XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Ik voorspel een 100 log met een 120 pushpress.

Ja je kunt wel bescheiden doen Sanca, maar je hebt toch in redelijk korte tijd even een 100+ PP geplaatst.

lekkere pushpress hoor, je OH gaat zeker vooruit !

Flike presses Sanca! :thumbs:
En voor de rest ben je ook lekker bezig natuurlijk.
Het is ook niet zo vreemd dat je op een gegeven moment er een beetje door zit éh... :D
BEESTE!

Pff ... dikke training kerel ... volgens mij plas jij nog altijd positief :jk:

Ik ga even je log doorturven om te kijk hoe je je PP zo snel omhoog kreeg :p Is namelijk
een puntje waaraan ik ook nog moet werken.

Ik ga even je log doorturven om te kijk hoe je je PP zo snel omhoog kreeg :p Is namelijk
Sanca buffelt doorgaans een hoop 1-reppers en fails door, en gaat zo gestaag omhoog! ;)

je hebt toch al eerder 112kg gepushpresst?

Redelijke training voor wat jij kan Sancamans! Hoe komt het dat je platform Deadlift lager is dan je normale Deadlift? Ben je slechter in je lockout?
En tot aan je knie zal vast niet veel zijn geweest van een verhoging van 7cm. :roflol:

Ik vermoed dat hij zelf 7cm hoger stond :p Anders is het box deadlift of rack pull.

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.751
Zit toch wel een hele duidelijke vooruitgang in je OH-werk. Mooi man!

Thanks man! Ik ben de laatste tijd het meest gefocust op OH en dat begint zn vruchten aftewerpen

Ik voorspel een 100 log met een 120 pushpress.

The 'g' stands for god dus die voorspelling zou wel eens kunnen uitkomen, nice :D

Ja je kunt wel bescheiden doen Sanca, maar je hebt toch in redelijk korte tijd even een 100+ PP geplaatst.

Bwoa, eind januari was de 100 binnen, heb tijdje geleden 112 geduwd en nu begint het volume op de 100 een beetje op iets te trekken

Mag nog wel wat harder gaan!

lekkere pushpress hoor, je OH gaat zeker vooruit !

Thanks!

Flike presses Sanca! :thumbs:
En voor de rest ben je ook lekker bezig natuurlijk.
Het is ook niet zo vreemd dat je op een gegeven moment er een beetje door zit éh... :D
BEESTE!

Thanks!

:roflol:

Om meer te pushpressen moet je meer pushpressen :D

En mp, chainsuspended savickas press, hammergrip db floorpress en cgbp opvoeren

Sanca buffelt doorgaans een hoop 1-reppers en fails door, en gaat zo gestaag omhoog! ;)

Word, to fail and beyond!

je hebt toch al eerder 112kg gepushpresst?

Yep

Redelijke training voor wat jij kan Sancamans! Hoe komt het dat je platform Deadlift lager is dan je normale Deadlift? Ben je slechter in je lockout?
En tot aan je knie zal vast niet veel zijn geweest van een verhoging van 7cm. :roflol:

Lockout is net sterker, op rackpull lock ik 300 net boven de knie :P

Moet onderin sterker worden dus sinds vorige week ga ik nu dus OP een verhoging staan

Ik vermoed dat hij zelf 7cm hoger stond :p Anders is het box deadlift of rack pull.

Woopy knows

:fuu: Vergeet telkens dat bij Platform Deadlift jij op de platform staat. :roflol:

:roflol:

200 kg failen op een 7 cm platform met een 230 regular deadlift? Vage shit Sanca! Weak quads?

• #10.753
Meer Front Squaten dan maar Sanca!

• #10.755
Squat voorlopig weer highbar, close stance

60-6
80-6
100-6
120-3
140-1
150-1
160-1 vanaf hier belt
160-1
160-1
160-1
160-1
160-1
160-1
150-1
140-1

Hammercurls

20-10 per hand
20-10
20-10

Sanca brada!! Hoe istie makker? Weer als een malle aan het squatten zie ik, very nice!!

Da's niet echt een standaard split die je doet Sanca!
Benen en brachialis :D
Flink veel squats maat! :thumbs:

Gaat lekker sancaman ;)

Lekker liggen reppen! :p

Ist deinen Squat Parallel oder Full? :)
Wel zeer nette training, eindelijk geen lazy training. :fuu:
Benen & Biceps.. Wtf.. Gast deed dat gisteren ook in me gym, ik vind het gewoon 1 van de raarste combinaties.. Maar goed.. :p

Terug
Naar boven