Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Nice die yoke runs!
Goed dat die log weer beter begint te gaan :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.522
Ja, ben blij dat ik eindelijk weer 90 geduwd heb! (eigenlijk 92 ^^)

Yoke viel eigenlijk een beetje tegen, 1ste runs waren ontzettend lelijk => need much work @core and conditioning! Training van gisteren zal er ook nog wel ingezeten hebben :P

• #9.523
Deze morgen in mn boxershortje op de weegschaal gaan staan BW staat alweer terug op 98.5kg. Fijn, fijn, nu proberen een beetje te handhaven, stilletjes massa bijpakken en opletten dat ik niet weer een vet(ter) varkentje word :D

Core is nog altijd pretty ****ed up, hahaha

98.5kg netjes hoor! :D

• #9.525

Het zwaarste dat ik heb gestaan is 99kg met kleren én schoenen, gisteren 98.5 met enkel mn boxershort en een T-shirt, mag niet klagen dus :D

K*tte is wel dat als ik weer eventjes schipper met mn voeding de kilo's met de zon verdwijnen => ectopower :hedbang:

Seffes een paar runs maken met mn timbers en straks weer de zolder op :D

Laatst bewerkt:
  • #9.526
Timberwalk turn @15m

85-60m 1drop @2de turn
85-30m
85-30m
85-30m
85-30m

Loadrace: Naturestone + keg +-6m runs

Naturestone ...kg op olievat + keg 65kg op de stone

5x

kort doch krachtig ;)

• #9.528

Pussyweights, monster intensity :D

Het gewicht is niets maar de conditie laat een beetje te wensen over :rolleyes:

Plan is nu om telkens een timber run van 60a70m, langzaamaan opbouwend in gewicht, te maken aangevuld met wat speed setjes van 30m, lijkt me dat ik daar het meeste aan heb

Lijkt me een goed plan :)

• #9.530

Hope so, word tijd dat die timbers weer eens opschieten ;)

Vandaag weer bij de kinésist moeten langsgaan

Mn nek is weer bijna 100%, rug lag weer aardig in de kreukels LOL, par of the game I guess?!

Ook de raad gehad niet meer te stretchen op de manier die ik altijd doe (benen gestrekt, handen naar de grond brengen) het is het slechtste wat je kunt doen zei ie, weeral wat bijgeleerd, dacht dat dit net goed was...

Over 2 weken weer op controle

Mn nek is weer bijna 100%, rug lag weer aardig in de kreukels LOL, par of the game I guess?!

Ook de raad gehad niet meer te stretchen op de manier die ik altijd doe (benen gestrekt, handen naar de grond brengen) het is het slechtste wat je kunt doen zei ie, weeral wat bijgeleerd, dacht dat dit net goed was...

ook de eerste keer dat ik dit hoor, zal er dan ook maar mee stoppen :D

• #9.532
ook de eerste keer dat ik dit hoor, zal er dan ook maar mee stoppen :D

Hij noemde het onverantwoord en het slechtste wat je kan doen, kwam er zelfs met statistieken enzo bij om aanteduiden wat een abnormale druk dit geeft op de wervels enzo

aiaiai :D klinkt wetenschappelijk:p

Leuk die loadrace. Volgende training ga ik ook een insane medley verzinnen

Zoiets als 20m 320 yoke, 5 flips met 380kg, sleddrag 20m, zwerfkei 80kg 20m

Dit zal richting het kotsen moeten gaan denk ik.

Wat raadde hij dan wel aan..?
Ik kan wel wat rek gebruiken eigenlijk, maar had altijd al een aversie tegen die beweging...
Instinct..?
I think... ;)

• #9.536
Leuk die loadrace. Volgende training ga ik ook een insane medley verzinnen

Zoiets als 20m 320 yoke, 5 flips met 380kg, sleddrag 20m, zwerfkei 80kg 20m

Dit zal richting het kotsen moeten gaan denk ik.

Klinkt verry nice, maak er iets van!

Heb trouwens nog altijd brandwonden op mn traps van mn vorige yoke training, nog nooit gehad => PR @warscars :D

Wat raadde hij dan wel aan..?
Ik kan wel wat rek gebruiken eigenlijk, maar had altijd al een aversie tegen die beweging...
Instinct..?
I think... ;)

Dat vroeg ik hem dus ook, lulde gewoon van medisch verantwoord stretchen, weten hoe het lichaam ineen zit en bla, bla, bla
Hij deed 1 oefening voor, hamstretch = voet op een verhoging (stoel) en lichtjes vooruit buigen

Dat vroeg ik hem dus ook, lulde gewoon van medisch verantwoord stretchen, weten hoe het lichaam ineen zit en bla, bla, bla
Hij deed 1 oefening voor, hamstretch = voet op een verhoging (stoel) en lichtjes vooruit buigen
Ok, dan doen we dat toch! ;)
Ik heb ook al eens gemerkt dat "ze" dan soms zo ingewikkeld gaan doen, dat "wij" er niets meer van snappen.
Mijn huisarts neemt er dan nog al eens een boek bij met illustraties, dat helpt...
Ik had ook al eens gehoord dat zo met gestrekte benen stretchen een mooie manier is om een hernia op te lopen.
Het was altijd een goede reden om het niet (meer) te doen. :D
Maar ik kan het we gebruiken eigenlijk, vandaar...

Tip vanuit de turnwereld: belangrijkste bij het stretchen van je hams is in mijn ogen dat je je rug recht houdt. Dus niet je neus naar je knieen, maar je buik op je bovenbenen, dus je buik naar voren duwen, zodat je je rug niet gaat bollen. Als je je rug bolt om met je bovenlichaam verder richting je tenen te komen, ben je alleen maar je onderrug verder uit elkaar aan het trekken, je hams blijven op dezelfde stretch. Hoever je bij je tenen komt is niet belangrijk. Daarom zie je turn(st)ers vaak eerst de armen in de lucht rekken voordat ze voorover gaan hangen.

Tip vanuit de turnwereld: belangrijkste bij het stretchen van je hams is in mijn ogen dat je je rug recht houdt. Dus niet je neus naar je knieen, maar je buik op je bovenbenen, dus je buik naar voren duwen, zodat je je rug niet gaat bollen. Als je je rug bolt om met je bovenlichaam verder richting je tenen te komen, ben je alleen maar je onderrug verder uit elkaar aan het trekken, je hams blijven op dezelfde stretch. Hoever je bij je tenen komt is niet belangrijk. Daarom zie je turn(st)ers vaak eerst de armen in de lucht rekken voordat ze voorover gaan hangen.
Kijk, daar hebben we wat aan! :thumb:
En als je het dan zo leest, is het eigenlijk ook heel logisch... :o

• #9.540
Ok, dan doen we dat toch! ;)
Ik heb ook al eens gemerkt dat "ze" dan soms zo ingewikkeld gaan doen, dat "wij" er niets meer van snappen.
Mijn huisarts neemt er dan nog al eens een boek bij met illustraties, dat helpt...
Ik had ook al eens gehoord dat zo met gestrekte benen stretchen een mooie manier is om een hernia op te lopen.
Het was altijd een goede reden om het niet (meer) te doen. :D
Maar ik kan het we gebruiken eigenlijk, vandaar...

Mijn sport is gevaarlijk, ik moest oppassen zei ie ook nog :eek: :rolleyes:

Uit die statistieken bleek dat als je handen op de grond zet met gestrekte armen er zich een kracht van 220+kg ontwikkeld op de wervels en de tussenschijven(tussenwervels oid) dat helemaal niet leuk vinden, zou me dus niet verbazen moest je zo een hernia ontwikkelen

Hoe hij de stretching voordeed ging ie idd met zn buik op zn bovenbenen hangen

Thanks for the tips!

Kijk, daar hebben we wat aan! :thumb:
En als je het dan zo leest, is het eigenlijk ook heel logisch... :o

Idd, waarvoor dank :D

Terug
Naar boven