chopperbob
Huge Freak
- Waardering
- 247
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
of je nou goed of slecht gepresteerd hebt, maakt geen **** uit, je hebt er gestaan daar gaat het om, betekend toch wel dat je tot de sterkste van belgie behoort dat is gewoon iets waar je trots op ken zijn, want je hebt er keihard voor moeten werken![]()

eey sanca, het was vet man jammer dat je niet wat hoger bent geëindigd.
maar met jouw doorzettingsvermogen kom je er wel gewoon niet opgeven!
we (ik en spencer) hebben in ieder geval genoten van je doorzettingsvermogen
en hebben je zo hard mogelijk aangemoedigd![]()
en 1 voordeel, zakken kan je in ieder geval niet![]()

Whahaha! Gaat meteen naast zijn schoenen lopen hoor, Sanca beest!

En "Big Bad Sanca San" buffelt gewoon weer door!
Sommige mensen nemen een weekje rust na zo'n wedstrijd Johan...
Je hebt er keihard naartoe getraind, en de dag zelf was ook loeizwaar, het zou geen schande zijn iig.
Goed bezig man, zorg dat je snel 300kg of meer deadlift, daar ga je veel plezier van hebben!![]()

Knappe prestatie die je geleverd hebt op de sterkste man. Zeer veel doorzettingsvermogen. En ik kan het weten. grtn de jury.

Goeie training, maar volgende keer meer sets draaien op die GM's! Het is die shit die uw rug en benen sterker maakt.

Het deed echt goed toen ik met de tire (en de rest van, de wedstrijd) opeens mn naam hoorde scanderen in het publiek, thanks!!!!
Tja, klote is dat ik al 30 jaar ben![]()

Wie zegt dat je zwaarder moet gaan dan 100? draai wat setjes op 100. Heb je meer aan dan zwaarder gaan en half maxen met 120/140.
Ik zou als ik u was riemloos met arched back doen. Zal je veel aan hebben ivm uw deadlift en squat aangezien uw rug altijd zo rap bolt.