AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.641
www.ontariostrongman.ca/Resources/training/basic_primer.html

Ik heb dit artikel net doorgelezen en het schema daarin is misschien wel iets voor mij

Week 1

Dag 1

Deadlift
Military Press
Good Morning
core work

Dag 2

Squat
3-board press
Bent-over rows
core work

Dag 3

Accessory work

Dag 4

Events

Week 2

Dag 1

Squat
Power Clean
Push Press
core work

Dag 2

Deadlift
Military Press
Front Squat
core work

Dag 3

Accessory work

Dag 4

Events

Lijkt me een fijn schema om als rode draad te gebruiken, gewichten en reps komen wel vanzelf, ga ik weer op't gevoel af doen, vind ik leuker dan die wendlershizzle en ik heb het gevoel dat ik daar beter op ga[/quote]

Laatst bewerkt:
[Link niet meer beschikbaar]

mss heb je hier wat aan

Saaaancaaaa.. Merci voor het materiaal dat je nog had meegebracht! Good train ;)

• #9.644
Lang niet meer gelezen hier, maar je gaat nog steeds hard en bent nog steeds fanatiek :thumbs:
Ik ga je weer volgen bro.

Jammer van de 240 man, hopen dat je lekker gaat op je nieuwe schema!

Gegroet beest. :angstig:
Ik denk ik kom eens kijken in je log, en damn zonde van die 240, maar ik denk ook dat een andere opbouw de trick zal doen. Een stap van 20kg is vrij groot.

He man, heb je gisteren gezien op de schieting in Rutten !

jij ook al :D

• #9.650
Lang niet meer gelezen hier, maar je gaat nog steeds hard en bent nog steeds fanatiek :thumbs:
Ik ga je weer volgen bro.

Thanks Mas'!!! :cool:

Jammer van de 240 man, hopen dat je lekker gaat op je nieuwe schema!

Ja, ik vind het ook jammer, maarja, moest al een wonder gebeuren als ik die zou getrokken hebben met zo'n opbouw en zoveel gezever tussendoor ;)

Ik hoop het ook, het word hoog tijd dat ik eens wat sterker word!

Gegroet beest. :angstig:
Ik denk ik kom eens kijken in je log, en damn zonde van die 240, maar ik denk ook dat een andere opbouw de trick zal doen. Een stap van 20kg is vrij groot.

Hehehe, altijd welkom :D

I know, als ik thuis train dan ga ik in veel kleinere stapjes en doe ik ook wat meer repjes met de lichtere gewichten, volgende keer beter!

He man, heb je gisteren gezien op de schieting in Rutten !

Leuk je eens gezien te hebben, dat was wel de laatste plaats waar ik dacht iemand van Dbb tegen te komen!

Hij stelde zich wel netjes voor, zoals het hoort :D

Seffes weer eens langs bij mn 2 wekelijkse afspraak bij de kinésist en daarna eens in dat nieuwe schema vliegen :D

Alleen voor dat corework ben ik nog niet echt uit wat ik ga doen, tips zijn altijd welkom!

Voor de assistence dagen denk ik aan DB-rows, DB-floorpress, skullcrusher, pulldowns, chins, flyes en curls

Laatst bewerkt:
Gaat de goede kant op man! die 240 is voor mij al bijna een maand een barierre. Kijken wie hem eerder trekt:P

Ziet er een goed schema uit. Goed mee knallen en je zal zeker en vast mooie gains maken.

Voor corewerk is het heel simpel. Pak oefeningen die je abs en onderrug en hamstrings direct aanpakken. Doe na je hoofdoefeningen 1 a 2 oefeningen voor 3-4 sets. (zware side bends, leg raises, weighted situps, seated goodmornings, pullthroughs, GHR's, leg curls, ... )

Jij bolt snel je rug bij squats en dl's en loaden van stones enzo. Je kan dan dus misschien beter wat concentreren op wat extra onderrug werk (hypers, GM's,..).

Verder is het goed wat je gepland hebt voor assistance dag. Voor strongman heb je grip, sterke biceps en sterke bovenrug nodig. Wat rows, chins, curls, grip oefeningen + verdere oefeningen die je events ondersteunen en die niet té belastend zijn. Triceps assistance zou ik misschien ook nog op je hoofdtrainingsdagen zetten? Dan doe je niet teveel verschillende oefeningen bij je assistance werk.

Laatst bewerkt:
  • #9.653
Gaat de goede kant op man! die 240 is voor mij al bijna een maand een barierre. Kijken wie hem eerder trekt:P

Spanneeeeend!!! :D

Ziet er een goed schema uit. Goed mee knallen en je zal zeker en vast mooie gains maken.

Voor corewerk is het heel simpel. Pak oefeningen die je abs en onderrug en hamstrings direct aanpakken. Doe na je hoofdoefeningen 1 a 2 oefeningen voor 3-4 sets. (zware side bends, leg raises, weighted situps, seated goodmornings, pullthroughs, GHR's, leg curls, ... )

Jij bolt snel je rug bij squats en dl's en loaden van stones enzo. Je kan dan dus misschien beter wat concentreren op wat extra onderrug werk (hypers, GM's,..).

Verder is het goed wat je gepland hebt voor assistance dag. Voor strongman heb je grip, sterke biceps en sterke bovenrug nodig. Wat rows, chins, curls, grip oefeningen + verdere oefeningen die je events ondersteunen en die niet té belastend zijn. Triceps assistance zou ik misschien ook nog op je hoofdtrainingsdagen zetten? Dan doe je niet teveel verschillende oefeningen bij je assistance werk.

Bedankt voor de tips, daar kan ik wat mee!

K*tte is wel dat ik hier thuis niet echt GHR's en hypers kan doen, die zullen dan voor haefland en SB barbell op het vaste menu komen te staan :)

• #9.654
Deadlift

60-10
100-10
130-8
150-3
170-3
195-2
195-2
195-1 pfffff
190-2

Military press

25-8
40-8
55-8
65-5
70-3
70-2
70-2
70-2
70-2

hahaha, ik merk goed dat Mp weer even geleden is, laatste 2 setjes een ietsiepietsie kniehupsje

Chain suspended goodmorning

70-8
90-8
100-8
100-6 owned by my sweat

Hanging legraise

5x8

Standing plate extensions

20kg plate 3x12

Kinésist update, nek zat nog een klein beetje vast, alles is een stuk mobieler terug, de 2 wekelijkse afspraken worden nu 3 wekeleijkse, good stuff :')

Laatst bewerkt:
nette deadlift, je lift wel met magnesium neem ik aan?
die stricte OH's zijn ook sterk hoor!

Ach hoog tijd dat je wat sterker wordt, je overhead gaat anders rap omhoog!

• #9.657
Moge het duidelijk zijn dat je een ****ing sterke training heb neergezet naar mijn mening. ;)

sterke deadlift, ik blijf me erover verbazen!

Het lijkt me een koddig gezicht, dat ietsiepietsie kniehupsje bij de presses. :gay:
Ik zie het helemaal voor me, je staartje zwiept dan ook een beetje natuurlijk. ;)
All crazyness on a stickje, je bent een buffel! :bow:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven