Tito
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 17
That's me. Jeffrey = Jeffrey24
Ik heb trouwens wel zin in die training zaterdag Ruben! Sanca zal ook wel willlen afkomen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

bert = tito
Hey johan,
ik las in marco's log dat jij ook mee doet aan NCC?
nice man!![]()
!!!Yep, mn trainingen gaan nu draaien rond de newcommers cup
!!!
Had je wel is in het echt te keer willen zien gaan. 
Jammer dat je je niet optimaal voelde man...160-5 pronated maar was ****ing zwaar voor mn grip, barbell is dikker dan de mijne
Yep, mn trainingen gaan nu draaien rond de newcommers cup
!!!
. 
Thanks guys! Heb me een ferm lang heet bad gepakt en alles nog wat gestretched, voelt al wat beter maar zitten/opstaan doet nog wat raar en ik loop alsof ik een coïtusdate heb gehad met een dikke n*ger ofzo
Morgen wil ik pushpress/jerk (ook alweer zin in log, lol) en wat squats doen, effe afwachten, anders gewoon een smerig pump assistence trainingkje

Wel k*t om pijn te hebben in je onderrug terwijl je dat morgen in had gepland.![]()
), dan loop ik overdag kreupel rond op het werk maar als ik dan eenmaal 's avonds aan't trainen ben gaat het er snel weer uit
Zoals ik wel verwacht had gaat het alweer stukken beter met die klote onderrug van me, wel nog wat stijfjes maar terug mobiel
Deze namiddag sinterklaasdag voor het neefje van mn vriendin en straks normaal gezien weer lazy sunday shizzle![]()