XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Ok dan, tot morgen, 12.00u!

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.103
Een beetje short notice maar ik denk wel dat het lukt :D

Laatst bewerkt:
Hey johan,
ik las in marco's log dat jij ook mee doet aan NCC?
nice man!:)

• #11.106
Ik ga je bestrijden met alles wat ik (nog) in me heb. Wordt een leuke wedstrijd. Suc6 Sanca-san.:)

• #11.109
Thanks! It's on! :fire:

:roflol: :roflol: :roflol:

• #11.110
K*t, voelde me vanmorgen niet opperbest, beetje stijf overal en wat ziekjes maar toch behoorlijk goesting om te knallen, was misschien weer wat te overmoedig van me om alweer te maxen op DL en log, resultaat => onderrug zit weer hennig vast

@Haefland sport

Deadlift

80-5
120-5
140-5
160-5 pronated maar was ****ing zwaar voor mn grip, barbell is dikker dan de mijne
190-3 mixed grip
210-2
220-1 vanaf hier belt, net voor lockout gripverlies, scheelde niets
235-0 freezed
220-1

Close grip bench

60-3
80-3
100-3
110-3
125-0 aaargh, cloooose

Loglift elke rep clean

65-3
75-1
80-3 IFSA boom
90-1 easy maar onderrug is er niet gelukkig mee
100-0 paar x easy clean maar lockout lukte niet, onderrug is té gaar

Hyper extensions

bw 15
bw +10-12
bw +20-6
bw +10-8
bw 12
bw 12

Opzich geen slechte training maar mn onderrug is pertotale, zit weeral lekker vast, hopelijk seffes beter na een heet bad want mobiliteit is atm 0.0

Laatst bewerkt:
Mooie training opzich, wel jammer van je onderrug, hopelijk levert het niet teveel gezeik op.

Toch goed geknald beest!!

160-5 pronated maar was ****ing zwaar voor mn grip, barbell is dikker dan de mijne
Jammer dat je je niet optimaal voelde man...
Zit er dan ook nog verschil in diam. van de verschillende stangen..?
Ik dacht dat die allemaal 28mm waren, maar heb ze nog nooit gemeten moet ik toegeven.
Geef die onderrug dan een beeje extra rust man, straks zit je echt met een probleem.
Beterschap, heavy dude! :thumbs:

• #11.115
Thanks guys! Heb me een ferm lang heet bad gepakt en alles nog wat gestretched, voelt al wat beter maar zitten/opstaan doet nog wat raar en ik loop alsof ik een coïtusdate heb gehad met een dikke n*ger ofzo

Morgen wil ik pushpress/jerk (ook alweer zin in log, lol) en wat squats doen, effe afwachten, anders gewoon een smerig pump assistence trainingkje

Thanks guys! Heb me een ferm lang heet bad gepakt en alles nog wat gestretched, voelt al wat beter maar zitten/opstaan doet nog wat raar en ik loop alsof ik een coïtusdate heb gehad met een dikke n*ger ofzo

Morgen wil ik pushpress/jerk (ook alweer zin in log, lol) en wat squats doen, effe afwachten, anders gewoon een smerig pump assistence trainingkje

Wel k*t om pijn te hebben in je onderrug terwijl je dat morgen in had gepland. :p

• #11.117
Wel k*t om pijn te hebben in je onderrug terwijl je dat morgen in had gepland. :p

Njah, gebeurd wel vaker hoor (comes with the age :D), dan loop ik overdag kreupel rond op het werk maar als ik dan eenmaal 's avonds aan't trainen ben gaat het er snel weer uit

Ik ben sowieso niet gemaakt om 's morgens een behoorlijke max training neertezetten, maar dat betekent niet dat ik er niet voor ga :D

• #11.118
Zoals ik wel verwacht had gaat het alweer stukken beter met die klote onderrug van me, wel nog wat stijfjes maar terug mobiel
Deze namiddag sinterklaasdag voor het neefje van mn vriendin en straks normaal gezien weer lazy sunday shizzle :D

Zoals ik wel verwacht had gaat het alweer stukken beter met die klote onderrug van me, wel nog wat stijfjes maar terug mobiel
Deze namiddag sinterklaasdag voor het neefje van mn vriendin en straks normaal gezien weer lazy sunday shizzle :D

Veel plezier en be careful. :p

• #11.120
Terug
Naar boven