AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

sancaman.... supercharge owns fkn hard ! thnx for the advise :thumbs:

Zomaar mij dat niet aanbevelen..

Mino is sad now. :sad:

Haha, misschien na Crack maar eens halen, heb never ever wat ervan gemerkt maar heb toch wel 2 scheppen of 2,5 scheppen gedronken van dat spul. :yarly:

Zomaar mij dat niet aanbevelen..

Mino is sad now. :sad:

Haha, misschien na Crack maar eens halen, heb never ever wat ervan gemerkt maar heb toch wel 2 scheppen of 2,5 scheppen gedronken van dat spul. :yarly:

ik heb crack ook gehad... maar supercharge ligt er toch nog wel een schepje bovenop als je het mij vraagt ...

ik heb crack ook gehad... maar supercharge ligt er toch nog wel een schepje bovenop als je het mij vraagt ...

Crack doet gewoon geen fl**ker voor mij, why? I dunno. :p
Ik haal meer motivatie uit een film van Jon Pall Sigmarsson dan elk andere boostershake dat kan doen voor mij, denk ik.

Films moet je wel blijven herhalen... ik haal daar idd ook mijn motivatie uit... maar het is toch anders ;)

manjool.... sanca gebruikt geen anabolen... sjezus... rot op !

:fire::yell:
Let's kill the basterd!

zelfs ik squat 170 :roflol:

no way sanca, 190 minimum :p!

pfft een lieveheersbeestje dan toch :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.057
hij heeft zijn post al verwijderd... had het eigelijk op moeten slaan... kwam een of andere nerd vragen stellen over anabolen aan sanca... hoeveel die er op gegained heeft etc... kan ik me echt om ergeren om zoiets...

OMFG you must be kidding me?! Als ik kuurde was ik met mijn stats toch maar een waardeloze kuurder hoor :roflol:

je bent anders wel es positief bij een test bevonden sanca:P

:joint:

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.059
Terug
Naar boven