MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.202
of je nou goed of slecht gepresteerd hebt, maakt geen **** uit, je hebt er gestaan daar gaat het om, betekend toch wel dat je tot de sterkste van belgie behoort dat is gewoon iets waar je trots op ken zijn, want je hebt er keihard voor moeten werken :clap:

Ik mag me een jaar lang de 12de sterkste man van België noemen :D

eey sanca, het was vet man jammer dat je niet wat hoger bent geëindigd.
maar met jouw doorzettingsvermogen kom je er wel gewoon niet opgeven!
we (ik en spencer) hebben in ieder geval genoten van je doorzettingsvermogen
en hebben je zo hard mogelijk aangemoedigd :P
en 1 voordeel, zakken kan je in ieder geval niet ;):p

Het deed echt goed toen ik met de tire (en de rest van, de wedstrijd) opeens mn naam hoorde scanderen in het publiek, thanks!!!!

Tja, klote is dat ik al 30 jaar ben :grumble:

Whahaha! Gaat meteen naast zijn schoenen lopen hoor, Sanca beest!

Jwz :roflol:

Gisteren en eergisteren nog wat last gehad van steken in mn rechterarm en linkerknie, nu gelukkig alweer beter, niets stoorde ofzo tijdens de training = good stuff

Deadlift

60-10
110-10
150-3
190-1 vanaf hier mixed grip
210-2 PR
210-2 vanaf hier straps, 2de rep fu-ck-ing zwaar
210-1
210-1

Chain suspended Savickas press

50-8
60-8
60-8
70-4
70-4
70-4
60-10 laatste 2 reps gruwelijk zwaar, dacht er 12 te doen, njah

Goodmorning vanaf chains, navelhoogte

60-8
80-8
100-8

Side bents

42-30 (L15 + R15)
50-20
50-20

Thanks ;)

En "Big Bad Sanca San" buffelt gewoon weer door! :thumb:
Sommige mensen nemen een weekje rust na zo'n wedstrijd Johan...
Je hebt er keihard naartoe getraind, en de dag zelf was ook loeizwaar, het zou geen schande zijn iig. ;)
Goed bezig man, zorg dat je snel 300kg of meer deadlift, daar ga je veel plezier van hebben! :D

• #10.204
En "Big Bad Sanca San" buffelt gewoon weer door! :thumb:
Sommige mensen nemen een weekje rust na zo'n wedstrijd Johan...
Je hebt er keihard naartoe getraind, en de dag zelf was ook loeizwaar, het zou geen schande zijn iig. ;)
Goed bezig man, zorg dat je snel 300kg of meer deadlift, daar ga je veel plezier van hebben! :D

Njah, ik heb vorige week 4 dagen gerust en deze week 2 dagen, was gewoon weer te hongerig :o

Hmmm, (+)300kg deadlift.... zou ubernice zijn :D

Your the man Dude, and I don't argue with the man! :bow:
Ik wil geen ruzie met de op 11 na sterkste man van België! ;)

• #10.206
:roflol:!!!!

Goeie deads.. kleine man met grote daden :D

Holy shit sanca beest!! Wat een DL man :eek: ****ing lovely!

Gaat lekker sancaman :)

Netje die GM's na zo'n deadlifts ...

Ben je trouwens niet meer gediend met rack pulls ipv gm's?

Weer lekker aan het knallen, beest!

Wat een training zeg, je zou een week rust moeten nemen beest, je verdient het!

• #10.213
Thanks guys! ikzelf vind die deads nog ontzettend weak maar ik vergelijk me dan ook altijd met sterkere mensen I guess

@Robke, rackpulls komen volgende week weer aan bod, ipv DL dan ;)

Knappe prestatie die je geleverd hebt op de sterkste man. Zeer veel doorzettingsvermogen. En ik kan het weten. grtn de jury.

Goeie training, maar volgende keer meer sets draaien op die GM's! Het is die shit die uw rug en benen sterker maakt.

• #10.216
Knappe prestatie die je geleverd hebt op de sterkste man. Zeer veel doorzettingsvermogen. En ik kan het weten. grtn de jury.

Thanks!!!!

Nu met dit doorzettingsvermogen nog net dat beetje sterker worden ;)

Goeie training, maar volgende keer meer sets draaien op die GM's! Het is die shit die uw rug en benen sterker maakt.

Plan was eerst ook nog een setje met 120 en 140 te doen maar na die 8x100 was ik toasted
Zwaarder dan 100-110 lukt me trouwnens no way zonder riem, hebben die GM's eigenlijk evengoed "effect" mét belt als met zonder.... ???

Just wondering...

Nu effe een paar setjes benchen, gewoon omdat het kan

(en er eigenlijk zin in heb effe te benchen, t'is laaaaaang geleden dat ik zin had om te benchen dus dan maar effe opgaan) :D

Wie zegt dat je zwaarder moet gaan dan 100? draai wat setjes op 100. Heb je meer aan dan zwaarder gaan en half maxen met 120/140.

Ik zou als ik u was riemloos met arched back doen. Zal je veel aan hebben ivm uw deadlift en squat aangezien uw rug altijd zo rap bolt.

Het deed echt goed toen ik met de tire (en de rest van, de wedstrijd) opeens mn naam hoorde scanderen in het publiek, thanks!!!!

Tja, klote is dat ik al 30 jaar ben :grumble:

ja geen dank het was vet om er te zijn, en als ik je dan zie kotsen van inspanning bij de warmerwalks krijg ik toch zeker respect voor je. hoever wil je gaan om die dingen te verplaatsen. voor iemand met zulk doorzettingsvermogen heb ik meer respect dan voor iemand met alleen kracht ;)

en jah je bent al 30 dat klopt, je had wss 10 jaar eerder moeten beginnen om aan de grote top te komen maar ag who cares je bent binnen een paar jaar een beest geworden (al had je natuurlijk een beginnetje door je muay thai achtergrond) je stond daar niet voor niets op de sterkste man van belgië ;)

lekker door knallen en wie weet hoe sterk je nog gaat worden:D;)

• #10.219
Tussendoortje

Close grip bench

60-20
80-8
100-4
105-2
110-2 evenaring PR
110-2
110-1 (2F)
110-1
110-1
100-4
100-4

Doing jack shit today ^^

@Tito, leek me ook al ja, anders eventueel ego aan de kant en insane volume op 80 doen ofzo

@Jorg88 thanks again en wie weet... :D

Wie zegt dat je zwaarder moet gaan dan 100? draai wat setjes op 100. Heb je meer aan dan zwaarder gaan en half maxen met 120/140.

Ik zou als ik u was riemloos met arched back doen. Zal je veel aan hebben ivm uw deadlift en squat aangezien uw rug altijd zo rap bolt.

Don't agree, begrijp uberhaupt niet waarom mensen bij goodmornings altijd de neiging hebben meer setjes en reps te maken dan bij de standaard compounds. IMO wordt je sterker op het moment dat je je spieren van nieuwe prikkels voorziet. ik zou er dus voor kiezen de goodmornings op dezelfde manier te behandelen als het banken, het squaten enz... De riem zou ik wel achterwege laten tot bij de zwaarste stukken, dit omdat de GM natuurlijk een fikse versterking voor de onderrug ten doel heeft. De riem kan die gedeeltelijk te niet doen. Verder ben je gewoon een bruut beest man!

Terug
Naar boven