mind of steel
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 26
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

jaloers op die MP verdomme .. lekker getrained Sanca![]()

Flinke training weer hoor, ook al zijn je deads dan een beetje onder je niveau gebleven misschien.
Die dwarsbalk chins zijn behoorlijk goed vind ik, want was je ooit een kickboxende ecto, je bent nu toch niet meer zo'n vlieggewichtje dacht ik.
Lekker hardcore aan zo'n stoffige balk hangen met de splinters in de eeltlagen van je handen die je er na de training zittend op de bank tijdens het nuttigen van grote bergen vlees en vis op je gemakje uit kunt peuteren terwijl je vrouwtje je lovemuscle aan het losmasseren is voor de later volgende bedcardio sessie.
Sanca rulezzz big time!![]()

Flinke training weer hoor, ook al zijn je deads dan een beetje onder je niveau gebleven misschien.
Die dwarsbalk chins zijn behoorlijk goed vind ik, want was je ooit een kickboxende ecto, je bent nu toch niet meer zo'n vlieggewichtje dacht ik.
Lekker hardcore aan zo'n stoffige balk hangen met de splinters in de eeltlagen van je handen die je er na de training zittend op de bank tijdens het nuttigen van grote bergen vlees en vis op je gemakje uit kunt peuteren terwijl je vrouwtje je lovemuscle aan het losmasseren is voor de later volgende bedcardio sessie.
Sanca rulezzz big time!![]()
jwz 
Komt vanzelf "jongen".Dit moet vast ervaring zijn die je pas na vele jaren meemaakt!

alsof je op de rest een kans maakt om hem in te halen...Hahanatuurlijk Hummer.
Ben zeer jaloers op je MP Sanca, damn bastard je hebt geluk dat ik op de MP haast niet vooruit kom.![]()

Achja, vorig jaar was ik er kantje boordje bij en dit jaar is het helemaal niet gegarandeerd dat ik me weer zou plaatsten. Ik bezie het nu positief, 2 jaar ervaring opdoen en gestaag sterker worden om dan daarna mn stek te verdienen in België
I'm more hungry then ever
Dit jaar was eigenlijk niet zo een schitterend jaar qua gymgains by the way vind ik, MOET echt beter in 2010
maar dat is goed als je met alles genoegen zou nemen kun je net zo goed stoppen 
Achja, vorig jaar was ik er kantje boordje bij en dit jaar is het helemaal niet gegarandeerd dat ik me weer zou plaatsten. Ik bezie het nu positief, 2 jaar ervaring opdoen en gestaag sterker worden om dan daarna mn stek te verdienen in België
I'm more hungry then ever
Dit jaar was eigenlijk niet zo een schitterend jaar qua gymgains by the way vind ik, MOET echt beter in 2010
Tuurlijk dat vind ik ook van mezelfmaar dat is goed als je met alles genoegen zou nemen kun je net zo goed stoppen
![]()

als ge het ziet zitte wil ik wel meedoen me sterkste krachtsporter![]()

Mooie voornemens man. Wordt de sterkste Limburger een C of B?