Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.261
Wtf?! Toen ik daarjuist mn zolderluik opentrok kreeg ik gewoon een berg sneeuw over me heen, het zal toch niet dacht ik.... en ja hoor, toen ik de trap verder opging zag ik dat de halve zolder bedekt was onder een dik pak sneeuw, never happened before, ik geloofde mn ogen niet, het rare is dat er nergens een echt gat in de zoldering zit, enkel een paar kleine spleetjes tussen de dakpannen, hopelijk blijft het bij deze ene keer, dit is gewoon niet meer normaal

Lazy sunday in the snow shizzle

Pushpress

35-8
55-8
75-2 en toen schoven de plates spontaan van mn bevroren 50mm sleeves
75-6 30mm barbell gepakt met schroefdraad, voelt k*t vastgedraaid
95-2 Pfff
100-1 na de uiterst zware lock net kunnen racken voor ik duizelig op de knietjes ging, durfde door het ijs/sneeuw mn benen niet genoeg te gebruiken, nuff PP :'(

Frontsquat cleangrip

60-3
80-3
100-3
115-3 belt
115-3
115-3
115-3 niiiceee

One armed strict fat dumbbellpress

20-8 + 8
25-8 + 8
30-6 + 6 vanaf hier links met legdrive
30-6 + 6
30-6 + 6
30-6 + 6

Rope cable curls + rope pushdowns

5x 10 + 10

Laatst bewerkt:
stuifsneeuw gaat door vrijwel alle kieren en spleten, als ik jou was zou ik het toch dicht purren aangezien sneeuw toch ook ooit smelt en zou toch zonde zijn als er ineens een plens water naar beneden komt :D

Damn messed up van de sneeuw etc. maar wel mooie FSQ's nog Sanca!
Die cleangrip wilt maar niet lukken bij mij. :(

Haha, moet een leuke verrassing zijn geweest. :p

geweldig die sneeuw :p

Hmm zal mijn zolder eens gaan bekijken dan........

Haha, ik heb hetzelfde aan de hand in mijn homegym :D Alles ligt gewoon onder een laag sneeuw.

Snel alles opzij borstelen, Svend Karlsen dvd kijken en hopen dat de vloer niet te glad zal zijn.

Toch nice trainink!

Ik heb met me pa ook de zolder moeten verbouwen, wat ben je toch blij als grote jongen bij een klein plafond :fuu:
Goede training kleine man.

haha,lekkere hardcore training in de sneeuw
bij mij was het ook 7graden in de kamer,maar sneeuw lag er nog niet:p
potverdomme,vandaag 71,5kg geprest,voelde me sterk tot ik dit hier lees:sad::D

Laatst bewerkt:
Haha, ik heb hetzelfde aan de hand in mijn homegym :D Alles ligt gewoon onder een laag sneeuw.

Snel alles opzij borstelen, Svend Karlsen dvd kijken en hopen dat de vloer niet te glad zal zijn.

Toch nice trainink!

Say whut?

Zijn zat andere BETERE strongmans dan die wannabee.. :rolleyes:

7 graden valt al bij al nog mee. mn rack staat ook in de garage en alst echt aan vriezen is, is die barbell echt ****ing koud :D

Lol vind hem echt zo over de top.. Samuelson is pas een echte viking. :cool:
nu wel,maar was 1 vd sterkste vd wereld,moest niet onderdoen voor samuelson,heb eens een fimpje gezien waar hij 3x370kg dl-te:eek:

---------- Toegevoegd om 21:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:14 ----------

7 graden valt al bij al nog mee. mn rack staat ook in de garage en alst echt aan vriezen is, is die barbell echt ****ing koud :D
idd,na 5min opwarming heb ik het warm:p

Say whut?

Zijn zat andere BETERE strongmans dan die wannabee.. :rolleyes:

Ge verdient eeuwige verbanning uit deze sectie voor die godslastering!

Svend Karlsen is voor mij meer inspirerend dan de meeste andere strongman. Sterkere kerels of niet, Karlsen zien trainen in de sneeuw is af vlak voor je training. Zeker in dit weer :D

Waarom je wannabe zegt snap ik ook niet. De man heeft de wsm gewonnen en is de meest entertainende deelnemer die ik al heb gezien. Omdat hij wat show verkoopt wilt niet zeggen dat hij een 'wannabe' is.

Dan is Jimmy volgens uw redenering de grootste wannabe die er rondloopt :D

Svend Karlsen is voor mij meer inspirerend dan de meeste andere strongman. Sterkere kerels of niet, Karlsen zien trainen in de sneeuw is af vlak voor je training. Zeker in dit weer :D

Waarom je wannabe zegt snap ik ook niet. De man heeft de wsm gewonnen en is de meest entertainende deelnemer die ik al heb gezien. Omdat hij wat show verkoopt wilt niet zeggen dat hij een 'wannabe' is.

+1
alsof JPS nooit show verkocht... hij heeft show uitgevonden... :rolleyes:

Ik vind dat viking gedoe van Svend Karlsen zo nageaapt.. :p

---------- Toegevoegd om 22:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:52 ----------

+1
alsof JPS nooit show verkocht... hij heeft show uitgevonden... :rolleyes:

Hij is dan ook the true viking. :cool:

Whuh? Dat is maf... hoe is die sneeuw daar dan gekomen? idd, pur/kit of een of andere tatti erop... wel lekkere shizzle voor je besneeuwde zondagje :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.280
Bedankt voor de reacties guys, njah, ik hoop iig dat het bij deze ene keer blijft, heb nog nooit sneeuw op de zolder gezien en wil het ook niet meer weerzien goddamned
Ik heb er al aan gedacht om de kleine spleetjes toe te purren maar ik ben bang dat als ik te kwistig ben de pannen omhoog gedrukt gaan worden, jammer dat het bouwverlof is anders kon ik proberen een paar isolatieplaten van mn baas los te krijgen, njah, voorlopig maar even tegenaan kijken

@mino stop de haat of je krijgt geheid een logban :fire:

Terug
Naar boven