AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Goede wedstrijd gedraait.. wat wordt je volgende?

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.502
Nog geen idee, misschien Highland challenge in Ooidonk (check Sionnach's post op de vorige pagina)

Wiel heeft me ook gevraagd om in Kerkrade meetedoen, Merchtem komt er ook weer aan, maar ik denk dat ik pass voor deze wedstrijden, ik houd het in beraad

doe mee in kerkrade dan, ik doe ook mee ;)

http://www.ironmind.com/ironmind/opencms/Articles/2009/Jun/The_Highlander_Concept_A_Strength_Show_to_Feed_Your_Inner_Warrior.html
dit dus, probleem bij een dergelijk onderdeel is misschien het gewicht van de deelnemers qua eerlijkheid (maar lijkt me wel ****ing cool om te doen, al was het maar voor de fun), vandaar dat ik er nog aan twijfel
ik zou het liefst ook hamer doen maar ik heb er maar één, dus als die krak zegt is het gedaan, ik ga Jimmy nu met rust laten vanwege Vlaanderen maar volgende week wil ik de onderdelen vast leggen en beginnen zagen tegen mensen of ze toch niet aub willen meedoen ;)

Damn dat onderdeel ziet er wel vet uit. Heb wel zin om eens het duel aan te gaan met sanca :D

David, eind deze week krijg ik mijn herexamenrooster. Als de datums goed vallen wil ik wel meedoen. De wedstrijd ziet er mooi uit als ik de onderdelen zo bekijk.

• #9.506
Ik houd het in beraad....

Maar zo'n duel met Tito zie ik natuurlijk altijd wel zitten :D

• #9.507
Happy, happy day :D

De kans zit er dik in dat ik in oktober 6 stones van Jimmy overneem (90-155kg) en omdat Yannick van Roy komt uittevallen in de finale van België staat Bert er nu en sta ik op als 1ste reserve moest er iemand uitvallen (wens ik niemand toe!) dan doe ik mee

Time to grow and get strong *GROM*

5-3-1 Cycle 2 week 3

Squat

20-10
40-3
60-3
80-3
100-1

115-5
130-3
140-3 moest er 1, ging redelijk easy nog, kijken wat er nog inzit vandaag
150-1 smooth
160-1 vorm word te k*t, hierbij gelaten

Frontsquat ten ten's +-10sec rust tssn sets

60-1
60-2
60-3
60-4
60-5
60-6
60-7 haha, vanaf hier word het langer rusten
60-8
60-9 killing
60-10 op karakter

Goodmorning

60-12
70-12
80-12

Facepull

3x20

Het wordt tijd dat we eens in actie gaan schieten dan.... Morgen log, yoke en farmers @ casa de Sanca?

BTW, F'N NICE dat we misschien ook nog stones kunnen krijgen! Strx gaan we nog echt fatsoenlijk strongmanmateriaal ter beschikking hebben :D

Ik dacht dat de 90kg stone van Jimmy kapot was?

edit: stopt je natuurlijk niet om hem toch te kopen :p

Dat maakt niet uit want sanca heeft al een 90 kg steen :D

• #9.511
Het wordt tijd dat we eens in actie gaan schieten dan.... Morgen log, yoke en farmers @ casa de Sanca?

BTW, F'N NICE dat we misschien ook nog stones kunnen krijgen! Strx gaan we nog echt fatsoenlijk strongmanmateriaal ter beschikking hebben :D

Effe kijken hoe het zit met de gemeenschappelijke oprit maar moet vast wel lukken morgen, anders verkassen we effe tot iets verder op straat :D

Krijgen, krijgen, 600euro... Deb begon al te grommelen :(

Owwwww 600 euro is niet min kerel :(

Deb heeft ergens wel een punt dan. Je hebt al net 400 euro aan die log uitgegeven.

Respect voor de dedication though.

Misschien als we ergens eens een pand kunnen regelen met nog een paar man en daar dan alle onderdelen zetten en de kosten wat delen. Maar ja, we wonen in the middle of nowhere op de strongman-kaart dus dat zal moeilijk gaan.

• #9.513
Iets verder van thuis (straat langs chirstoffels&christoffels) is plaats genoeg om ons uit te leven, als gij de gewichten laad wil ik gerust de yoke zo naar daar wandelen, misschien anders op de parking hier tegenover (in het slechtste geval, komt goed)

Pand huren zie ik niet zitten, als gij huurt, lever ik het materiaal :D

Ik laad dan de yoke ook wel hoor kerel, je moet niet door bilzen lopen met een lege yoke :D. We zullen zien morgen. Hoe laat?

sodeknetter man, die squats van jou zijn evil!

• #9.516
Man man je geeft er dik geld aan uit. Ik probeer zoveel mogelijk zelf te knutselen anders wordt het al snel te gek. Maar stones staan idd ook nog op mijn lijstje. Echter hoef ik er niet zoveel. Ik zou zelf uitgaan van het liefst: 100 / 120 / 140 / 160. Je kunt dan met de 100 en 120 mooi op hoogte gaan oefenen en op de meeste B wedstrijden zul je nooit zwaarder zien als 160. Met 4 stenen kun je ook al een run maken dus kun je bijna alles doen. Daarbij moet het ook nog allemaal in de garage kunnen.

• #9.518
Inderdaad G', dat is ook wel waar, ik heb nog bedenktijd, als de tijd daar is zie ik wel

Als ik geen stones heb is het nog niet zo een ramp, kan ik nog bij Jules en co

• #9.519
Man man je geeft er dik geld aan uit

Als ik alles op een rijtje zet valt het best mee qua onderdelen

Log 400euro

Yoke 25euro

90kg atlastone 40euro (dacht ik)

Kegs 30euro/stuk (kan ook 35 zijn)

Nature stone 0euro

Timbers 0euro

Axle 0euro

Sled 0euro

Valt nog mee, toch, het meeste geld is eigenlijk uitgegaan naar de log, plates en mn powerrack ;)

• #9.520
@Sanca's place samen met Bert/Tito

IFSA loglift

60-5
70-3 t/m hier one motion
80-1
85-1
90-0 technique issue
90-1 easy! eindelijk weer ^^
95-0 soon again
90-1
85-1
85-1
80-2
80-2
80-2
80-2

Yoke run

115-15m
115-15m
195-15m
275-15m
315-15m teveel drops
315-15m teveel drops
315-15m 3 drops ofzo
315-15m 1 drop PR
235-30m snelheid mag wel nog hoger

Pulltrough en facepulls

Paar highrep setjes

Ik had ook nog timbers willen doen maar mn core is ontzetten ****ed op atm, alles zit weer vast, hopelijk straks al weer beter

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven