MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.561
Ik zie daar een goed ontwikkelde pens Sanca.

Leuk idee btw.. en je hebt veel leuke dingen daar staan.

leuk spul manwijf!

Lache man coole tuin!

• #9.565
Ik zie daar een goed ontwikkelde pens Sanca.

Leuk idee btw.. en je hebt veel leuke dingen daar staan.

Die pens is helemaal goed aan't komen

Ja, kreeg opeens de ingeving zo'n OH medley te doen, is eens wat anders dan alles appart te doen

Ik had wel 95 log en 100 axle willen doen maarja, zal vast wel snel komen

Thanks gelakte medezuster

Waarom lach je me uit :(

Jammer genoeg is mn tuin net te klein voor timbers en yoke en de oprit sucks door de kiezel en oneffenheden, maar het werkt wel :P

Een dikke tire zou mn tuintje misschien nog compleet kunnen maken :D

Laatst bewerkt:
Dat is een uitdrukking hier in nederland. Als iets vet cool tof helemaal te gek heftig waus is, dan zeg je zo luchtig mogelijk "lache man".

Je hebt het mooi voor elkaar. Bloemenperkje maakt plaats voor steen en staal :thumbup:

Je wordt zo langzaam maar zeker best massief, Sanca!

Dat is een uitdrukking hier in nederland. Als iets vet cool tof helemaal te gek heftig waus is, dan zeg je zo luchtig mogelijk "lache man".

hahaha droogkloot.

---------- Toegevoegd om 15:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:34 ----------

Goed bezig Sanca, prettig weekend!

En dan laat je Gijs ma training events geven.. Jij hebt ook leuk spul !:P kunne we eens gezellig bij jou komen trainen.

Leuk spul sanca man !.

Haha Grtz.

• #9.570

Hehehe :D

Je hebt het mooi voor elkaar. Bloemenperkje maakt plaats voor steen en staal :thumbup:

Je wordt zo langzaam maar zeker best massief, Sanca!

Thanks!

hahaha droogkloot.

---------- Toegevoegd om 15:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:34 ----------

Goed bezig Sanca, prettig weekend!

Thanks bro',

Ik ga hier seffes BBQ'n dus dat komt wel goed, jij ook een prettig weekend!

En dan laat je Gijs ma training events geven.. Jij hebt ook leuk spul !:P kunne we eens gezellig bij jou komen trainen.

Leuk spul sanca man !.

Haha Grtz.

Hahaha, thanks ;)

Ik zie nu op't filmpje trouwens dat ik bij de axle clean weer veel te snel mn armen plooi :grumble:

Laatst bewerkt:
  • #9.572
Dit is toch gewoon een heerlijk filmpje, geniaal gewoon.
Een brute playlist door de speakers, een paar hardcore onderdelen klaargelegd, en om het plaatje helemaal compleet te maken loopt er af en toe zo'n asociale hond door het beeld.

Klasse gozer, de buren lachen je misschien uit maar ik geef je karma voor deze geniale shit.

Hahaha, thanks Loo! :cool:

Mn buren vinden het vet, steunen me 100%, maken er ook geen probleem van dat ik altijd asociaal veel lawaai maak op mn zolder (muziek en klinkende plates hoor je tot in hun woonkamer)
man wat had ik er plezier in toen ze hier eens een volgeladen yoke probeerden uittetillen :roflol:

Op RDP ook nog een actiefoto'tje tegen gekomen :D

2rna6c0.jpg

wat een gezicht op die foto's man :roflol: hardcore :D

brute filmpjes gast! ga deze zomer proberen een axle en farmers in elkaar te knutselen!

Buttcoïtus :eek:!

• #9.575
de highlander challenge is nu een officieel topic dude!

Hahaha, thanks Loo! :cool:

Mn buren vinden het vet, steunen me 100%, maken er ook geen probleem van dat ik altijd asociaal veel lawaai maak op mn zolder (muziek en klinkende plates hoor je tot in hun woonkamer)
man wat had ik er plezier in toen ze hier eens een volgeladen yoke probeerden uittetillen :roflol:

Op RDP ook nog een actiefoto'tje tegen gekomen :D

2rna6c0.jpg

Dude, they are scared! :eek:

• #9.578
Vette foto. :D

Hardcore MF! ;)
Weer een ectoschaap geslacht zo te zien.
Je begint best een flinke jongen te worden. :D

Terug
Naar boven