Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

lekker volume op die squat !! en nice CGBP PR !!

ziekelijk veel squats man... maar of je ze ook allemaal als werksets kun zien ? wel ziek dat je het doet daar niet van :thumbs: zo'n riem om met banken is dat nu echt zo fijn ? mij lijkt het juist lastig.

fijne feest/vreet/smoke dagen sancaman

groet,

maximus

ziekelijk veel squats man... maar of je ze ook allemaal als werksets kun zien ? wel ziek dat je het doet daar niet van :thumbs: zo'n riem om met banken is dat nu echt zo fijn ? mij lijkt het juist lastig.

groet,

maximus

Oeh, zou die het wagen? :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.304
lekker volume op die squat !! en nice CGBP PR !!

Thanks mate!

groet,

maximus

Je kunt ze idd niet allemaal als een werkset zien maar overall heb ik toch goed gewerkt... Ben eigenlijk terug meer opzoek naar de groove, de ene dag gaat het uitstekend en de andere dag gaan ze alleen maar k*t, met de juiste groove moet er voor mij veel meer uittehalen zijn imo, feit is dat ik al een heel jaar met deze gewichten aan't kloten ben en al veel verder had moeten staan, al kan dit ook best wel weer zo'n mental issue zijn zoals bij mn 100kg log :rolleyes:
Maarja, anders aanvaard ik maar dat ik aan mn genetic limit zit en nooit 200kg zal squatten :mad:

Die riem met banken voelde wel fijn, was zo een smal stoffen dingetje, droeg iig goed bij tot een kickass psyche up :D

fijne feest/vreet/zuip dagen maximus

greetz

xD

:eek: Stel je voor zeg :eek:

Laatst bewerkt:
Niks aanvaarden, gewoon STFU'en en trainen!

• #11.306
Ik sta er verbaasd van dat ik zo kan whinen :roflol:

• #11.308
ik smoke en drink niet (of nauwelijks) sanca :p

• #11.311
als je aan je genetic max zit dan ram je der maar een kuur in, je wordt toch niet gecontroleerd de eerste 2 jaar :p

• #11.313
als je aan je genetic max zit dan ram je der maar een kuur in, je wordt toch niet gecontroleerd de eerste 2 jaar :p

Ja hallo, net alsof ik over 2 jaar er dan nog af kan blijven, als ik er eenmaal mee begin ga ik potverslaafd zijn denk ik :roflol:

zero attitude :roflol:

• #11.316
:roflol:

gedver,ge moet en ge zal die 200kg squatten:mad:
anders moe ge maar eentje smoken terwijl ge aan squatten zijt:D

sanca dat is dikke stornt me korreltjes wat je nu verkoopt... die 200 gaat er zeker in zitten... ga eens 3 weken 5x5 doen dan 3 weken 3x3 en dan zware doubles en singles en ge zult al een heel eind zijn ;)

xx

Sanca je gedachten nemen je brein over pompen die zooi niks geen gezeur -_- En volgendjaar verdomme squat je op zen minst 200kg

Lol naar mijn weten zit die 200 er al in voor je, als je maar een rustige warming up doet, je goed opfockt en gewoon die ****ing bar op je nek gooit.

Terug
Naar boven