DE GRAAF
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 110
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan beter paar maanden platform deadlift doen en daarna pas terug gewone deadlift gaan doen. Zodat je rug de oef. gewoon wordt en niet alles achter elkaar doen. heb ik als tip gekregen.![]()

Heerlijke MP/PP Sanca!!
Platform DL loopt wel ferm achter op je normale DL.![]()

Working on it, volgende keer triples met 165 en zo verder opbouwenBlijft gij maar schoon die platform deads doen tot ge triples maakt met 190/200. Uw gewone deadlift gaat omhoog schieten dan.

Je kan beter paar maanden platform deadlift doen en daarna pas terug gewone deadlift gaan doen. Zodat je rug de oef. gewoon wordt en niet alles achter elkaar doen. heb ik als tip gekregen.![]()
Ik dacht dat ie een platform van 3mm gebruikte...Prima werk man en je platform deadlift loopt helemaal niet achter. Het is vrij normaal wat je daar op pakt met jou reguliere dl. Daarbij verschilt een platform van 5-7-10-12 cm etc ook nogal veel en dat staat niet eens vermeld.

Ik zou gewoon focussen op wat Platform Deadlifts en wat extra Front Squats en je hebt zo het recht getrokken lijkt me.

Lekker getrained die platform deadlift loopt idd wat achter maar gewoon lekker afwisselen met gewone DL maar niet te vaak

Who gives a **** wat je platform deadlift is? tis toch alleen maar nodig als ondersteuning voor de reguliere deadlift. Voor de rest wel een lekkere training

Ik zou zeker gewone DL's blijven doen. Anders ben je weer zo lang bezig om gewoon te worden aan de oefening. Gewoon lekker als Assistance blijven doen.
Prima werk man en je platform deadlift loopt helemaal niet achter. Het is vrij normaal wat je daar op pakt met jou reguliere dl. Daarbij verschilt een platform van 5-7-10-12 cm etc ook nogal veel en dat staat niet eens vermeld.

Ik zit ook maar wat te klieren, want ik heb respect voor je inzet en je prestaties.