Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

gaat goed zie ik, je gaat lekker !!

Goeie front squats johan, waren ze parallel? Ook die MP's zijn niet mis;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.783
Thanks guys!

@Hervee onder parallel

Military press

20-12
40-8
55-3
65-1
70-1
74-4 PR easy
74-4
74-3
74-3
74-2

Pushpress/jerk

84-1
94-1 belt
104-1 zonder naduwen, niiiiceee
114-0 2x vlot tot bovenkant hoofd...en daar bleef ie hangen
100-5 PR
100-3
100-3
100-3

Platform deadlift

60-3
100-3
140-3
160-3 mixed grip
160-3
160-3

Romanian deadlift

100-8
100-8
100-8

Deaud.

Heerlijke MP/PP Sanca!! :thumbs:
Platform DL loopt wel ferm achter op je normale DL. :p

Sterke training weer, jie beeste! :thumb:

Blijft gij maar schoon die platform deads doen tot ge triples maakt met 190/200. Uw gewone deadlift gaat omhoog schieten dan.

Je kan beter paar maanden platform deadlift doen en daarna pas terug gewone deadlift gaan doen. Zodat je rug de oef. gewoon wordt en niet alles achter elkaar doen. heb ik als tip gekregen. :)

• #10.789
Heerlijke MP/PP Sanca!! :thumbs:
Platform DL loopt wel ferm achter op je normale DL. :p

:roflol: Working on it, volgende keer triples met 165 en zo verder opbouwen

Sterke training weer, jie beeste! :thumb:

Blijft gij maar schoon die platform deads doen tot ge triples maakt met 190/200. Uw gewone deadlift gaat omhoog schieten dan.

That's the plan :D

---------- Toegevoegd om 20:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ----------

Je kan beter paar maanden platform deadlift doen en daarna pas terug gewone deadlift gaan doen. Zodat je rug de oef. gewoon wordt en niet alles achter elkaar doen. heb ik als tip gekregen. :)

Een paar maanden enkel platform vind ik ferm lang, ik wou hem toch tussendoor nog afwisselen met regular deads, geen goed plan dan?!

Ik zou gewoon focussen op wat Platform Deadlifts en wat extra Front Squats en je hebt zo het recht getrokken lijkt me.

Lekker getrained die platform deadlift loopt idd wat achter maar gewoon lekker afwisselen met gewone DL maar niet te vaak

Who gives a **** wat je platform deadlift is? tis toch alleen maar nodig als ondersteuning voor de reguliere deadlift. Voor de rest wel een lekkere training

Ik zou zeker gewone DL's blijven doen. Anders ben je weer zo lang bezig om gewoon te worden aan de oefening. Gewoon lekker als Assistance blijven doen.

of 3-4 oefeningen voor deadlift roteren, ala WSB

Prima werk man en je platform deadlift loopt helemaal niet achter. Het is vrij normaal wat je daar op pakt met jou reguliere dl. Daarbij verschilt een platform van 5-7-10-12 cm etc ook nogal veel en dat staat niet eens vermeld.

Prima werk man en je platform deadlift loopt helemaal niet achter. Het is vrij normaal wat je daar op pakt met jou reguliere dl. Daarbij verschilt een platform van 5-7-10-12 cm etc ook nogal veel en dat staat niet eens vermeld.
Ik dacht dat ie een platform van 3mm gebruikte... :D

• #10.797
Ik zou gewoon focussen op wat Platform Deadlifts en wat extra Front Squats en je hebt zo het recht getrokken lijkt me.

Dan kunnen die quads bijna niet anders dan bijtrekken :D

Lekker getrained die platform deadlift loopt idd wat achter maar gewoon lekker afwisselen met gewone DL maar niet te vaak

Thanks for the input ;)

Who gives a **** wat je platform deadlift is? tis toch alleen maar nodig als ondersteuning voor de reguliere deadlift. Voor de rest wel een lekkere training

Word :D

Thanks!

Ik zou zeker gewone DL's blijven doen. Anders ben je weer zo lang bezig om gewoon te worden aan de oefening. Gewoon lekker als Assistance blijven doen.

Lijkt me ook dat ik de groove op de regular DL ga verliezen als ik ze een paar maanden niet ga doen, ik ben aan het denken 1x per week platform en 1x per week regular te doen, ben er nog niet heel uit, de lifts met chains die ik eens een keertje gedaan heb voelden ook wel nice

of 3-4 oefeningen voor deadlift roteren, ala WSB

Misschien...

Thanks man! Die platform lifts zijn nog altijd ferm wennen voor me, voel ze ook ontzettend fel in mn benen, wat ik dus bij regular lifts totaal niet heb. Gisteren vrij easy 3x3x160 zonder belt, bijlange niet allout ofzo dus ik ga niet klagen, zeker niet als ik er elke keer weer een paar kg's kan bij opgooien

Platform was 7cm, vergeten te vermelden

---------- Toegevoegd om 12:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:20 ----------

Ik dacht dat ie een platform van 3mm gebruikte... :D

Hehehe, ouwe gek :D

Ik zit ook maar wat te klieren, want ik heb respect voor je inzet en je prestaties. :bow:
Je werkt altijd hard, en vaak ook nog na een dag in de bouw gewerkt te hebben.
Ik ben inmiddels vergeten hoe het is zo veel energie te hebben... :o
Je komt er wel maat! :thumbs:

Onvoorstelbaar dat je zo vooruit blijft gaan ... ondanks je job etc ...

sterke presses Sanca.

Terug
Naar boven