MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

netjes!

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.602
Het was niet geheel volgens plan maar ging nog best goed ;)

hoe doe je de setup van die deadlift trouwens? tot een bepaald % van je 1RM en daar dan triples-doubles en singles mee draaien? of gewoon op gevoel af?

• #9.604
hoe doe je de setup van die deadlift trouwens? tot een bepaald % van je 1RM en daar dan triples-doubles en singles mee draaien? of gewoon op gevoel af?

Ik doe meestal op't gevoel af maar laat vorige trainingen ook een rol spelen doormiddel van ze altijd te overlopen en daar dan ook weer een beetje op in te spelen, dan eens wat meer volume en een andere keer meer gewicht, dat hangt maar net van mn bui van die dag af, wilt ook wel vaker gebeuren dat ik dan alles weer compleet omgooi met andere oefeningen, andere combinaties enzo, that keeps me going

Percentages heb ik eigenlijk nooit echt zelf berekend ofzo, een enkele keer eens oppervlakkig.
Als ik al percentages gebruik is het via een schema (coan, wendler..) maar voor het schema om is ben ik meestal alweer compleet mn eigen zin aan't doen :P

Die 190 vandaag was nog de wendler repout van vorige keer (moest 1x)
Ik kon dus kiezen, gaan voor een rep of 5a6 of voor volume => plan was 5x2 maar ik strandde op 4x2 + 1x1

Flinke training hoor. :thumb:

Jij knalt echt als een malle! Heel goed! (nu ik nog.... grrrr....) :o

aha thanks voor de uitleg sancasan!

• #9.608
Man, man, man, wat een aanpassing weer nu om om 5u optestaan ipv 3 weken lekker lang uitteslapen, is weer flink wennen :grumble:

Deze morgen wou ik mn werkbroek nog eens aandoen, blijkt die gewoon niet meer te passen, dat verlof heeft dan toch goed gedaan voor mn gains :roflol:

En toen zonderbroek naar naar het werk xD

dikke pens gekregen sanca :p of toch maar de beentjes :p?

Bouwverlof over :(

• #9.612
  • #9.613
@home samen met Bert

IFSA loglift elke rep clean

70-2
75-2
80-2
85-2
90-2 PR
95-1 PR op de dikke boom
100-0 FUUUUUUU paar keer soooo ****ing close

IFSA log strict press

60-3
70-3
80-1 PR
85-0 kansloos ^^

Chain suspended Savickes press

50-5
60-5
70-2 3de net niet
75-1 2de net niet
75-1
75-1

Pull up

8
8
8

Chins

+15-3
+15-3
+15-3
10

COC 1

6 + 6
6 + 6
6 + 6 easy

http://www.youtube.com/watch?v=6WkMpyNDS7w

lol, hij kwam er wel :D

op naar die 100

nette training sanca!

Ik ben een jaar niet meer op de forum geweest, maar sanca ben je een horeca spoiler aan het kweken :D

---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:52 ----------

Voor de rest doe je het goed :thumb:

Fuuuuuuuu

Kga vrijdag vroeg moeten gaan slapen en een booke meer eten wil ik meekunnen met al die kerels @SB barbell :D

Naaiz loglift...

Jie beeste, je gaat maar door éh?! :thumb:

• #9.619
lol, hij kwam er wel :D

op naar die 100

I'm on my way!!! :D

Thanks!

Ik ben een jaar niet meer op de forum geweest, maar sanca ben je een horeca spoiler aan het kweken :D

---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:52 ----------

Voor de rest doe je het goed :thumb:

:roflol:!!!

Yep, heb nu een leuk speeltuintje in mn backyard :D

Thanks ;)

Fuuuuuuuu

Kga vrijdag vroeg moeten gaan slapen en een booke meer eten wil ik meekunnen met al die kerels @SB barbell :D

Naaiz loglift...

Hahaha, ik zal ook een paar tandjes moeten bijsteken hoor :D

Jie beeste, je gaat maar door éh?! :thumb:

Dat is toch de bedoeling ja :fire:

Een mooi middelvingertje erna wegens blijdschap van de nieuwe PR?:D

Terug
Naar boven