MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

valt wel mee dat begingewcht van de stones :) die 100kg is niks maar diegene dat er op volgt is een venijnig stuk beton :roflol:

600 kan je wel halen
205 + 135 + 260 moet normaal wel haalbaar zijn voor jou...

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.185
I'm working on it Vladi ;)

@g3rr3 youuu knooow

@mino en junipero, thanks 4 the faith, als ik die cijfertjes zo zie moet het imo haalbaar zijn :fire:

Lazy sunday shizzle @Jimmy's Litlle Ironville

30m joggen + 30m sprint

3x

Tireflip

310kg 2x6 flips

Yoke

130-30m
180-30m
230-30m
280-10m techniek fail
280-30m paar pasjes voor't einde gedropt wegens geen adem meer, wel uitgelopen nog
130-60m voor mn eigen leek dit een gepaste straf

Frontraise + side raise + bentover side raise

1 supersetje 3x10

IFSA logpress elke rep clean

80-4 easy

One armed dumbbell press

34-4 + 4

paar repjes strict met rechts

Fat dumbbell press

50kg wtf?! 100.000x boven het hoofd, arm locked maar duwde te ver naar buiten en naar achter, stond er dus telkens niet goed onder, weer werken aan de techniek, ongehoord dit!

Weer steken in die k*tonderrug

Laatst bewerkt:
Nette training en jammer van de onderrug. :fuu:

Mooie events doelen sanca. Damn loopt gewoon even 30m met de 280kg yoke.
Ik zal je zien bij de fungames.

I'm working on it Vladi ;)

@g3rr3 youuu knooow

@mino en junipero, thanks 4 the faith, als ik die cijfertjes zo zie moet het imo haalbaar zijn :fire:

Echt als vertrouwen zie ik het niet, ik scheer gewoon je haar af als je het niet tegen volgend jaar haalt! :cool::D

• #11.189
Dat is de motivatie die ik nodig heb!

wie was er allemaal @ jimmy's?

• #11.193
wie was er allemaal @ jimmy's?

Bert, David, Stefan, Jimmy en ik

We hadden u nog willen meevragen maar ik ben met de combo moeten opgaan (er is weer 240kg ijzer mee afgekomen :D) en daar zijn maar 2 zitplaatsen in :(

Ik had hetzelfde gedaan als ik geen 100 kg benchte deze zomer. Blessure met voorrondes, maar men haar is er wel afgegaan :D

Hehehe, maar goed dat mn 100 IFSA log binnen is :D

---------- Toegevoegd om 21:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:23 ----------

Voelde vast veel beter achteraf. Kaalheid rules. :cool:

Noway!

275kg op Stiff Legged, normale Dead, Squat en Bench
Deal :study:

Wat heeft een SLDL te maken met z'n total? :roflol:

• #11.196
Lol dan moet je eerst een hele pot Supercharge door je keel heen jagen Sanca. :roflol:

Hahah, ik geef het op. Zal er wel alles aan doen om het te halen maar de kans ik 0,0%
me 8RM op de grote drie = 180 ik ben al tevreden met 220 :D, best aardig voor de eerste 9 maanden.

• #11.199
Lol dan moet je eerst een hele pot Supercharge door je keel heen jagen Sanca. :roflol:

STFU what you don't know about :roflol:

---------- Toegevoegd om 21:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:30 ----------

Hahah, ik geef het op. Zal er wel alles aan doen om het te halen maar de kans ik 0,0%
me 8RM op de grote drie = 180 ik ben al tevreden met 220 :D, best aardig voor de eerste 9 maanden.

Komt wel goed kerel!

En je denkt toch niet dat ik voor een wildvreemde na 18 jaar lang haar te hebben mn kop ga kaalscheren? Al haalde je 500 total nog niet :D

100.000x50kg Fat dumbbell press!!! :eek:
Sanca, You the man. :bow:

Terug
Naar boven