AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.062
Powerclean

50-10
65-3
75-3
85-3
95-1
95-1 net niet genoeg snelheid om in 1x doortetrekken, scheelt paar cm
95-1 idem

Platform deadlift 7cm beltless

80-6
120-6
150-6
170-5 PR pronated, gripverlies bij neerleggen 5de rep
190-2 PR vanaf hier mixed grip
210-1 PR

Military press

50-10
60-8
70-4
75-1
80-2 PR vanaf hier belt
80-1
70-6
80-1
65-7
80-0 dizzy

Hammergrip dumbbell floorpress

42-12 PR

Mooie Platform al man!
Powercleans gaat ook best aardig, vind zelf ook moeilijk om snel en technisch daarin te zijn, ach, vergt wel wat tijd om de oefening goed te kunnen uitvoeren. :)
Mooie reeks Military Press ook, lekkere PR.

Hele sterke training vind ik. :bow:

Lekker sanca :)

• #11.066
Mooie Platform al man!
Powercleans gaat ook best aardig, vind zelf ook moeilijk om snel en technisch daarin te zijn, ach, vergt wel wat tijd om de oefening goed te kunnen uitvoeren. :)
Mooie reeks Military Press ook, lekkere PR.

Thanks man, die platformshizzle ging echt lekker, goede speed op alle setjes maar bij de 210 ging het langzaam op het laatste stukje maar kwam lekker van de grond, I'm starting to like this shit :D

Hele sterke training vind ik. :bow:

Thanks man :cool: ging best lekker voor een training waarvan ik vooraf dacht dat het niks ging worden :roflol:

---------- Toegevoegd om 21:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------

Thanks, jij bent ook goed bezig zag ik net nog :)

• Like
Waarderingen: 046
Wat bedoel je met platform deadlift Sanca?

Edit: heb hem, jij staat op 7cm hoog platform.

Laatst bewerkt:
  • #11.068
En weer een berg pr's:thumbs:

Sterk Sanca

2x 80kg MP, I envy you...

What's the deal with the belt bij je MP's? Heb je daar nu echt wat aan?

Ja, hij doet waarschijnlijk standed en daardoor komt er een grote druk op je onderrug en word het moeilijk je evenwicht te bewaren, waarschijnlijk word dit een stuk minder of verdwijnt het compleet met een belt.

nice deadlifts beest!

ik ben heel hongerig, hechtingen zijn eruit en vanavond eerste training sinds 12 dagen! (wel een :sd: pomptraining wrsl UB only :()

Ik zou persoonlijk ook de MP met belt pakken aangezien het bij mij wel is in de onderrug schiet maar heb geen last van evenwicht verliezen

• #11.077

Ik heb er een patent op aangevraagd :D

More to come!

Thanks

Ja, hij doet waarschijnlijk standed en daardoor komt er een grote druk op je onderrug en word het moeilijk je evenwicht te bewaren, waarschijnlijk word dit een stuk minder of verdwijnt het compleet met een belt.

Yep, MP altijd staande, anders vermeld ik het erbij ;)

Ik persoonlijk heb wel wat aan een belt ja, dan sta ik stabileler (verlies wel geen evenwicht) en dan kan ik meer spanning creëren door mn buik in de belt te duwen, ik haal er zo toch wel wat extra kilo's uit imo

nice deadlifts beest!

ik ben heel hongerig, hechtingen zijn eruit en vanavond eerste training sinds 12 dagen! (wel een :sd: pomptraining wrsl UB only :()

Thanks beest!

Jah, man dat geloof ik dat je hongerig bent!
Doe maar niet te gek hé, het was echt wel een serieuze wonde dat je had hé maat, ik sta er versteld van dat de hechtingen er al uit zijn, ik dacht serieus dat er huidtransplantaties gingen nodig zijn :roflol:

Ik zou persoonlijk ook de MP met belt pakken aangezien het bij mij wel is in de onderrug schiet maar heb geen last van evenwicht verliezen

Evenwicht heb ik ook niet zometeen last van

en toch, wanneer we treffen gaat ge eraan;)

• #11.079
Terug
Naar boven