AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.181
Respect dat je meegedaan hebt, om dat te bereiken is al een super prestatie, nu proberen te verbeteren toch !!

Thanks! True, true, nu keihard doordoen en opwerken! Zelfs Jarno zei tegen me dat ik goed bezig was en dat houd ik nu ook in mn achterhoofd ;)

@hummer en robke :fu: :roflol:

Nice dat je weer alles gegeven hebt. Volgend jaar sowieso voor de top 10 gaan!

• #10.183
Nice dat je weer alles gegeven hebt. Volgend jaar sowieso voor de top 10 gaan!

In de loop van de wedstrijd was ik ervan overtuigd dat een 9de of zelfs 8ste plaats erin ging zitten, heeft niet mogen zijn, jammer.

Nu toewerken naar volgend jaar en zien dat ik geplaats kan raken!!! (wat nog niet zo evident is, maar ik ga ervoor)

Johan, ik wist dat je de laatste tijd goed bezig was en had meer van je verwacht.
Al moet ik wel toegeven dat ik een superdag had.
Die 4de plaats op de tireflip als eerste proef heeft me toch wat vleugels gegeven.

Volgend jaar harder en beter! :hedbang:

Mooie opmerking Hummer. :roflol:
Haha wat een filmpje, bruut hoor Sanca..Ik dacht eerst wanneer krijgt ie er nou beweging in.. Maar toen die 2e en 3e gingen stukken beter!! :)

• #10.186
Johan, ik wist dat je de laatste tijd goed bezig was en had meer van je verwacht.
Al moet ik wel toegeven dat ik een superdag had.
Die 4de plaats op de tireflip als eerste proef heeft me toch wat vleugels gegeven.

Volgend jaar harder en beter! :hedbang:

I know, ik had ook echt verwacht die farmers en yoke volledig uittelopen, heeft me toch even een dipje opgeleverd atm
Jij ging een stuk harder dan ik verwacht had, het zij je gegunt... Voor nu :D

We'll meet again next year :fire: :hedbang:

Mooie opmerking Hummer. :roflol:
Haha wat een filmpje, bruut hoor Sanca..Ik dacht eerst wanneer krijgt ie er nou beweging in.. Maar toen die 2e en 3e gingen stukken beter!! :)

Waren krengen om beweging in te krijgen :D

Wil ik best geloven, 380kg.. :eek:

Toch goed geflipt man, yoke zag ik je al beter lopen in een filmpje van op training. Maarja hier was je dan wrs al brutaal gepwned door de onderdelen ervoor. Al met al stond je er toch maar op de finale :)

Volgend jaar terug en jezelf overtreffen! :thumbs:

edit: owja Geschorst. :joint:!

Laatst bewerkt:
Mag je volgend jaar nou ook meedoen of is dat nog de vraag? :p

[Link niet meer beschikbaar]

De foto's, we hadden niet veel geheugen dus maar gefocust op Sanca, Snoob en Jimmy

• #10.192
Toch goed geflipt man, yoke zag ik je al beter lopen in een filmpje van op training. Maarja hier was je dan wrs al brutaal gepwned door de onderdelen ervoor. Al met al stond je er toch maar op de finale :)

Volgend jaar terug en jezelf overtreffen! :thumbs:

edit: owja Geschorst. :joint:!

Thanks, die tire heeft bloed, zweet en tranen gekost, heeft er harder in gehakt dan ik verwacht had, op de yoke werkte mn core totaal niet meer mee, kreeg geen stabiliteit op dat ding en begon vrij snel te zwalken, tot een kleine 300 kan ik een respectabele tijd lopen zonder drops, erboven is echt een core issue

Edit: mn advocaat zit op de zaak

Mag je volgend jaar nou ook meedoen of is dat nog de vraag? :p

Als het aan mij ligt wel :D

[Link niet meer beschikbaar]

De foto's, we hadden niet veel geheugen dus maar gefocust op Sanca, Snoob en Jimmy

Beetje socializen en handtekeningen uitdelen :D

vsni8i.jpg

veel animo voor de handtekeningen? :P

• #10.194
Ja hoor :P

He Sanca, goed je best gedaan man. Jammer dat je de prestaties hier en daar wat tegenvielen, maar het blijft een moment opname, en net als je zegt, dan is het verschil de volgende keer des te groter!

PS: is je maat op de laatste foto op [Link niet meer beschikbaar] nou gewoon verdrietig, of is hij er net achter dat je zo'n pot poeder toch beter kan mengen met wat drinken?

• #10.196
He Sanca, goed je best gedaan man. Jammer dat je de prestaties hier en daar wat tegenvielen, maar het blijft een moment opname, en net als je zegt, dan is het verschil de volgende keer des te groter!

PS: is je maat op de laatste foto op [Link niet meer beschikbaar] nou gewoon verdrietig, of is hij er net achter dat je zo'n pot poeder toch beter kan mengen met wat drinken?

Thanks! Achja, ben ook weer een grote ervaring rijker nu ;)

En die blinkende medaille :D

@picture :roflol:!!!

of je nou goed of slecht gepresteerd hebt, maakt geen **** uit, je hebt er gestaan daar gaat het om, betekend toch wel dat je tot de sterkste van belgie behoort dat is gewoon iets waar je trots op ken zijn, want je hebt er keihard voor moeten werken :clap:

eey sanca, het was vet man jammer dat je niet wat hoger bent geëindigd.
maar met jouw doorzettingsvermogen kom je er wel gewoon niet opgeven!
we (ik en spencer) hebben in ieder geval genoten van je doorzettingsvermogen
en hebben je zo hard mogelijk aangemoedigd :P
en 1 voordeel, zakken kan je in ieder geval niet ;):p

Thanks, die tire heeft bloed, zweet en tranen gekost, heeft er harder in gehakt dan ik verwacht had, op de yoke werkte mn core totaal niet meer mee, kreeg geen stabiliteit op dat ding en begon vrij snel te zwalken, tot een kleine 300 kan ik een respectabele tijd lopen zonder drops, erboven is echt een core issue

Edit: mn advocaat zit op de zaak

Als het aan mij ligt wel :D

Beetje socializen en handtekeningen uitdelen :D

vsni8i.jpg

Whahaha! Gaat meteen naast zijn schoenen lopen hoor, Sanca beest!

• #10.200
Edit

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven