :D

• #9.355
Niet te hopen dat je die klotegriep hebt opgelopen man...
Het zou wel heel slecht uitkomen weer...
Ik gun je deze keer een goede wedstrijd! :thumb:

• #9.360

Hoop met me mee!

Beetje blond sanca? hahaha :D Naja, moet ik nodig zeggen, ik vraag jou wat voor wedstrijd, en ut staat me gewoon aan te staren hehe ;)

Eigenlijk wel... :roflol:

Niet te hopen dat je die klotegriep hebt opgelopen man...
Het zou wel heel slecht uitkomen weer...
Ik gun je deze keer een goede wedstrijd! :thumb:

Ik hoop het ook man, ben de miserie allemaal stilletjes beu aan't worden

Thanks! :cool:

:D hij gunt het me altijd wel hoor maar ik heb altijd de pech om in mn voorbereiding vies tegenslag te hebben :mad:

Vandaag dagje pretpark geweest en op wat hoestbuien en snotneus na niet meer echt last gehad, hopelijk ben ik morgen weer 100% (word hoog tijd damned)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven