Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
typisch holla... euhm, typisch voor onze noorderburen![]()

Was het repout op fullsquat ofzo? Want als parallel nodig was; ik heb geen enkele rep gezien die niet parallel was. achjagoede prestatie wel!

Sodeknetter kerel! Dikke respect vanuit Eindhoof: Komt ie heh...
Idd jammer, net geen podium. Is misschien wel de vervelendste plekMaar toch geknalt als een mofo!

Net m'n kwark naar binnen gespeeld terwijl ik het filmpje bekeek. Altijd tof om te volgen, een logje met wedstrijdfilmpjes.
Overall netjes gedaan.
Clean and press zag er goed uit. Squattechniek was wel wat minder zoals anderen al zeiden, but got is got.
Enig idee hoeveel kg die cardeadlift ongeveer was?
Ziet er eigenlijk niet zo zwaar uit?

Ziet er eigenlijk niet zo zwaar uit?
Mooie event volgende keer derde plaats![]()

Filmpje even bekeken, en het viel me meteen op dat die scheidsrechter bij de C&P zo'n goed figuur heeft!
Die met die snor, en witte driekwarts broek aan that is...
De afkeuringen bij de squats vond ik ronduit belachelijk!
Zo kun je iedereen laten verliezen...
Ik haat het als je kunt verliezen door de mening van een ander.
Daarom heb ik ook een beetje een afkeer van BB wedstrijden denk ik...
Niet dat ik daar ooit aan mee zou (kunnen) doen, maar allez...![]()

Tja iedereen heeft wel squats gehad die afgekeurd werden. Ik denk niet dat het veel uitgemaakt zou hebben.

Je begint over jezelf in de derde persoon te praten..?Ow kijk,Sanca heeft vandaag ook met de log getraind, netjes dat je er weer invliegt man, jammer dat je je nog zo weak voelt, misschien nog iets meer gaan eten weer? Goed dat je toch alweer op 95a96kg staat
![]()

Je begint over jezelf in de derde persoon te praten..?
Dat deed Xtralarge op een gegeven moment ook...
Wat is dat toch met jullie?!![]()

Allez, vooruit dan!Om terug tot de orde van de dag te komen is het toegelaten, jwz![]()

Die k*tmongool is wel sterkste man van de wereld geweest![]()