AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.421
Je armen buigen veel en veel en veel en VEEL te vroeg.

• #9.423
Geen idee, maar eens op letten dan, naar mijn gevoel neigen ze toch al een stuk minder naar reverse curls ivm een tijdje terug, is al wat

Sanca, You heavy Dude! :cool:
I.v.m. gebrek aan een betere uitdrukking: "Good effort" met die axle!
Je hebt bij de continental clean amper je riem nodig.
Je moet eigenlijk om die power clean te verbeteren, je explosiviteit verbeteren, imo.
Je doet 'm echt op kracht, wat natuurlijk niet slecht is, maar je zou door meer explosiviteit wel flinke winst kunnen boeken denk ik.
Niet dat ik het zelf kan hoor... :o
Ik vind het sterk wat je daar doet! :bow:

Ik heb trouwens een axle/fat bar gekocht deze week (allez, ik heb 'm nog niet betaald, maar goed...)
Een "ouwe" schroefas, 50+mm (schijven gaan er makkelijk overheen) 2,20mtr lang, ongeveer 28 kg zwaar, en RVS éh! :thumb:
Wat denk je..?
1 Euro/kg :D
Ja ja, connecties éh. :roflol:

Nu moet ik er alleen nog mee gaan trainen natuurlijk... :rolleyes:

gave filmpjes man. Welke wedstrijd ga je zondag doen?

Je armen buigen veel en veel en veel en VEEL te vroeg.
De techniek is dan ook wel heel moeilijk imo...
Armpjes gestrekt, explosief omhoog komen, keihard shruggen, en dan pas trekken met de armen dacht ik...
Ik vind het knap als je hem echt goed kan.

Armpjes gestrekt, explosief omhoog komen, keihard shruggen, en dan pas trekken met de armen dacht ik...

Yep, maar je hebt mensen wiens techniek een beetje slecht is.. en mensen waarvan de techniek heel slecht is... :p

---------- Toegevoegd om 10:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:06 ----------

Geen idee, maar eens op letten dan, naar mijn gevoel neigen ze toch al een stuk minder naar reverse curls ivm een tijdje terug, is al wat

2u9mp3k.jpg

Zo begin je elke rep.

Goed bezig met sterkste man Sanca.

• #9.430
Sanca, You heavy Dude! :cool:
I.v.m. gebrek aan een betere uitdrukking: "Good effort" met die axle!
Je hebt bij de continental clean amper je riem nodig.
Je moet eigenlijk om die power clean te verbeteren, je explosiviteit verbeteren, imo.
Je doet 'm echt op kracht, wat natuurlijk niet slecht is, maar je zou door meer explosiviteit wel flinke winst kunnen boeken denk ik.
Niet dat ik het zelf kan hoor... :o
Ik vind het sterk wat je daar doet! :bow:

Ik heb trouwens een axle/fat bar gekocht deze week (allez, ik heb 'm nog niet betaald, maar goed...)
Een "ouwe" schroefas, 50+mm (schijven gaan er makkelijk overheen) 2,20mtr lang, ongeveer 28 kg zwaar, en RVS éh! :thumb:
Wat denk je..?
1 Euro/kg :D
Ja ja, connecties éh. :roflol:

Nu moet ik er alleen nog mee gaan trainen natuurlijk... :rolleyes:

Thanks! Ja, explosiviteit ontbreekt wat, moet regelmatiger met de axle gaan trainen, komt vast ooit wel goed dan :D

Mooie deal heb je daar gemaakt, ik verwacht nu ook filmpjes als je ermee gaat knallen!

gave filmpjes man. Welke wedstrijd ga je zondag doen?

Dezelfde als u, in Maastricht :D

Ooit Hummer, ooit...

Yep, maar je hebt mensen wiens techniek een beetje slecht is.. en mensen waarvan de techniek heel slecht is... :p

---------- Toegevoegd om 10:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:06 ----------

2u9mp3k.jpg

Zo begin je elke rep.

Hehehe :D

Hmm, ja, nu zie ik het ook, is misschien ook wel omdat de sluiters naar binnen verschoven waren door de plates erop te knallen, volgende keer opletten en langs de sluiters goed aftapen zodat alles op zn plaats blijft (ik blijf een luie hond)

Goed bezig met sterkste man Sanca.

Thanks G'

I'm hooked :cool: Nu nog sterk worden :roflol:

• #9.432
Succes zondag. Misschien stel ik me wel even voor, wie weet.

:D

En anders verklap ik wel wie je bent! hihi

Tot zover mijn internet status :(

• #9.436
Yessss, willen of niet Kane, we zullen elkaar eindelijk eens ontmoeten :D :D :D

t*ring Sanca je geeft ook echt alles he respect man, maar met dat 2e filmpje kreeg ik kramp in me kaken van het lachen haha dat huppeltje:D

• #9.438
Hehehe, thanks :D

sterk bezig man!!!

• #9.440
Thanks man!

Terug
Naar boven