AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

jaloers op die MP verdomme .. lekker getrained Sanca ;)

Flinke training weer hoor, ook al zijn je deads dan een beetje onder je niveau gebleven misschien.
Die dwarsbalk chins zijn behoorlijk goed vind ik, want was je ooit een kickboxende ecto, je bent nu toch niet meer zo'n vlieggewichtje dacht ik.
Lekker hardcore aan zo'n stoffige balk hangen met de splinters in de eeltlagen van je handen die je er na de training zittend op de bank tijdens het nuttigen van grote bergen vlees en vis op je gemakje uit kunt peuteren terwijl je vrouwtje je lovemuscle aan het losmasseren is voor de later volgende bedcardio sessie. :thumb:
Sanca rulezzz big time! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.163
jaloers op die MP verdomme .. lekker getrained Sanca ;)

Is nog niets om jaloers op te zijn hoor...thanks ;)

Flinke training weer hoor, ook al zijn je deads dan een beetje onder je niveau gebleven misschien.
Die dwarsbalk chins zijn behoorlijk goed vind ik, want was je ooit een kickboxende ecto, je bent nu toch niet meer zo'n vlieggewichtje dacht ik.
Lekker hardcore aan zo'n stoffige balk hangen met de splinters in de eeltlagen van je handen die je er na de training zittend op de bank tijdens het nuttigen van grote bergen vlees en vis op je gemakje uit kunt peuteren terwijl je vrouwtje je lovemuscle aan het losmasseren is voor de later volgende bedcardio sessie. :thumb:

Hummer know's what's up :D

Dit moet vast ervaring zijn die je pas na vele jaren meemaakt!

Haha :jk: natuurlijk Hummer. :D

Ben zeer jaloers op je MP Sanca, damn bastard je hebt geluk dat ik op de MP haast niet vooruit kom. :roflol:

• #11.168
Frontsquat cleangrip

60-15
100-8 belt
100-5
100-5
100-5
100-5
120-1
130-1 PR ging errug niiiceee
120-1
120-1

Squat lowbar/belt

120-3
140-3
160-2 2de rep hoerezwaar
160-1
150-2
150-1 squatpomp is leeg

Incline bench

60-8
75-8
85-8
95-4
95-3
95-3
95-3

Flat flyes

23-8
23-8
23-8

Hammercurls

23-10 per arm, om en om
23-10
18-10
18-10

• #11.169
Ik heb me voor volgend jaar ingeschreven voor de volgende wedstrijden

-Sterkste Limburger
-Fungames (met Bert/Tito)
-Sterkste man van oostelijke mijnstreek
-Sterkste krachtsporter (mits Bert of iemand anders dan mee kan doen)

Nu word het potverdomme tijd om sterk te worden :fire:

geen sterksteman van belgie meer?

• #11.171
  • #11.173

Achja, vorig jaar was ik er kantje boordje bij en dit jaar is het helemaal niet gegarandeerd dat ik me weer zou plaatsten. Ik bezie het nu positief, 2 jaar ervaring opdoen en gestaag sterker worden om dan daarna mn stek te verdienen in België

I'm more hungry then ever :fire:

Dit jaar was eigenlijk niet zo een schitterend jaar qua gymgains by the way vind ik, MOET echt beter in 2010

Achja, vorig jaar was ik er kantje boordje bij en dit jaar is het helemaal niet gegarandeerd dat ik me weer zou plaatsten. Ik bezie het nu positief, 2 jaar ervaring opdoen en gestaag sterker worden om dan daarna mn stek te verdienen in België

Dit jaar was eigenlijk niet zo een schitterend jaar qua gymgains by the way vind ik, MOET echt beter in 2010

Tuurlijk dat vind ik ook van mezelf :) maar dat is goed als je met alles genoegen zou nemen kun je net zo goed stoppen ;)

Ik zeg de goeie voornemens van sanca!

• #11.176
als ge het ziet zitte wil ik wel meedoen me sterkste krachtsporter :p:D

Mooie voornemens man. Wordt de sterkste Limburger een C of B?

• #11.179
als ge het ziet zitte wil ik wel meedoen me sterkste krachtsporter :p:D

Als Bert niet kan ben jij natuurlijk the next in line :D

Mooie voornemens man. Wordt de sterkste Limburger een C of B?

Sterkste Limburger is enkel voor Limburgers dus dan mag je wel van A-klasse spreken :cool:

1. Truckpull: 25 mtr 16ton
2. Overhead medley:
-Biervat 65kg
-Boom 80kg
-Rocklift 65kg
-Dumbbell 50kg
-Boom 100kg
-Biervat 90kg
-Dumbbell 67kg
-Boom 120kg
-Axle 120kg
3. Deadlift Max -Rising bar, begin gewicht 160kg, stappen van 10kg, bij gelijk gewicht punten delen
4. Laadrace: 5 PTT-post zakken 75kg over 10 meter verplaatsen en over Yoke laden op 140cm
5. Medley: Timbers 110 15 meter, Yoke 280 15meter, 3 wheelflips (band 340-360kg)
6. Aambeeld wandelen: 145kg op afstand, draaipunt 15 meter, uittillen vanaf kniehoogte
7. Stones: 100-160kg op +/- 145cm

Qua doelen word het tijd dat ik de lat eens wat hoger ga leggen, stats zijn ongehoord laag imo :grumble:

What the ****, sick medley. :eek:
Best hoog begingewicht met stones ook.

Terug
Naar boven