XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.081
???

---------- Toegevoegd om 19:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:10 ----------

true:D
@sanca,straks terug strongman op eurosport;)

Ik heb al een paar keer tegen 046 gestreden en toen moest ie telkens het onderspit delven :D

I know :mad:
In de krant staat om 19u15, ok dacht ik dan, ik schuif mn training een uurtje op en nu staat op teletekst 20u00, zolang kan ik niet meer wachten :grumble:

• #11.082
Frontsquat cleangrip

60-8
90-8
110-5 PR belt
110-2 eelt ingescheurd
110-0 groove volledig kwijt

Squat highbar

130-3
135-3
140-3
145-3
145-3
145-3
145-3

Incline bench

60-20

Incline flyes

15-27 + 8 + 4

Huh? Je eelt gescheurt bij front squat? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen :p
Of moest je de bar eerst cleanen ofzo?

Hij hoort idd niet in je handen te liggen maar in je vingertopjes. :p

• #11.085
Huh? Je eelt gescheurt bij front squat? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen :p
Of moest je de bar eerst cleanen ofzo?

:dunno:

Njah, ik had het gisteren al begaaid met deadliften maar toen hield het net, heb enkel de 1ste set gecleand dus daar ligt het niet aan ^^ maar het is juist onder de vinger opengescheurd dus probably door het overstrekken van mn vingers ofzo?!

---------- Toegevoegd om 22:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:20 ----------

Hij hoort idd niet in je handen te liggen maar in je vingertopjes. :p

Daar ligt ie ook :P

Wtf man, msch je vriendin wat vaker helpen met de bodylotion of wat olie over d'r reet gooien als je d'r neemt als het beescht dat je bent!

• #11.087
Eelt is vies! :p
Haha nee man ik vind het best knap dat je dat is gelukt, anyways nette PR op FSQ, Squat nog altijd hard als een mofo, nog een laaaaaaange weg voor mij om ook maar in de buurt te komen, haha. :p

wel nette frontsquat.

Ben je zaterdag bij haefland?

• #11.090
Volgende keer toch maar handschoentjes dragen!

Beginnen die 'droge cementhandjes' van je nou al af te brokkelen..?
Een beetje handcreme doet wonderen, en zal bij het stimuleren van je meisje je ook geen windeieren leggen! :D

Goeie training! :thumbup:

Yep, MP altijd staande, anders vermeld ik het erbij ;)

Ik persoonlijk heb wel wat aan een belt ja, dan sta ik stabileler (verlies wel geen evenwicht) en dan kan ik meer spanning creëren door mn buik in de belt te duwen, ik haal er zo toch wel wat extra kilo's uit imo

Mmm ... ik ga mijn beltje ook eens inschakelen dan :p Eens kijken wat er gebeurd.

Wow heb ik toch wat nuttigs te vertellen Sanca, damn sometimes I amaze myself. :eek:

@Johan, Bert en Jeffrey: Grote kans dat ik morgen ook naar Haefland kom om te trainen. Ligt eraan of mn farmers af zijn die ik dan kom ophalen, maar als het goed is zijn ze af.

Zal er rond 12.00u dan zijn en wil zelf de volgende oefeningen doen: Deadlift (245 op reps), IFSA Boom, Stones en misschien ook Tire flip.

Mochten jullie het leuk vinden, dan kunnen we samen trainen. Kijk maar.

Grtz

Edit: Farmers zijn af, dus ga ze morgen ophalen. Ik kom dus morgen zeker langs bij Haefland sport om te trainen.

Laatst bewerkt:
Thanks beest!

Jah, man dat geloof ik dat je hongerig bent!
Doe maar niet te gek hé, het was echt wel een serieuze wonde dat je had hé maat, ik sta er versteld van dat de hechtingen er al uit zijn, ik dacht serieus dat er huidtransplantaties gingen nodig zijn :roflol:
bwa ik denk dat de huid gewoon opengescheurd was, er lag ook niets op de grond of dieper in mijn been, dus dat lijkt me een logische verklaring :p

mja hechtingen zijn eruit, maar nu ziet mijn rechter voet zo blauw als een smurf van de bloeduitstortingen :roflol:

Vrij korte training voor jou doen maar dat maakt hem niet minder zwaar ;)

Yo Sancaman! Korte training gisteren? Vanavond nog wat op het programma?

@Johan, Bert en Jeffrey: Grote kans dat ik morgen ook naar Haefland kom om te trainen. Ligt eraan of mn farmers af zijn die ik dan kom ophalen, maar als het goed is zijn ze af.

Zal er rond 12.00u dan zijn en wil zelf de volgende oefeningen doen: Deadlift (245 op reps), IFSA Boom, Stones en misschien ook Tire flip.

Mochten jullie het leuk vinden, dan kunnen we samen trainen. Kijk maar.

Grtz

Wie zijn Bert en Jeffrey? :p

Terug
Naar boven