XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.321
Voor de 2de nacht op rij wakker geworden met pijnlijke hoestbuien, loopneus en diaree maar vandaag is trainingsdag dus word er getraind, straks maar recupereren @kerstmaaltijd

Powerclean and strictpress elke rep c&p

50-5
60-5
70-3
75-3
80-1
80-1
80-1

Pushpress/jerk uit rack

70-3
80-3
90-1
100-1 vloog omhoog dus dacht dat er wel een nieuwe 1RM inzat
115-0 net voor lockout werd het weer allemaal zwart, barbell vooruit gesmeten, belande net in het rack en toen weer duizelig op de knietjes

Platform deadlift 7cm, beltless

60-6
100-6
140-3
160-3
180-4 PR easy mixed grip
190-3 PR nog steeds redlijk easy maar met kots in de keel ^^
200-2 PR laatste rep lichte hitch

Hammergrip dumbbell floorpress

42-10
42-8
42-8
42-8

Dips

12
10
10

Die platform DL.. :eek:
Stricte press alsin no leg drive?

kots in de keel en toch verhogen :p zoals mij maandag bij deadlift, nice :p zalig Pasen gewenst trouwens!

---------- Toegevoegd om 16:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:07 ----------

nee hij zet de barbell op de grond en doet daar een handenstand op... DUH!

kots in de keel en toch verhogen :p zoals mij maandag bij deadlift, nice :p zalig Pasen gewenst trouwens!

---------- Toegevoegd om 16:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:07 ----------

Dat lijkt me best nice om te zien ja. :p

• #11.325

Yep, als in cleanen en dood leggen en dan zonder legdrive pressen

A man's gotta do what a man's gotta do :D

Zalig pasen kerel :kerst:

Wrong, ik clean de barbell omhoog, doe er een handenstand op terwijl hij in de lucht is, bij het dalen nog snel een one handed chin met elke arm en daarna een press zonder legdrive!

Yep, als in cleanen en dood leggen en dan zonder legdrive pressen

A man's gotta do what a man's gotta do :D

Zalig pasen kerel :kerst:

Wrong, ik clean de barbell omhoog, doe er een handenstand op terwijl hij in de lucht is, bij het dalen nog snel een one handed chin met elke arm en daarna een press zonder legdrive!

Vergeet je niet een handstand barbell walk te doen? Geeft vorderingen aan je yoke runs.. True story.

pasen o_O we zitten focking in december ,

Wow gaat lekker sancaman die platform dl's gaan goed, vergeleken met een paar weken terug

Platform DL's gaan lekker! Merk je een goede carry-over op je normale DL?

denk het niet als ik eerlijk ben, want aan je gehitchte dls te zien is je onderste gedeelte nou niet bepaald je slappe punt:P

HARDCORE MOFO! :roflol:

Maar echt wel lekker heftig bezig geweest man, duizelig, kots in de keel.
Jaja, de Sanca man weet welhoe het niet moet! ;)

sterke platform DL man, doe je die nu systematisch? Ik vind die persoonlijk 1 van de betere varianten op de DL om je regular omhoog te krijgen. Deze en DL against bands;)

Fijne kerstadgen Sanca!

• #11.333
Vergeet je niet een handstand barbell walk te doen? Geeft vorderingen aan je yoke runs.. True story.

Ik doe al leg extensions en leg curls voor mn yoke, true story!

pasen o_O we zitten focking in december ,

Wow gaat lekker sancaman die platform dl's gaan goed, vergeleken met een paar weken terug

:roflol:

Mwoa ja, gaat relatief goed ja, voornaamste is toch wel dat ik nu veel meer mn benen gebruik en niet alles uit de rug trek

Platform DL's gaan lekker! Merk je een goede carry-over op je normale DL?

De laatste keer regular DL @haefland ging best lekker maar mn overbelastte onderrug (2x maxen op DL op 3 dagen tijd) was de grote spelbreker toen

denk het niet als ik eerlijk ben, want aan je gehitchte dls te zien is je onderste gedeelte nou niet bepaald je slappe punt:P

Njah, uit eigen ervaring heb ik ondervonden dat de liftoff dus echt wel mn zwakke punt is, al heeft zich dat ondertussen misschien alweer verlegd door de vele platformlifts

Feit is dat 230 mn 1RM is en dat ik 235 niet eens los krijg van de grond, scheelt dus toch iets aan mn liftoff, niet ;)

HARDCORE MOFO! :roflol:

Maar echt wel lekker heftig bezig geweest man, duizelig, kots in de keel.
Jaja, de Sanca man weet welhoe het niet moet! ;)

:roflol:!!!

sterke platform DL man, doe je die nu systematisch? Ik vind die persoonlijk 1 van de betere varianten op de DL om je regular omhoog te krijgen. Deze en DL against bands;)

Thanks, zit nog altijd progressie in dus ik blijf 'em nog even doen. Ik vind hem eigenlijk beter aanvoelen dan regular DL. Gisteren nog effe getwijfeld of ik van platform ging liften of niet maar mn voorkeur ging toch weer uit naar platform, rare is dat ik dan ook veel beter zonder belt kan liften :dunno:

Fijne kerstdagen Kwark!

Fijne feestdagen Sancamans. :thumbs:
Haha, 230 is alsnog sterk en ik heb nog een heeeeeel lange weg te gaan om dat te verbreken. :p

• #11.335
De laatste 3 dagen heb ik in totaal ongeveer gegeten wat ik op 1 dag eet, moet moeite doen om een hap door mn keel te krijgen, sucks monkey balls

1/4de fles hoestsiroop erin gegooid en toch maar gaan trainen, ondanks beroerd gevoel toch nog zin erin

Squat

20-6
60-6
100-6
130-5 belt
150-3
150-3
150-3
165-1
165-1
165-1 komt ooit nog goed ^^

Incline bench