Shit man nogal veel discussie hier over alles achteraf. Sanca's log is altijd goed voor kleine mini-rellen
Het is natuurlijk makkelijk om de beslissing van een scheidsrechter in twijfel te trekken. Maar vergeet niet dat zij hun beslissing moeten maken ter plekke in een kwestie van nanoseconden terwijl jullie hier op je gemak de films kunnen bekijken en rustig uitmaken of de beslissing al dan niet terecht was. Ik ben blij dat er kerels zijn die de taak van scheidsrechter op zich willen nemen want dat is de positie die altijd het meeste gezeik over zich heen krijgt

. Dus inderdaad zoals een aantal mensen al hebben aangehaald: Toon een beetje respect voor de man. Niet per se omwille van zijn vroegere prestaties als sterkste man, maar omdat hij toch zijn tijd opoffert om deel te willen zijn van de wedstrijd en de organisatie.
De regels over de C & P waren nogal onduidelijk ja. En de squats waren kantje boordje vond ik. Maar het maakt allemaal niet meer uit dus waarom nog energie steken in discussieren erover? Ik en Johan zijn er zeker niet kwaad om, misverstanden en onenigheden zijn menselijk. Het is niet alsof er een wereld van verschil afhing. Het blijft op het laatste ook gewoon een hobby nietwaar?
@ Marter: Thx voor de complimenten. En aan die skinnyness en dat breed middel gaat vanaf nu worden gewerkt. Het is nu even prioriteit want ik ben het beu dat iedereen me skinny noemt
En geef onze sanca nu zijn log terug miljaarde! De arme man heeft nog geeneen heads-up gekregen voor zijn erbarmelijke log lift sessie vandaag
JK

. Ik zie je vrijdag wel kerel. Dan kunnen we nog wat aan techniek werken want jouw log lift kracht schommelt echt op en neer vind ik. Het zit allemaal in uwe kop en in de press-techniek.