MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

wtf is dat voor een k*tmongool die scheidsrechter?

Zaagcommentaar tijdens de medley en dat gelul met de cleans & presses, pff.
En dat die squats, triest.

geen roidrage gekregen? :o

Nette prestatie hoor beiden. ;)

FF wat meer respect voor de man die het als enige Nederlander ooit is gelukt om de sterkste man van de wereld te worden.

Hoezo zaagcommentaar? En die squats moesten gewoon onder par zijn, zoals het hoort, weet niet wat daar triest aan is, het is niet alsof hij dat niet van tevoren kenbaar heeft gemaakt. Instructies waren duidelijk, dus je comment slaat nergens op.

Tuurlijk wel jammer voor Johan en Bert dat er een misverstand was betreffende de clean en press, maar dat neemt niet weg dat Ted gewoon een goede en strikte scheidsrechter is.

Die k*tmongool is wel sterkste man van de wereld geweest :p
Ik zou Ted(je) niet graag k*tmongool noemen, in z'n gezicht... :eek:

Toen ik het filmpje bekeek vond ik hem wel sympathiek reageren op de afgekeurde squats trouwens.
Ik zag op het filmpje nauwelijks diepte verschil, maar we zullen het er maar op houden dat hij het beter zag.

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.483
Het nodige respect is idd wel op zn plaats

• #9.485
Hehe ik bedoelde die Bert. :)
En die 2de? clean en press waren wel mooi van hem. Hij had het lijk niet verwacht om zo snel te gaan.

Hehe, misverstandje :P

Wij wegen ongeveer hetzelfde, allebei +-95a96kg, hij heeft wel een stuk bredere middel dan mij :D

Check zn logje (Tito) hier maar eens, staat een filmpje in van zn 100kg axle suicide cleans ;)

Edit: aangepast, thanks g3rr3

Laatst bewerkt:
weeg je ongeveer 65kg sanca :D?

FF wat meer respect voor de man die het als enige Nederlander ooit is gelukt om de sterkste man van de wereld te worden.

Hoezo zaagcommentaar? En die squats moesten gewoon onder par zijn, zoals het hoort, weet niet wat daar triest aan is, het is niet alsof hij dat niet van tevoren kenbaar heeft gemaakt. Instructies waren duidelijk, dus je comment slaat nergens op.

Tuurlijk wel jammer voor Johan en Bert dat er een misverstand was betreffende de clean en press, maar dat neemt niet weg dat Ted gewoon een goede en strikte scheidsrechter is.

Ik weet wie die vent was, neonak zei het ook al op msn. Moet ik dan meer respect voor zijn oordelen hebben als ik die niet terecht vind? Mijn respect voor hem als persoon en zijn prestaties staat dat verder niet in de weg toch?
Vind hem beetje overkomen als een jankvent, thats it. Ik zou aardig pissed zijn als bij de helft van de onderdelen dingen verkeerd verstaanbaar zijn gemaakt vooraf (of er was alleszins serieuze twijfel over) en die vent dan nog een derde van je squats gaat afkeuren terwijl die gewoon merendeels goed zijn imo. Er waren slechtere squats bij die dan weer niet werden afgekeurd, erg selectief allemaal.
Ik kan me voorstellen dat het als deelnemer een zure indruk nalaat.

Ik kan natuurlijk enkel afgaan op het filmpje, misschien ervaren de deelnemers het hier wel heel anders en vonden ze het perfect terecht, ook goed.

Ik weet wie die vent was, neonak zei het ook al op msn. Moet ik dan meer respect voor zijn oordelen hebben als ik die niet terecht vind? Mijn respect voor hem als persoon en zijn prestaties staat dat verder niet in de weg toch?

als je iemand een k*tmongool noemt val je die persoon aan, en niet zen manier van oordelen :rolleyes:

als je iemand een k*tmongool noemt val je die persoon aan, en niet zen manier van oordelen :rolleyes:

Sorry schat, het was niet zo bedoeld. :kiss:

Een scheidsrechter op de voetbal ofzo noem je ook al snel wat, ook al ken je hem verder niet. Daarmee doel je/ik gewoon bondig op zijn gemaakte beslissingen, verder heb ik er niets mee, al komt het bot over. Zo goed? ;)

Een scheidsrechter op de voetbal ofzo noem je ook al snel wat, ook al ken je hem verder niet. Daarmee doel je/ik gewoon bondig op zijn gemaakte beslissingen, verder heb ik er niets mee, al komt het bot over. Zo goed? ;)

tjah... scheidsrechters op een voetbalwedstrijd dat zijn dan ook echte k*tmongolen

• #9.491
Traing Deel 2

Flat bench net buiten de schouders breedte

20-20
40-3
60-3
70-3
80-3
85-5 toch maar weer wendler shizzle van vorige week
95-3
105-2 ik doe véél liever close grip, maar chest moet ook dikker, dilemma
105-2 pfff
105-1 feestjes van 5x2 gaat niet door

Incline dumbbellpress BB-style

25-10
25-10
25-10
35-5
35-3 oh brother
35-3

Pullups + chinups

6 + 6
5 + 5
4 + 4
3 + 3
2 + 2
1 + 1 hahaha, wat was dit zwaar vandaag, bijna elke rep voeten effe op de vloer moeten zetten

Facepulls

5x15

Leuke manier van pull ups - chin ups, ga ik ook es proberen :p
Niet teveel last meer van de wedstrijd van zondag?

• #9.493
Leuke manier van pull ups - chin ups, ga ik ook es proberen :p
Niet teveel last meer van de wedstrijd van zondag?

It works, heb ik vroeg al eerder vermeld :P

Zwijg stil, ik voel me net een lopend wrak, normaal stond vandaag squats op het menu, noway dat dat goed zou zijn afgelopen :D

Als je een borst wil doe dan een echte borstoefening zoals flyes oid...

Shit man nogal veel discussie hier over alles achteraf. Sanca's log is altijd goed voor kleine mini-rellen :D

Het is natuurlijk makkelijk om de beslissing van een scheidsrechter in twijfel te trekken. Maar vergeet niet dat zij hun beslissing moeten maken ter plekke in een kwestie van nanoseconden terwijl jullie hier op je gemak de films kunnen bekijken en rustig uitmaken of de beslissing al dan niet terecht was. Ik ben blij dat er kerels zijn die de taak van scheidsrechter op zich willen nemen want dat is de positie die altijd het meeste gezeik over zich heen krijgt ;). Dus inderdaad zoals een aantal mensen al hebben aangehaald: Toon een beetje respect voor de man. Niet per se omwille van zijn vroegere prestaties als sterkste man, maar omdat hij toch zijn tijd opoffert om deel te willen zijn van de wedstrijd en de organisatie.

De regels over de C & P waren nogal onduidelijk ja. En de squats waren kantje boordje vond ik. Maar het maakt allemaal niet meer uit dus waarom nog energie steken in discussieren erover? Ik en Johan zijn er zeker niet kwaad om, misverstanden en onenigheden zijn menselijk. Het is niet alsof er een wereld van verschil afhing. Het blijft op het laatste ook gewoon een hobby nietwaar?

@ Marter: Thx voor de complimenten. En aan die skinnyness en dat breed middel gaat vanaf nu worden gewerkt. Het is nu even prioriteit want ik ben het beu dat iedereen me skinny noemt ;)

En geef onze sanca nu zijn log terug miljaarde! De arme man heeft nog geeneen heads-up gekregen voor zijn erbarmelijke log lift sessie vandaag :sukkeltje: ;)

JK :D. Ik zie je vrijdag wel kerel. Dan kunnen we nog wat aan techniek werken want jouw log lift kracht schommelt echt op en neer vind ik. Het zit allemaal in uwe kop en in de press-techniek.

• #9.496
Als je een borst wil doe dan een echte borstoefening zoals flyes oid...

Ik neem het me telkens voor maar het komt er de laatste tijd niet meer van :rolleyes:

Shit man nogal veel discussie hier over alles achteraf. Sanca's log is altijd goed voor kleine mini-rellen :D

Het is natuurlijk makkelijk om de beslissing van een scheidsrechter in twijfel te trekken. Maar vergeet niet dat zij hun beslissing moeten maken ter plekke in een kwestie van nanoseconden terwijl jullie hier op je gemak de films kunnen bekijken en rustig uitmaken of de beslissing al dan niet terecht was. Ik ben blij dat er kerels zijn die de taak van scheidsrechter op zich willen nemen want dat is de positie die altijd het meeste gezeik over zich heen krijgt ;). Dus inderdaad zoals een aantal mensen al hebben aangehaald: Toon een beetje respect voor de man. Niet per se omwille van zijn vroegere prestaties als sterkste man, maar omdat hij toch zijn tijd opoffert om deel te willen zijn van de wedstrijd en de organisatie.

De regels over de C & P waren nogal onduidelijk ja. En de squats waren kantje boordje vond ik. Maar het maakt allemaal niet meer uit dus waarom nog energie steken in discussieren erover? Ik en Johan zijn er zeker niet kwaad om, misverstanden en onenigheden zijn menselijk. Het is niet alsof er een wereld van verschil afhing. Het blijft op het laatste ook gewoon een hobby nietwaar?

@ Marter: Thx voor de complimenten. En aan die skinnyness en dat breed middel gaat vanaf nu worden gewerkt. Het is nu even prioriteit want ik ben het beu dat iedereen me skinny noemt ;)

En geef onze sanca nu zijn log terug miljaarde! De arme man heeft nog geeneen heads-up gekregen voor zijn erbarmelijke log lift sessie vandaag :sukkeltje: ;)

JK :D. Ik zie je vrijdag wel kerel. Dan kunnen we nog wat aan techniek werken want jouw log lift kracht schommelt echt op en neer vind ik. Het zit allemaal in uwe kop en in de press-techniek.

Nice comment :D

I know, van een 95-100kg log naar een zware 85kg op een paar weken tijd is ongehoord. Ben idd ook wel het vertrouwen een beetje kwijt na de voorrondes horror

Kop op. het log moet overwonnen worden!!

I know, van een 95-100kg log naar een zware 85kg op een paar weken tijd is ongehoord. Ben idd ook wel het vertrouwen een beetje kwijt na de voorrondes horror

Kop op, man! Gerichter trainen en meer naar dat afgetrainde muay thai lijf van je luisteren (en goed vreten). Je vertrouwen kreeg misschien een deuk op de voorrondes maar als ik je goed begrepen heb had je de dag ervoor nog gepushpressed. Which is not so nice :(
Niks van aantrekken, we hebben allen een deuk in ons zelfvertrouwen nu we de nieuwe ifsa-logs van Jimmy geprobeerd hebben. BUMMER :eek:

Jij geen interesse in een highlander challenge (zelfde locatie ander veld als de Vlaamse kampioenschappen Highland Games van vorig jaar)?

• #9.499
Kop op. het log moet overwonnen worden!!

Komt vast wel goed nu ik hier zelf eentje heb liggen :D

Kop op, man! Gerichter trainen en meer naar dat afgetrainde muay thai lijf van je luisteren (en goed vreten). Je vertrouwen kreeg misschien een deuk op de voorrondes maar als ik je goed begrepen heb had je de dag ervoor nog gepushpressed. Which is not so nice :(
Niks van aantrekken, we hebben allen een deuk in ons zelfvertrouwen nu we de nieuwe ifsa-logs van Jimmy geprobeerd hebben. BUMMER :eek:

Jij geen interesse in een highlander challenge (zelfde locatie ander veld als de Vlaamse kampioenschappen Highland Games van vorig jaar)?

*GROM* :D

:roflol: dat is wat Jimmy ervan gemaakt had, laatste training was 3 dagen ervoor, ik kan niet zo goed tegen stilzitten :o

Wat duw je op die IFSA log dan? Word een zware logmedley in België, damn

Ik had het er net nog met mn vrouwtje over, zag 'em staan op RDP, zie het misschien wel zitten, maar nu heb ik nóg minder aan HG gedaan dan vorig jaar, zal dus wel geen meter opschieten dan :(

we hebben de medley op het gemak geprobeerd en 100kg was ****ing heavy, dikke fail op de 120 grrrrrr, het heeft vooral te maken met een heel andere positie van je lichaam denk ik, k*t dus...
wat die hg betreft, het wordt een challenge, combinatie hg en sm
vandaag ga ik kijken of ik aan een nieuwe caber raak
vermoedelijk wordt het iets in de sT van
sm: log lift last man standing, stone op reps (110kg?), farmers walk
hg: caber toss, weight for distance, stone put
extra event: pole push
ben nog aan het twijfelen
gewoon meedoen voor de fun and glory man (en de scotch en haggis)! :D

Terug
Naar boven