- Waardering
- 7.036
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sanca buffelt doorgaans een hoop 1-reppers en fails door, en gaat zo gestaag omhoog!Pff ... dikke training kerel ... volgens mij plas jij nog altijd positief
Ik ga even je log doorturven om te kijk hoe je je PP zo snel omhoog kreegIs namelijk
een puntje waaraan ik ook nog moet werken.

Ik vermoed dat hij zelf 7cm hoger stondAnders is het box deadlift of rack pull.
Vergeet telkens dat bij Platform Deadlift jij op de platform staat. 
Zit toch wel een hele duidelijke vooruitgang in je OH-werk. Mooi man!

Ja je kunt wel bescheiden doen Sanca, maar je hebt toch in redelijk korte tijd even een 100+ PP geplaatst.
Flike presses Sanca!
En voor de rest ben je ook lekker bezig natuurlijk.
Het is ook niet zo vreemd dat je op een gegeven moment er een beetje door zit éh...
BEESTE!
Pff ... dikke training kerel ... volgens mij plas jij nog altijd positief
Ik ga even je log doorturven om te kijk hoe je je PP zo snel omhoog kreegIs namelijk
een puntje waaraan ik ook nog moet werken.

Sanca buffelt doorgaans een hoop 1-reppers en fails door, en gaat zo gestaag omhoog!![]()
Redelijke training voor wat jij kan Sancamans! Hoe komt het dat je platform Deadlift lager is dan je normale Deadlift? Ben je slechter in je lockout?
En tot aan je knie zal vast niet veel zijn geweest van een verhoging van 7cm.![]()

Ik vermoed dat hij zelf 7cm hoger stondAnders is het box deadlift of rack pull.
Vergeet telkens dat bij Platform Deadlift jij op de platform staat.
![]()

200 kg failen op een 7 cm platform met een 230 regular deadlift? Vage shit Sanca! Weak quads?