Basiclove
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 75
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice PR en ik vind je Squat nog steeds sterk heur. Ik herriner me een veel sterkere DB Row van jou, true?![]()
maar die waren met straps en beltWeer een strongman die geen normale bench in zn schema heeft. Valt me op de laatste tijd.![]()
Incline bench schijnt een goede carryover te hebben naar military press, zeker steep incline(heel hoog)

terwijl we toch bezig zijn met vragen,en jij redelijk wat ervaring hebt;Incline bench schijnt een goede carryover te hebben naar military press, zeker steep incline(heel hoog)
terwijl we toch bezig zijn met vragen,en jij redelijk wat ervaring hebt;
is er een verschil tussen gewone dl en dl op kniehoogte(rackpull)
andere spieren?
ik wissel soms af ,maar vraag me af of dat wel nut heeft.
thx
terwijl we toch bezig zijn met vragen,en jij redelijk wat ervaring hebt;
is er een verschil tussen gewone dl en dl op kniehoogte(rackpull)
andere spieren?
ik wissel soms af ,maar vraag me af of dat wel nut heeft.
thx
Zoals je zelf al wel ondervonden heb trek je bij rackpull veel minder uit de benen en meer uit de rug, als je weak point bij DL bij lockout ligt kan rackpull wel helpen maar ikzelf ondervind er niet meteen een voordeel van behalve veel zwaardere gewichten te locken, is wel leuk voor het ego 300kg te rackpullen maar ik ben er niets mee als ik dan 240kg op de grond faal (daarom doe ik nu ook platform DL)

Basiclove zei:Weer een strongman die geen normale bench in zn schema heeft. Valt me op de laatste tijd.
Regular bench maakt alleen maar mn schouders kapot en ze hebben opzich toch geen carryover naar events
flat bench is overrated. Overhead is wat telt en er zijn meer dan genoeg betere oefeningen dan bench om uw overhead te verbeteren.

Sick powercleans en platform DL's.
Die MP is wel stukken minder als vorige keer, maar ik begrijp dat je zeer moe was?![]()

Thanks, maar over de MP (toch weer een klein volume pr op 75) ben ik eigenlijk meer tevreden dan over de DL en cleans![]()