MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.441
Sterkste Krachtsporter van Nederland teamwedstrijd samen met Tito/Bert

Clean and press tssn 70-80kg, was een beetje onenigheid rond

Ik was begonnen, easy 5 reps op een kleine 30sec, Bert vloog er ook in en na een rep of 7 wisselden we weer, had nog veel in de tank :D
Groot was onze verbazing dat we niet meer mochten wisselen (wtf) en moest Bert na kostbare verloren tijd weer verder, dacht een rep of 14 totaal => zwaar balen al, njah, toch nog in de middenmoot

Medley: Tireflip 8 reps 330kg + timbers 20m 100kg + loaden stone 80kg + keg 65kg

Ik begon 4 reps op een kleine 30 sec, Bert ook 4 reps, nog hijgend van de tire nam ik de timbers op, mocht geen problemen geven, maar ik vertrok weer te snel zodat ik weeral over mn eigen voeten viel, bij de turn ook nog een beetje lopen kloten met adem happen maar toen in 1 ruk uitgelopen met een hardcore valpartij aan de streep, easy loads van Bert
Tijd: 2min 3sec

Hand over hand Truck 7 ton ipv powerstairs, k*t

Ik had in Merchtem al eens een tractor getrokken en Bert was nog maagd op dit onderdeel, dat beloofde ^^
Bert trok hem op een toch respectabele tijd van 24sec binnen, ik op 18sec

Squat reps op 120kg

Dit is Bert zn ding dus hij mocht van mij allout gaan en ik zou er nog een paar reps achteraan doen, hihi
Gruwelijke prestatie van Bert met 21 reps (paar imo onnodig afgekeurd) en ik nog 12 reps erachter (times up, 1 rep afgekeurd)
1ste plaats op dit onderdeel!!!

Cardeadlift hold

Omdat ik deze op fungames een minuut gehouden had dacht ik nu toch een dikke 1.20min te blijven staan
Nougatballen, ik 56sec, Bert rondde onze tijd af op 1.46sec

k*t, k*t, k*t, als we de auto allebei een goed minuut hadden vastgehouden waren we 3de geweest, nu overall de 4de plek gepakt, beetje balen natuurlijk net langs een podiumplaats gegrepen maar ik ben toch zeker ook dik tevreden! :')

http://www.youtube.com/watch?v=JzntfiV9IoM

Laatst bewerkt:
Goede prestatie Johan! Alleen jammer dat de powerstairs niet door gingen. Waarom eigenlijk niet?

Lekker lopen buffelen éh?! :thumb:
Jammer van die paar missertjes...
Klote dat zoiets altijd moet gebeuren.
Weer een ervaring rijker iig! ;)
Gefeliciteerd met je vierde plaats.

Heb je nog bekenden van DBB de hand geschud..?

Laatst bewerkt:
Tja, er waren redelijk veel dingen die ons de nek hadden omgedaan. Het misverstand tijdens clean & press, ik die het nogal verkloot had op de truckpull door slechte techniek, mijn weak ass grip op de cardeadlifthold. Ochja, achteraf zitten klagen is voor losers en haalt ook niks uit.

Vond het toch respectabele prestatie van ons. Nu een dik half jaar groeien en sterker worden en er volgend jaar beter staan!

• #9.445
Goede prestatie Johan! Alleen jammer dat de powerstairs niet door gingen. Waarom eigenlijk niet?

Thanks! Ik heb geen flauw idee, bij aankomst werd verteld dat truckpull in de plaats kwam, meer weet ik er ook niet van

Lekker lopen buffelen éh?! :thumb:
Jammer van die paar missertjes...
Klote dat zoiets altijd moet gebeuren.
Weer een ervaring rijker iig! ;)
Gefeliciteerd met je vierde plaats.

Heb je nog bekenden van DBB de hand geschut..?

Ja, klein beetje pecht gehad, jammer alweer maarja, part of the game
Merkte trouwens ook dat ik bij de medley zwaar failde op conditie, ongehoord :mad:

Ja, Dbb, was goed vertegenwoordigd :D

Neonak, chopperbop, woopy, domie, maxiation, ninja, jeffrey, frenkpie, sanderg, insideout, wiel.... dit was het zowat dacht ik, kan ook iemand vergeten zijn

En natuurlijk alexander moonen, marco nafzger, maurice, enzo etc

Ik verschoot me vooral van chopperbob, goed bezig jong!

Neonak, je komt er ook nog man, blijven knallen nu :fire:

Frank en sander, mooie wedstrijd guys! Proficiat met de 2de plek!

Jeffrey is aan't begin van de strijd uitgevallen door een blessure, enorm k*t man, je was zo lekker op dreef, snel herstel gewenst bro'

Stefan bedankt voor de peptalk en de bananen ;)

Woopy, je hebt de longest hair contest dubbel en dik gewonnen :D

---------- Toegevoegd om 20:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:03 ----------

Tja, er waren redelijk veel dingen die ons de nek hadden omgedaan. Het misverstand tijdens clean & press, ik die het nogal verkloot had op de truckpull door slechte techniek, mijn weak ass grip op de cardeadlifthold. Ochja, achteraf zitten klagen is voor losers en haalt ook niks uit.

Vond het toch respectabele prestatie van ons. Nu een dik half jaar groeien en sterker worden en er volgend jaar beter staan!

Idd, it is what it is, no mather what, we stonden er kerel, volgend jaar bigger and stronger :fire:

Dikk respect nog voor uw squats man :cool:

Laatst bewerkt:
what the hell.. wat een gare stang om mee te clean en pressen man

nice going op de squats... en tire gaat je ook goed af! voor de rest ziet het er toch niet echt uit als een hele leuke wedstrijd... ben blij dat ik toch voor smolov heb gekozen i.p.v. dit

Die squats van Bert zijn wel netjes. Sanca, jij maakt meer een goodmorning. voor jou een tip, ga wat breder staan of laat je knie-en iets meer naar voren komen zoals olympische gewichtheffers dat doen.

Die squats van Bert zijn wel netjes. Sanca, jij maakt meer een goodmorning. voor jou een tip, ga wat breder staan of laat je knie-en iets meer naar voren komen zoals olympische gewichtheffers dat doen.

mjah, sanca zat hier ook met een bepaalde tijd waar binnen het moest gebeuren... dan word op je techniek letten van secundair belang

• #9.449
what the hell.. wat een gare stang om mee te clean en pressen man

nice going op de squats... en tire gaat je ook goed af! voor de rest ziet het er toch niet echt uit als een hele leuke wedstrijd... ben blij dat ik toch voor smolov heb gekozen i.p.v. dit

Bwoa, het cleanen viel eigenlijk heel goed mee, presses waren effe wennen

Thanks! Ja, ben er ook wel tevreden mee...Hahaha, ik heb toch liever dit dan die smolov :D

Bert ging als een speer op die squats, die laatste reps van mij waren puur op karakter, ik wist dat we minstens 31 reps moesten maken, time was running

mjah, sanca zat hier ook met een bepaalde tijd waar binnen het moest gebeuren... dan word op je techniek letten van secundair belang

True, true, maar Youssouf heeft ook wel terechte kritiek, heb mezelf er al vaker op betrapt dat ik meer naar GM's neig when it's going to get tough ;)

was een mooie wedstijd :D mooie prestaties van jullie ;)

Mooi gedaan sancaman! Vervelend die misverstanden over de wissels. En die squats werden ook streng beoordeeld, niet alle afgekeurde waren slecht.

• #9.452
was een mooie wedstijd :D mooie prestaties van jullie ;)

Thank you, jij deed het ook (tot mijn verbazing) goed kerel :D

Mooi gedaan sancaman! Vervelend die misverstanden over de wissels. En die squats werden ook streng beoordeeld, niet alle afgekeurde waren slecht.

Thanks! Ja, was effe een k*tgevoel, kan net die punten verschil hebben kunnen maken, maarja, het is nu eenmaal zo ;)

Ja, ik vond het ook maarja, we hebben de squats toch gewonnen :D :D :D

In het echt zag je er zelfs iets liever uit. Toppie resultaat :thumbs:

thnx Sanca, jullie ook goed gedaan !

Mooie prestaties desondanks de pech. Enige wat ik wel een beetje teleurstellend vond was natuurlijk de haarlengte.

nette wedstrijd man! vierde plek is netjes, spijtig van die wissels, dat konden ze toch ook wel op voorhand gezegd hebben ???

• #9.457
Verklaart alles, dat heb ik namelijk al minstens een jaar niet meer laten doen :p

• #9.459
nette wedstrijd man! vierde plek is netjes, spijtig van die wissels, dat konden ze toch ook wel op voorhand gezegd hebben ???

Thanks bro', tja, 3de plek hebben we op't laatste ook letterlijk uit de handen gegeven :P

Tja, had een beetje rondgevraagd onder de deelnemers en iedereen aan wie ik het vroeg waren overtuigd dat meerdere wissels toegestaan waren
Erna heb ik de organisator hierop aangesproken en hij zei zelf dat het normaal wel toegestaan was, beetje misverstand tussen de organisatie en de jury, njah

---------- Toegevoegd om 23:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:39 ----------

Verklaart alles, dat heb ik namelijk al minstens een jaar niet meer laten doen :p

Hardcore :D

Thanks bro', tja, 3de plek hebben we op't laatste ook letterlijk uit de handen gegeven :P

Tja, had een beetje rondgevraagd onder de deelnemers en iedereen aan wie ik het vroeg waren overtuigd dat meerdere wissels toegestaan waren
Erna heb ik de organisator hierop aangesproken en hij zei zelf dat het normaal wel toegestaan was, beetje misverstand tussen de organisatie en de jury, njah
typisch holla... euhm, typisch voor onze noorderburen :D

Terug
Naar boven