MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.622
  • #9.624
Een grote SB barbell legende vertelde me ooit "De ochtenstond heeft PR's in de mond"

:D

bij mij meestal muesli en melk maar PR's zijn ook goed

PR's met chocomelk, klinkt heerlijk.

netjes die lifts, die 100 lukt binnenkort zeker wel! je hebt hem al eens gestoten als ik me niet vergis?

die savickas press, wat is dat precies? kan niet meteen een goed filmpje vinden... :D

• #9.629

bij mij meestal muesli en melk maar PR's zijn ook goed

PR's > muesli :D

PR's met chocomelk, klinkt heerlijk.

That's life :cool:

netjes die lifts, die 100 lukt binnenkort zeker wel! je hebt hem al eens gestoten als ik me niet vergis?

die savickas press, wat is dat precies? kan niet meteen een goed filmpje vinden... :D

Thanks! Ja, heb al eens 100 gelockt maar dat was op een wat dunnere log (@SM st-job), de IFSA is een beetje moeilijker doordat ie dikker is maar die 100 zit weer er aan te komen imo!

Savickas press:

http://www.youtube.com/watch?v=FaaXTq7ujeY&feature=channel_page

No worries guys, ik ben er ook nog hé :D
Zal wel weer de slaptste van de hoop zijn :rolleyes:
Ook al ken ik niet iedereen.

Hehehe, zal wel meevallen :D

Die Savickas Press...1x geprobeerd en viel achterover. Misschien nog maar eens proberen :P

aaargh :D
moet het met die chains? of kan het ook vanaf de safety bars?

• #9.632
Die Savickas Press...1x geprobeerd en viel achterover. Misschien nog maar eens proberen :P

het is in't begin een wat onwennige oefening maar het word al snel leuk, blijven proberen!

aaargh :D
moet het met die chains? of kan het ook vanaf de safety bars?

Het kan ook van de safety bars maar dan heb je een heel andere movement imo.
Ik heb het een keertje vanaf de pinnen gedaan maar ik verkies 1000x liever de chains

interessant, maar voor mij niet weggelegd, dan liggen mijn schouders binnen de kortste keren aan puin...

Dacht trouwens eerst: OMG, een SM kelder haha

Maar nu ik het filmpje heb gezien, ben ik gerustgesteld :D Niks dan dikke respect! ;)

• #9.634
Thanks kwark :D

Laatst bewerkt:
  • #9.635
Vandaag naar de SB barbell meeting geweest, het is een lange gezellige dag geweest
Lekker zeveren, goed vreten en een beetje vanalles gedaan (DL, squat, log, stones, yoke)
Alleen op DL heb ik max effort gedaan (240 F) en de rest gewoon rustig aan, niks geforceerd

Het was een supergezellige dag (de biertjes op't einde smaakten ferm goed) en zeker voor herhaling vatbaar, volgende keer ga ik weer voor PR's @SB barbell!!!

Deadlift

70-3
120-3
160-1
200-1
220-1
240-0 kwam niet los, misschien binnenkort met een andere opbouw

Log

paar keer tussendoor de log effe gedaan (80) om Domie te motiveren ^^

Boxsquat

70-3
120-3
160-0 Verloor de spanning op het laatste stukje, had hem daarna nog kunnen pakken als ik wou maar ik ben een beetje gaan zeveren en toen eten :D

Stones qua hoogte alleen zeker van de 1.70m

90-1,30m
100-1,30m
100-1.30m
110-1,30m
120- 0m kreeg er moeilijk grip op, gleed een paar keer weg en wou mn armen niet weer begaaien
90-1,65m paar maal

Yoke

70-40m
120-40m
160-20m
200-20m
240-20m
280-20m

Toen weer wat beginnen babbelen en wat pintjes drinken, daarna niet meer veel gedaan, it was a good day :cool:

ge praat juist over die log asof domie de 80 failde?:P

• #9.637
ge praat juist over die log asof domie de 80 failde?:P

Neej, maar hij dacht weer heel eventjes dat die 80 zwaar was, nadat ik hem motiveerde duwde hij hem zonder problemen, hij heeft het goed gedaan vandaag, heeft zelfs een paar brutale PR's gezet op stones :D

Leuk je eens te hebben gezien Sanca.

sanca de motivator :roflol:!

binnen een paar jaar kom ik meetrainen :D

• #9.640
Als ik de training nu bekijk zie ik dat bij DL en squat mn opbouw op geen kloten trok maarja, ik trainde samen met de grote monsters, Gijs, Simon, Jimmy, David etc. en ik gebruikte gewoon de setup die hun gebruikten, niet zo heel slim van me en ook wel ontzettend lazy maar ik heb veel bruikbare tips gehad van iedereen en door hun te zien beesten ben ik nu eens zo fel gemotiveerd om keihard te blijven knallen en ook groot en sterk te worden :D

Terug
Naar boven